[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 09:30

Jezzi schreef:
Lijkt me echt een godsgruwelijk pijnlijke plek zo op je ribbenkast/borstbeen :+

Viel bij mij reuze mee. Vond het op mijn ribben wel lekker voelen eigenlijk. Had meer "pijn" op de dikkere stukken huid en met name rond mijn tepel.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 09:35

Saskiaatje schreef:
Goedemorgen allemaal :)

Ik wil graag een tattoo van een kusje laten tatoeëren.
Iemand advies over de beste shop in omgeving Utrecht?
Mijn geliefde wil er niet voor afreizen naar Joy (Low Voltage Ink), dus ik doe graag een beroep op jullie kennis/mening voor een net zo goede artiest, maar dan iets dichterbij.

Ik ben woensdag ook bij magic tattoo geweest. Heb er niet veel verstand van maar hoorde van meerdere dat deze goed was.

Ik hwb nu al weer twee nieuwe ideeën terwijl mijn eerste net twee dagen staat :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 19:06

Heeft iemand tips voor tatoeëerders die strakke lettering kunnen zetten ? :) Liefs in omg. Nijmegen/Eindhoven/Den bosch, tot Utrecht oid. Wil graag strakke cijfers tattoeeren. Heb voorheen wel ergens anders lettering laten doen maar ben niet helemaal verkocht van het resultaat. Wil graag iemand die nog wat dunnere lijnen kan zetten. Verder strak gezet.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 15:37

Drunksheep schreef:
Het is dat ik er geen geld voor heb, maar wauw, zag dat dit sternum ontwerp up for grabs was <3
[ [url=m/KHgkaq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooooi!! Wie had hem gepost?

Drunksheep

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 15:52

Anka Lavriv, zit helaas helemaal in Brooklyn.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 16:08

Ik heb mn schets nu. Super blij mee hoe hij het paard getekend heeft. Je ziet heel goed dat t Mud (het paard dat ik er in wik) is. Dat is iets wat ik heel belangrijk vond. En weet nu bijna precies hoe ik t wil.

Afbeelding
Let niet op dat onderste stuk. Dat wil ik als een echte dromenvanger, dus met een kleine er onder en met veren. Daarnaast wil ik de vogels niet zoals dat. Wil er heel graag iets met vogels in, maar weet nog niet hoe. De datum van de dag dat ik hier in canada aankwam wil ik boven de dromenvanger, in romeinse cijfers. En in her paard wordt ook nog wat veranderd (was ook nog niet af anyway) wil t zonder t halster, dikke lijnen aan het einde weg en bij de mond anders. En de manen wil ik niet over de dromenvanger heen
Het is ook nog maar een schets van de schets. Maar ben erg blij met hoe hij het paard heeft gedaan :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 16:42

Ik vind hem er al super gaaf uitzien! Ben zelf niet zo van kruisjes en andere soorten kruizen, maar ik vind het paard wel echt geweldig <3

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 17:24

Mijne zit! Was met drie kwartier al klaar. Deed toch nog aardig pijn, werd na een kwartier ook niet minder :Y) Zal als hij uit het plastic is even een foto maken!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:51

Afbeelding

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:53

Gaaf yvanka

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 20:14

Gave tatoeages allemaal!

Ik ga eens wat anders doen... Eentje laten weg laseren...

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 01:51

eclair98 schreef:
Ik vind hem er al super gaaf uitzien! Ben zelf niet zo van kruisjes en andere soorten kruizen, maar ik vind het paard wel echt geweldig <3

Ik ook niet haha. Daarom wil ik t ook niet :) t is trouwens een soort van Maple leaf (symbool voor Canada), dus t idee is wel leuk. Maar wil t zonder dat en dus zoals een echte dromenvanger.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 02:27

Dat ontwerp hierboven is ook gaaf!

Aah ik wordt helemaal gek van de jeuk! Had niet verwacht dat het nu al zou gaan jeuken. Echt lastig om er af te blijven :x

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 05:29

laughterline schreef:
Heeft iemand tips voor tatoeëerders die strakke lettering kunnen zetten ? :) Liefs in omg. Nijmegen/Eindhoven/Den bosch, tot Utrecht oid. Wil graag strakke cijfers tattoeeren. Heb voorheen wel ergens anders lettering laten doen maar ben niet helemaal verkocht van het resultaat. Wil graag iemand die nog wat dunnere lijnen kan zetten. Verder strak gezet.

Matthew Corns, blue Monkey studio. Nijmegen.
Netjes, goede prijs en aardige artist.

Ik heb afgelopen week eindelijk de eerste sessie (2 uur) voor m'n underboob gehad.
Heb een hoge pijngrens, maar damn deed toch een paar keer goed pijn op het bot. :=
Over 1,5 week nog eens 2 uur liggen, maar ben nu al heel blij met hoe het er uit ziet. :D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 08:31

vonneke schreef:
Gave tatoeages allemaal!

Waarom? Niet meer mooi? Past het niet meer bij je? Op je pols toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 09:21

benangelique schreef:
[naam] schreef:
Gave tatoeages allemaal!

Waarom? Niet meer mooi? Past het niet meer bij je? Op je pols toch?

Ik vind hem te groot... Deze weg en later kleinere terug.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 09:49

Hoe ziet het er nu uit als ik vragen mag? Heb je 'm al lang?

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 20:48

Dat laseren duurt best lang toch Vonneke?
Ik heb ook een kleintje op mijn heup welke er al 21 jaar staat. Is niet meer zo mooi en heb erover getwijfeld om hem weg te laten laseren. Maar heb het toentertijd met mijn beste vriendin laten zetten (allebei dezelfde).
Haar ben ik uit het oog verloren door omstandigheden maar kwam haar paar jaar geleden tegen. Ook bij haar was hij niet meer zo mooi maar ze weigerde hem weg te laten halen. Immers stond ie voor onze hechte vriendschap vroeger en die tijd wilde ze niet vergeten. Sindsdien is mijn twijfel om te laseren ook weg. Ding blijft mooi staan.
Op mijn onderrug zou ik uit willen breiden en op mijn pols wordt deze maand vergroot.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:21

Die van mij is inmiddels wat minder rood! We spoelen hem 1x per dag schoon en we smeren 2 a 3 keer met bepanthenzalf.
Afbeelding

Fijn dat je geeb twijfels meer hebt bij de tattoo op je heup :j

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:17

Leuk zo met die ene ster met schaduw aan de buitenkant. Roodheid ging hier ook snel weg.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:36

Hier lijkt mijn tweede tattoo onverwacht snel te komen, heb mijn hond moeten laten inslapen. Nog net op tijd een pootafdruk kunnen nemen, want diezelfde avond moesten we hem laten gaan.

Echter denk ik toch dat ik er nog heel even mee wacht. Ik heb momenteel overgewicht en wil afvallen, maar ik ben daarmee ook bang dat het vel op mijn arm dan toch zodanig losser zal worden dat de tattoo dan nog niet mooi zal lijken (iets met een verschrompeld hondenpootje :')). Weet iemand in hoeverre dit ook daadwerkelijk zo is? Zo niet dan komt hij over een paar weekjes, zo wel dan wacht ik eerst tot ik voldoende gewicht kwijt ben :)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:26

Sterkte Tigress :(

Ik had vannacht gedroomd dat ik naar een soort van 'tattoodesign winkel' ging. Die winkel bestond uit allemaal schappen met allerlei tekeningen die je kon combineren enzo. Ik ging toen samen een design maken met de tattoo artist. Hij werd heel lelijk en groot :') Nog minder dan 2 weken, dus ik hoop de schets snel te krijgen. Ik kan soms nu al niet meer slapen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:27

Nagini schreef:
Hoe ziet het er nu uit als ik vragen mag? Heb je 'm al lang?

anderen zullen hem waarschijnlijk mooi vinden. Ik vind hem te groot vandaar dat ik hem weg wil.

Zal vd week is een foto maken

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:28

Gecondoleerd met je hondje ^

Ik word genegeerd door de tattoo artist dus ik moet maar een nieuwe zoeken. Beetje iemand die allround is. Ga wel even de websites af in de OP.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:31

UhNee schreef:
Sterkte Tigress :(

Ik had vannacht gedroomd dat ik naar een soort van 'tattoodesign winkel' ging. Die winkel bestond uit allemaal schappen met allerlei tekeningen die je kon combineren enzo. Ik ging toen samen een design maken met de tattoo artist. Hij werd heel lelijk en groot :') Nog minder dan 2 weken, dus ik hoop de schets snel te krijgen. Ik kan soms nu al niet meer slapen :')

Komt helemaal goed joh. Als je je zorgen maakt om het design kan je ook gewoon even een berichtje sturen dat je benieuwd bent naar het ontwerp en of hij al klaar is. Heb je ook ruim voldoende tijd om het door te geven als je iets niet helemaal mooi vindt :)