-Namiro- schreef:Hier is het dus verplicht.. zonder die lessen mag je niet door. We beginnen met techniek en daarna volgt een gewone WOD.
Vorige week begonnen met de air squads en ik heb me toch een spierpijn gehad!! Niet normaal.
Gisteren de overhead Squad. Eerst met een stok en daarna met de stang en vandaag bijna nergens last van. Alleen een blauwe plek in mijn nek waar de stang een paar keer neer gekomen is. Armen zijn dus duidelijk sterker dan mijn benen..
kan ik mij ook goed voorstellen hoor, zeker bij wat grotere boxen.. hier is maar een beperkt aantal uren..
en nieuwkomers komen druppelgewijs.. dus niet voldoende voor beginnerslessen..
ik heb de eerste weken wel echt gewoon de laatste les op dinsdag (21.00-22.00) en vrijdag gekozen (19.00-20.00 meesten gaan stappen op vrijdagavond lol), dat zijn beiden rustige uren.. dinsdag tussen de 2 en de 6 mensen gemiddeld. en op vrijdag een man op 6-8.. de meesten die beginnen pakken of dat laatste uur mee of het laatste uur van de ochtend.. zodat er meer tijd en gelegenheid is voor techniek voor de nieuwkomer
Van persoon tot persoon verschilt het hoe snel men met gewichten aan de stang bezig kan gaan, of hoe snel men 'los' gelaten wordt.
hoeveel personen zitten er bij jullie in zo'n beginnersklas? of is het priveles of zoiets. want dat vroeg ik mij af bij boxes waar beginnerslessen van toepassing zijn.. want of je nu met 6 man staat die allemaal beginnen, of vijf ervaren die minder in de gaten gehouden hoeven worden en 1 beginner die op hetzelfde moment meer bezig is met de basics maar hetzelfde programma volgt als de ervaren.. lijkt mij op zich niet heel veel verschil te maken.. Het duurt alleen wat langer wellicht voor je daadwerkelijk alle technieken gehad hebt, omdat je maar net de juiste dag daarvoor moet komen.. maar somehow weet mijn trainer soms beter of ik iets al eerder gedaan heb dan ikzelf