lovelys schreef:overeten, teveel in 1 keer snoepen zonder te stoppen
Ah, like me
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Florenc schreef:Herkenbaar hoor. Ik ben vanaf mijn 18 jaar ongeveer het volgende patroon aan het volgen:
- 62kg - 65kg - 63kg - 67kg - 65kg - 70kg - 65,5kg - 72kg - 68kg - 77kg - 70kg - 79kg![]()
Jojo'er zeker. Ik heb toch ook wel echt een behoorlijk verslaving, die bij te weinig eten makkelijk hervalt in bingen. Niet goed dus. Het stomme is dat ik echt wel een behoorlijk stevig onderbouwde kennis heb van voeding en sporten, en theoretisch perfect weet wat te doen. Me daaraan houden is lastiger....
Kimmie25501 schreef:Mijn lijstje van vandaag: (sorry, even egopost, ik lees morgen bij!)
O: twee boterhammen met vijgenjam en hagelslag en een beker melk.
T: een appel en water.
L: drie boterhammen met kaas en tomaatjes, nutella en hagelslag, water en een bekertje thee.
T: een boterham met vijgenjam en water.
T: een evergreen en water.
A: drie scheppen pastasalade en 3 scheppen coleslaw.
T: een rijstwafel, de rest van de groene smoothie pancakes van zondag en een kop thee.
B: 70 minuten fietsen, paard poetsen en een half uur dressuurles.
Nagini schreef:Ja zoals een tosti?
Je doet toch niet brood - kaas en dan het tostie ijzer in.
Je doet brood kaas brood?
Of als je boterhammen maakt voor lunch, dan deed mijn moeder altijd brood beleg brood.
Anders ligt of je beleg er naast of het plakt tegen whatever je het instopt aan als het jam is ofzo.
Edit: ik ben nu ook in de war want of ik lees je berichtem verkeerd of je legt het 2x verschillend uit?boterham mysterie.
Goldwynn schreef:Iemand tips om toch van de lekkernijen af te blijven? In het weekend één keer mag het, wss vrijdag of zaterdag avond, maar gister alweer toegeslagen. Ik kan zo moeilijk nee tegen mezelf zeggen. In de supermarkt gaat het nog wel, maar als er thuis wat is dat 'moet' het ook op.
In Korea had ik hier helemaal geen last van. Maar toen had ik ook geen ouders die mij op de vingers keken..
Mjetterd schreef:Niets in huis hebben klinkt heel cliché. Maar het is voor mij de enige manier wat werkt. Afgelopen weekend hadden we bijvoorbeeld de vrienden aan het borrelen en daar is nu wat van blijven liggen. Daar zit ik al een paar dagen tegen aan te kijken.