Jaa, alleen ik ben gewend om eerlijk te wisselen. Maar het scheelt ook dat ik de grootste dame ben, als ik eruit ga, is meteen de vrouwelijke rebound weg.
Volgende week wil ik knallen, wanneer winnen we eens een keer.
Leuk toch, dat je steeds in de basis staat? Balen dide! Misschieb is de conditietraining voor sommigen te veel geweest? Wij staan nu gedeeld 3e, normaal staan we ergens onderaan of onder in de middenmoot...
Ja, ik weet niet wat het was Arja. Misschien ook een stukje onderschatting, sommigen maakten voor de wedstrijd al opmerkingen van: na de wedstrijd een biertje op de overwinning. Of misschien gewoon niet scherp de kerstpauze uit.... Scheids legde ook wel echt alles voor hen direct op de stip. Denk dat we 10 stippen waren in die 17 goals van hen... Wij mistten zelf 3 van de 4 stippen wij kregen, dat mag ook gewoon echt niet Vrije ballen hadden ik en die andere heer gelukkig wel 100%, maar stippen moeten al helemaal zitten. Die heer die die nam zei steeds: nee ik neem de volgende ook nog. Toen greep de coach in en zei: de volgende geef je af. Maar die kwam niet meer.
Staan nu gelukkig nog wel 1e, maar wel weer gelijk met nr 2 (maar op doelsaldo staan we beter). Nummers 2 en 3 speelden tegen elkaar, dus we hadden een slag kunnen slaan dit weekend door de nummer 3 op 4 punten te zetten. Superzonde dat we dat niet gedaan hebben.
Zonde dide! Volgende wedstrijd maar weer herpakken! Jep woensdag weer spelen, tegenstander kan ik niet, maar de gemiddelde leeftijd in hun team(28) ligt wel een stuk lager dat bij ons team(48)... jong vs ervaren... we gaan het meemaken!
Gewonnen! 12-16! Was een leuke tegenstander, sporting Amsterdam. Geen geduw of getrek, maar gewoon lekker korfballen. De 1e helft ging het gelijk op, met rust 5-4 achter. Na rust een voorsprong kunnen pakken en niet meer weggegeven... ik heb een schot van afstand gescoord en een stip mee gekregen. Lekker gespeeld. We staan nog steeds 3e in het klassement, maar nu alleen ipv met 3 teams.
Ja klopt inderdaad, Nieuwegein. Uhmmm.. 5e of 6e dacht ik. Maar moeten ons zeker niet verslikken zoals afgelopen week! Ze hebben niet heel ruim verloren van de bovenste helft.
Ah amstelveen is een roteind hier vandaan, vandaar
Wij hebben meestal een mengelmoes van oost/midden/zuid. Hebben wel eens wat richting de randstad gehad (KCR), maar dat is maar zelden. Ook een tijdje Maastricht en Enschede in 1 poule gehad. Nu hebben wel Almelo en dus Koveni in 1 poule. Er zijn in deze kant van het land niet zoveel korfbalclubs, dus daarom dat hij hier denk ik altijd die mego spreiding hebbben... Verste is tot nu toe Juventa uit Hardenberg geweest met 1u en 40 minuten, maar ook heeeeel vaak 1,5u gehad.
Ja klopt, als we s middags spelen dan zijn we begin van de middag weg en komen we ergens rond uur of 7 terug. Of als we s avonds spelen einde van de middag weg en s nachts terug
Dat zijn mooie einden weg. Wij zitten echt westelijk. Alphen aan de Rijn, Amsterdam, Amstelveen, Alkmaar, Leiden etc. Qua reistijd is het max 40 minuten ofzo
Lekker Dide! Ook chill van die andere, mooi alleen bovenaan.
Wij hebben weer verloren 16-8 dit keer, dus dik ook. Wilde voor geen meter, zat met twee mensen in het vak waar ik nog nooit mee gespeeld had, en we hadden geen wissels bij de dames
Het is niet te geloven, weer gewonnen! 13-7 tegen fiducia... wat kreeg ik veel kansen zeg! 3 gescoord klinkt leuk, maar dat hadden er ook 10 kunnen zijn... lekker gespeeld!