Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) bono_ schreef:DBiancaL bedankt voor de tips! Die foto's heb ik indd maandag gemaakt, en dat is inderdaad echt wel om te janken... En tja, doelen stellen voor wanneer ik die 3,5kg eraf wil hebben vind ik erg moeilijk om in te schatten. Ik zou het liefst toch tussen de 0,5 tot 1kg per week af willen vallen, maar t is maar net hoe het loopt natuurlijk..
Wel fijn om te horen dat door middel van voeding je toch ook kunt afvallen/strakker wordt. Dat geeft wel moed, vooral omdat ik me echt tot sporten moet zetten
Bijna weekend
Heb een paar stukjes vlees gehad, klein beetje salade en een paar stukjes stokbrood. Waarbij ik mij voorheen helemaal vol zou kunnen stoppen heb ik dat gisteren niet gedaan
En netjes water erbij gedronken in plaats van frisdrank
Wel wat nootjes gehad maar dat moet kunnen.
) maar ga me proberen in te houden!
ik weet ook wel dat ik niet ieder dag moet kijken maar dit kan ik soms toch niet helemaal laten

bono_ schreef:Super goed TrIjNiE__! Vind je het moeilijk om vol te houden? Ook met wat je moet koken enzo? Er zit toch in heel veel pakjes allemaal toegevoegde suikers etc. ?
En zo extreem ga ik niet hoor
Ik eet thuis gewoon wat de pot schaft en als daar suiker in zit, tja... Het gaat mij vooral om de zoete smaak waar ik altijd zo naar verlangde die ik niet meer nodig wil hebben. Dus dingen als bouillonblokjes, sausjes etc waar suiker in zit maar die je eigenlijk niet echt proeft eet ik wel, anders kan ik niks meer eten