Ik heb twee nieuwe kleuren, dus zal morgen en overmorgen weer mee doen. Heb ook swatches gemaakt van mijn rode mac kleuren. Zodat het verschil tussen alle zichtbaar is. Voor sommige wellicht interessant
Van boven maar beneden: sin, diva, studded kiss, d for danger, russian red, ruby woo
Bedankt hè allemaal ik heb mijn eerste item van MAC zojuist gekocht: relentlessly red mijn zusje is met Russian red en een nude kleur thuis gekomen en moederlief met mascara en foudationpoeder
Ik links met relentlessly red & zusje met Russian red
Anoniem
Geplaatst: 05-01-16 22:12
33 en 34 weer joker. Vandaag 35 dus Evening Rendezvous
Mehr is ook erg gaaf! heb nu nog velvet teddy en Ruby woo op mijn verlanglijstje staan.
En dan te bedenken dat relentlessly red pas mijn 2e lipstick ooit is die aangeschaft heb en de andere is een week of 3 terug geweest, geen idee wat voor een. Uit de schappen van de Kruidvat..
Djilna
Geplaatst: 06-01-16 11:07
Balen Suus! Allemaal kleuren die ik graag zie/ wil zien.
Vandaag dag22: Fleur de Force lipgloss in 050 Starry Starry Night Vind het een erg mooie kleur, berry/plum Behoorlijk gepigmenteerde gloss. Brengt super aan. Alleen gaat hij na een tijdje wel iets in de lijntjes trekken. Vanmorgen gemaakt dus iets slaperig hoofd