Ja zo ken ik dupes ook dan is er waarschijnlijk niets aan de hand.. Ze maken ook echt namaak dat t merk waar die origineel van is erop staat en dat is imo echt rotzooi..
Nice dnt!
BelleTessa
Geplaatst: 06-09-15 16:01
Ik heb daarnet de 60 minuten cursus bij Mac in Rotterdam gedaan. Was erg leuk, heel vriendelijk geholpen en opgemaakt, waren erg aardig dus daar was ik blij mee. Netjes gevraagd wat we wel en niet wilden en watje mooi vonden. Ben gegaan voor een redelijk neutrale look maar je ziet zeker wel dat het opgemaakt is. Hij had eerst m'n wenkbrauwen met potlood Strawberry Blonde gedaan maar ik vond dat echt te licht en te warm dus toch een oogschaduw gebruikt en dat was een stuk mooier.
Ook een mooie nude lipstick opgedaan maar toch niet gekocht, draag dat gewoon zo zelden.. Was de Barking Gorgeous. Behoorlijk sheer en niet langhoudend. Heb Soft&Gentle gekocht en blush Gentle en nagellak donder rood. Twijfelde over het oogschaduw palette dat hij gebruikt had, maar die kleuren heb ik al en beetje dus dat vond ik zonde. Jammer dat het op foto's altijd zo minder en subtieler is, in het echt is de look veel mooier.
Mooie look Tessa! Vind je lipkleur juist heel mooi.
D for Danger staat je fantastisch Sani, net als Twig.
Ik heb natuurlijk nu €5 korting bij Douglas. Gister op de mat gevallen toen ik aan het shoppen was
Alexandra__
Geplaatst: 06-09-15 17:49
BelleTessa, hele mooie look! Jammer dat het op foto's altijd net even anders lijkt he.. Suus: ik heb ook 12 Mac lipsticks besteld waar wel het merkje op staat. Hartstikke nep dat weet ik zeker. Waar moet ik op letten voor ik het ga gebruiken?? Ik had donderdagavond voor het stappen deze look: Niet zo'n hele duidelijke foto, zal even wat beters zoeken van m'n ogen Edit: Dit is het beste dat ik kan vinden
Yonker
Geplaatst: 06-09-15 18:13
Ik heb gisteren ook 2 lipsticks gescoord, rebel en mehr ben echt verliefd op rebel
Das een van de redenen dat ik alleen echt koop vies he.. Blegh
F_Orumster
Geplaatst: 06-09-15 18:51
Dan zou ik er ook vanuit gaan dat dat ook weleens in duurdere merken zit.
Overigens kan het zijn dat er een bepaald stofje uit poep of urine wordt gehaald. Ik geloof dat er ook iets uit urine in parfum zitten kan. Er varkenshaar (ook mensenhaar) in brood zit (overingens dus weer niet gewoon de haren).
kaatje888
Geplaatst: 06-09-15 18:54
Vergeet niet dat in echte producten ook lood, aluminium etc zit.
Die heb ik ook gehad ja de velvet nog iets... zat daar ook alweer aan te denken inderdaad..
Murthul
Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-15 19:28
Sowieso zou ik makeup ed nooit via ebay kopen, je smeert het toch op je gezicht, en word allemaal opgenomen via je huid, zo uit China weet je nooit wat er allemaal wel niet in zit. Ik zou t als ik jou was allemaal n enkele reis prullenbak geven.
Djilna
Geplaatst: 06-09-15 20:01
Alexandra mooie volle lippen heb jij!
Ik had vandaag een look met mijn Naked1 palette en MAC Heroine. Merk dat ik toch ook de Naked2 met meer taupe tinten wel wil, soms is Naked1 net even te warm, al staat het wel mooi. Even foto zoeken..
Ik doe er even 2. 1e foto was vanmorgen half 10, 2e om 6uur vanavond weer thuis (vooral heel stuk vermoeider ). I love MAC Heroine! Vanmorgen Vanavond
Eight
Geplaatst: 06-09-15 21:31
Heroine staat je echt super Djilna
Wat betreft die artikeltjes met alle vieze stoffen die in bepaalde make-up zitten, neem het allemaal niet te serieus vaak is het allemaal erg aangedikt
Wie weet een mooie bronzer om mee te contouren? Welke kleur was dat nou van NYX? En wie heeft daar ervaringen mee?
En dank, ik was toen ik hem kocht nog bang dat ik hem niet kon hebben. EN toch kocht ik hem zonder eerst te proberen Lefgosert hè Ik vroeg mijn moeder wat ze van de lipstick vond. Of hij niet te heftig was. Hoezo heftig? Toch mooi paars kleurtje? I love my mom