Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:Hoe is het met iedereen vandaag?
Ik ben echt verschrikkelijk wakker geworden, huilen nav een droom. Gelukkig had ik een helpend iets op de planning staan: Betaald sporten buiten in de zon voor een filmpje voor m'n werk. Ben er weer goed van opgeknapt. Ik jank wat af op het moment zeg
Sidera schreef:Ik wil ook zo'n daglamp maar ze zijn best wel prijzig toch? Wilde morgen ook een potje magnesium gaan halen. Had vandaag best wel heftige voetkramp en hoewel dat natuurlijk ook komt door koude voeten hebben helpt magnesium daar ook tegen.
En t schijnt ook wel eens te werken voor een beter gemoed
maralyn schreef:Cayene.
Dat ja haha.
Bij mij is het precies andersom.
Als ik om 21:30 in neem. Dan heb ik de hele dag geen krampen in mijn hand en armen. Geen pijn in mijn gewrichten, pols, elleboog en borstkas.
Rond 20:00 begint het gezeik weer. En dan is het net alsof iemand mij met een mes in al die delen steekt.
Robijntjah schreef:Hoe is het met iedereen vandaag?
Ik ben echt verschrikkelijk wakker geworden, huilen nav een droom. Gelukkig had ik een helpend iets op de planning staan: Betaald sporten buiten in de zon voor een filmpje voor m'n werk. Ben er weer goed van opgeknapt. Ik jank wat af op het moment zeg
Joolien schreef:Zo ben ik weer. Het was intake voor EMDR en dus geen directe emdr behandeling. Maar evengoed was het onwijs zwaar, er zijn wat deurtjes open gegaan, en daar kwam een bak ellende van omhoog. Dat was echt heel heftig, maar inmiddels heb ik de deurtjes weer dicht kunnen duwen met veel pijn en moeite.
De emotie die omhoog kwam, maar vooral de woede, dat was echt intens. Ik moest bijna overgeven, zo graag wilde de woede uit mijn lijf.