The_Cat schreef:elenaMM77 schreef:
gaan die helemaal niet of gewoon geen lekkere reps?
Ze gaan niet op de deftige manier. Ellebogen wijd en flapperen als een vogel telt niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
The_Cat schreef:Hahahamja, ze moeten beter. Ben nu heel hard aan het trainen op mijn triceps en borstspieren op aanraden van de coach. Ik voel zelf al wel lichtelijk verbetering, maar het blijft wel spannend om te zien wat het resultaat is na men rondje van 2 weken
The_Cat schreef:Willl65 schreef:Die ken ik nog niet wat is Karen?
150 wall balls for time.
Het was die tijd die een teleurstelling was vooral. High fives met de ball niet echt gedaan
-Namiro- schreef:Wat leuk!! Een crossfit topic!
Ik heb gisteren mijn tweede les gehad van het newborn-programma. 6 lessen waarbij je technieken leert en daarna mag je de gewone lessen in.
Leuk om jullie ervaringen te lezen!
elenaMM77 schreef:-Namiro- schreef:Wat leuk!! Een crossfit topic!
Ik heb gisteren mijn tweede les gehad van het newborn-programma. 6 lessen waarbij je technieken leert en daarna mag je de gewone lessen in.
Leuk om jullie ervaringen te lezen!
leuk!!! a new member of the family, welkom.
hier (helmond centrum) hebben we geen losse beginnerslessen.. je draait gewoon mee, maar vooraf wordt de oefening extra uitgelegd of sta je techniek te oefeningen tijdens het kracht onderdeel (ipv met stang met pvc buis) en zodra dat goed gaat, dan krijg je een lege stang.. maar je doet dus hetzelfde onderdeel en programma als de sporters die al langer bezig zijn, de trainer zorgt dat hij meer toezicht houdt en vaker even je oefening stilzet om te corrigeren en uitleg te geven.
kan hier ook want we zijn een relatief 'kleine' box. maximaal zijn er 20 man ongeveer bezig en dat zijn echt echt echt de piekuren en dat zijn ook eigenlijk niet de uren waar je als beginner in mee kunt draaien.. dan is er geen tijd voor extra toezicht en uitleg. de meer ervaren crossfitters houden je ook vaak wat meer in de gaten als je nieuw bent om wat extra uitleg te geven of extra te helpen.
-Namiro- schreef:Hier is het dus verplicht.. zonder die lessen mag je niet door. We beginnen met techniek en daarna volgt een gewone WOD.
Vorige week begonnen met de air squads en ik heb me toch een spierpijn gehad!! Niet normaal.
Gisteren de overhead Squad. Eerst met een stok en daarna met de stang en vandaag bijna nergens last van. Alleen een blauwe plek in mijn nek waar de stang een paar keer neer gekomen is. Armen zijn dus duidelijk sterker dan mijn benen..
-Namiro- schreef:De reguliere lessen zijn normaliter altijd vol en dan staan er 10 man. Je moet je vooraf inschrijven via een app.
In de beginnersles zijn we met 8 en daar zijn heuse wachtlijsten voor! Ik heb drie maanden gewacht voordat ik kon beginnen!
Mijn vriend traint drie keer per week en had gisteren les van mijn instructeur en die gaf aan dat ik het super gedaan had! Toch leuk om te horen!
Willl65 schreef:Ik als beginner heb een coach continu bij mij staan die mij steeds corrigeert waar nodig. Is dus 1 op 1.
Ik ga zo weer staat rope climing op het menu en handstand pusch up hahahaha nou dat wordt lachen. Mij benieuwen hoe dat er scaled uitziet