Ik zou persoonlijk voor een nude lipstick zijn gegaan en idd iets minder highlighter/blush om t minder poppig te maken, maar qua ooglook...wauwie
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melati_vS schreef:Jaa die heb ik!uiteindelijk denk ik achteraf dat ik m'n highlighter iets neutraler had willen doen
[ [url=m/1vLHxF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jellybeans schreef:Mondy schreef:Mooie looks hoor, ik zou wel een wat gewaagdere look bij je willen zien, ik denk dat je dat prima kan hebben !!
En vanavond mn wenkies laten verven.... eng !!!!
Oeh ik ben super benieuwd! Het wirdt vast gaaf.
Wat een mooie looks heeft iedereen toch weer!
Ik heb trouwens even een lipstick vraagje tussendoor.
Ik ben opzoek naar een nude-rood achtig kleurtje lipstick van Mac.
Ik heb nu Retro omdat ik dacht dat die goed was maar die vind ik toch nog te rood. En Verve weer te bruin.
Nu kwam ik op Twig, maar bij de ene swatch is hij juist rood achtig maar bij een ander weer totaal roze.
Of is Faux misschien iets? Dan niet perse rood maar wel oud roze bruin achtig.
Heeft iemand nog ideetjes?![]()
Wel met een satin of matte finish.
marlonFloris schreef:Ff domme vraag tussen door. Maar hoe doen jullie al die quotes achter elkaar? Ik kan met mijn telefoon niet neer als 2x quoten.
Ik vergeet telkens wie er watt post dus vergeet vaak op mensen te reageren.
Ik dacht doen quote ik en knip ik die en plak ik hem weer bij een nieuwe quot maar dan komen er 'citaten' te staan en geen namen van mensen.![]()
Of ik ben gewoon omhandig met mijn telefoon
Iris82 schreef:Even vanuit meeleesmodus:
Als je reageert via 'plaats een reactie' en je scrollt naar beneden dan zie je de antwoorden van de anderen.
Daar zit ook een quote button bij. Zo kun je zoveel mensen quoten als je wil.
Als je alleen een deel van de tekst wil quoten dan selecteer je dat stukje en druk je op quote. Dan hoef je niet meer vanalles te verwijderen.
Melati_vS schreef:Oooh wat gaaf Mondy!!! Staat je echt super! En ben erg benieuwd naar je wenkbrauwen![]()
Mooie zachte look kiya, ik vind dat echt prachtig bij je![]()
Mijn uitprobeersel van vandaag![]()
[ [url=m/qvQdDd.jpg]Afbeelding[/url] ]
kelliiee1993 schreef:Hier mijn eerste uitprobeersel met oogschaduw zonder er als een clown uit te zien.
[ [url=m/bqegBI.png]Afbeelding[/url] ]
En
[ [url=m/JeNSz7.png]Afbeelding[/url] ]
marlonFloris schreef:Ff domme vraag tussen door. Maar hoe doen jullie al die quotes achter elkaar? Ik kan met mijn telefoon niet neer als 2x quoten.
Ik vergeet telkens wie er watt post dus vergeet vaak op mensen te reageren.
Ik dacht doen quote ik en knip ik die en plak ik hem weer bij een nieuwe quot maar dan komen er 'citaten' te staan en geen namen van mensen.![]()
Of ik ben gewoon omhandig met mijn telefoon
Flups schreef:Oh ziet er mooi uit meiden! Ik ben jaloers op jullie skils! Daar moet ik nog heel wat voor oefenen
Hierbij een uitprobeersels van vandaag.
Voor het eerst een eyeliner gedaan na wat speurwerk hoe ik dat het beste kon doen met witte wimpers. Ik vond het best spannend en hoewel het niet perfect je ben ik er toch wel blij mee en mag het vandaag blijven zitten
Gehele look:
[ [url=m/1jeDho.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eyeliner: kwaliteit is super slecht ivm verkleinen foto en uploaden.
[ [url=m/oU6gIy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb gebruikt:
BE feather finish matte foundation
BE skin genius liquid concealer
Maxfactor creme puff pressed powder
Max and More eyeshadow palette
Maxbrands liquid eyeliner
Rimmel scandaleyes retro glam
Maxfactor lipfinity lip colour 001
De action producten waren om te testen dus ben benieuwd of ze goed blijven zitten
_Friemel schreef:Flups je eyeliner is tof! Draag je blush? Ik vind hem dan wellicht iets te roze, als t je eigen wangen zijn dan voel ik je pijn, ik heb ook altijd beetje roze wangen daarom draag ik bewust geen blush
Kleuren komen echt 0,0 tot hun recht maar t is roze, lila en rose gold
[ [url=m/lR4E39.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YmBvE3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cGXVYE.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Flups je eyeliner is tof! Draag je blush? Ik vind hem dan wellicht iets te roze, als t je eigen wangen zijn dan voel ik je pijn, ik heb ook altijd beetje roze wangen daarom draag ik bewust geen blush
Kleuren komen echt 0,0 tot hun recht maar t is roze, lila en rose gold
[ [url=m/lR4E39.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YmBvE3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cGXVYE.jpg]Afbeelding[/url] ]
velvetblack schreef:Iris82 schreef:Even vanuit meeleesmodus:
Als je reageert via 'plaats een reactie' en je scrollt naar beneden dan zie je de antwoorden van de anderen.
Daar zit ook een quote button bij. Zo kun je zoveel mensen quoten als je wil.
Als je alleen een deel van de tekst wil quoten dan selecteer je dat stukje en druk je op quote. Dan hoef je niet meer vanalles te verwijderen.
Dat laatste ook even geprobeerd. Er gaat een wereld voor me open haha
Flups schreef:Oh ziet er mooi uit meiden! Ik ben jaloers op jullie skils! Daar moet ik nog heel wat voor oefenen
Hierbij een uitprobeersels van vandaag.
Voor het eerst een eyeliner gedaan na wat speurwerk hoe ik dat het beste kon doen met witte wimpers. Ik vond het best spannend en hoewel het niet perfect je ben ik er toch wel blij mee en mag het vandaag blijven zitten
Gehele look:
[ [url=m/1jeDho.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eyeliner: kwaliteit is super slecht ivm verkleinen foto en uploaden.
[ [url=m/oU6gIy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb gebruikt:
BE feather finish matte foundation
BE skin genius liquid concealer
Maxfactor creme puff pressed powder
Max and More eyeshadow palette
Maxbrands liquid eyeliner
Rimmel scandaleyes retro glam
Maxfactor lipfinity lip colour 001
De action producten waren om te testen dus ben benieuwd of ze goed blijven zitten
Kaygee schreef:Jellybeans dit is bij mij mac twig.
[ [url=m/xZevT3.png]Afbeelding[/url] ]