Jezzi schreef:Lijkt me echt een godsgruwelijk pijnlijke plek zo op je ribbenkast/borstbeen
Viel bij mij reuze mee. Vond het op mijn ribben wel lekker voelen eigenlijk. Had meer "pijn" op de dikkere stukken huid en met name rond mijn tepel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaatje schreef:Goedemorgen allemaal
Ik wil graag een tattoo van een kusje laten tatoeëren.
Iemand advies over de beste shop in omgeving Utrecht?
Mijn geliefde wil er niet voor afreizen naar Joy (Low Voltage Ink), dus ik doe graag een beroep op jullie kennis/mening voor een net zo goede artiest, maar dan iets dichterbij.
eclair98 schreef:Ik vind hem er al super gaaf uitzien! Ben zelf niet zo van kruisjes en andere soorten kruizen, maar ik vind het paard wel echt geweldig
laughterline schreef:Heeft iemand tips voor tatoeëerders die strakke lettering kunnen zetten ?Liefs in omg. Nijmegen/Eindhoven/Den bosch, tot Utrecht oid. Wil graag strakke cijfers tattoeeren. Heb voorheen wel ergens anders lettering laten doen maar ben niet helemaal verkocht van het resultaat. Wil graag iemand die nog wat dunnere lijnen kan zetten. Verder strak gezet.
UhNee schreef:Sterkte Tigress![]()
Ik had vannacht gedroomd dat ik naar een soort van 'tattoodesign winkel' ging. Die winkel bestond uit allemaal schappen met allerlei tekeningen die je kon combineren enzo. Ik ging toen samen een design maken met de tattoo artist. Hij werd heel lelijk en grootNog minder dan 2 weken, dus ik hoop de schets snel te krijgen. Ik kan soms nu al niet meer slapen