Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flups schreef:Maanlicht waarom zou je een afslankmiddel willen proberen? Wat zou daar voor jou het voordeel in zijn? Afslankmiddellen helpen alleen maar als je voeding en training strikt op point is. En de gemiddelde mens heeft juist daardoor al genoeg calorie deficit om af te vallen. Middelen zoals repen en shakes zijn vaak helemaal niet zo gezond en hoog in suikers en vetten.
Ik heb vandaag een mega rotdag.. dat weet ik nu alde hele nacht met vreselijk koppijn op bed gelegen en hij is nu nog niet weg. Ik hoef gelukkig maar 4 uurtjes te werken vandaag maar daarin geef ik nog wel een uur les. Dat wordt even bikkelen denk ik
Pallatin schreef:Pfffff,dames ik heb dr even geen zin meer in...heb zo verrot geslapen de laatste dagen, denk van stress...heb zelfs nachtmerries gehad, mn energieniveau is dan ook laaaaggg vandaag.
O beschuitje leverworst
T stengel bleekselderij (ja echt)
L twee witte bammen met twee gekookte eieren en een beetje mayo
T paar rauwe noten en handje chips
A entrecote met gebakken krieltjes en champignons, doperwten en prei a la creme
B vrijwel geen, straks wat sjouwwerk...deze dag maar snel vergeten
Flups schreef:Vinden jullie het niet moeilijk om weer back in track te komen na een ongezonde dag of ongezond weekend?
Dat vind ik nog het moeilijkste.. Om dan weer naar de gezonde en "minder lekkere" producten te gaan. Hoewel ik gezonde producten wel heel erg kan waarderen als ik wel voor langere tijd gezond eet.
Flups schreef:Vinden jullie het niet moeilijk om weer back in track te komen na een ongezonde dag of ongezond weekend?
Dat vind ik nog het moeilijkste.. Om dan weer naar de gezonde en "minder lekkere" producten te gaan. Hoewel ik gezonde producten wel heel erg kan waarderen als ik wel voor langere tijd gezond eet.