Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Needje schreef:Cocodox ik zou er zeker naar laten kijken.
Ik train meestal alleen. En dan ook echt alleen.
Als ik hulp nodig heb (spotter) dan kan ik wel werknemer vragen.
Maar op deze sportschool doen ze voornamelijk yoga en HIIT en die lessen zijn alleen in de ochtend en avond. En ik ga dus of erna of ervoor. En los traint er bijna niemand.
Heeeeeerlijk!
Ik merk dat ik er al zo aan gewend ben dat als er eens iemand anders traint ik meteen denk "ga weg!!"
Als in, ik deel soms zelfs mijn gewichten of apparaten met anderen. Ga meestal alleen, soms met m'n vriend.
die van mij is éen grote hamster molen. Gister ook weer een vent die in z'n eentje twee apparaten (bicep curl en tricep extension) bezet hield. Hij wisselde af; als hij op de éen zat gooide hij z'n handdoek over de andere.. en dat terwijl het super druk was. Had zin om die handdoek zijn kant op te gooien en gewoon lekker op de andere machine te gaan zitten. Zeker omdat het oefeningen zijn die je ook gewoon met gewichtjes kan doen.

.
. Zoals touwklimmen

Ik overweeg nog om volgend jaar zomer in Zwolle de 4 Engelse mijlen te lopen, even heel optimistisch gedacht zou dat toch haast moeten lukken als ik het sporten zo kan volhouden.
Dat was ook wel even een drempel waar ik overheen moest, maar ik merkte al snel dat iedereen met de groepsles met zijn eigen 

Geen idee, sorry!
https://www.puregym.com/gyms/bristol-un ... /equipment Jolien87 schreef:Remember, fijn dat je schouder en rug weer goed voelen! Enig idee wat het geweest is?
Cocodox schreef:Edit: Remember dit had ook met mijn been totdat ik dus weer opnieuw te vroeg aan het werk ging en het overbelast raakte, waardoor dezelfde pijn met een pauze verder al drie weken aanwezig is. Ga dus niet meteen te hard, like me. Zou jammer zijn als het terugkomt!
Maar die obstakelrun wilde hij wel doen.