Oke ik zal heel eerlijk zijn; Ik heb niet 34 pagina's gelezen.
Ik zou het best eens willen doen, puur uit nieuwsgierigheid en omdat ik het interessant vind.
Nu moet ik mijn haar ook 1x in de 2 dagen wassen omdat het anders heel vet is. Heel soms sla ik een dagje over maar dan alleen als ik de dag erna vrij ben en nergens, hooguit naar een supermarkt moet.
'T ziet er dan ook echt niet uit. Nu zou ik me er sowieso niet aan wagen om helemaal niet meer te wassen, ik ben hondentrimmer, is niet echt een visitekaartje voor klanten
Maar om terug te komen: Ik zou het totaal onnodig vinden want wat is er mis mee? Ik geloof écht niet dat het slecht is voor je haar om het vaak te wassen. Wat is er slecht aan? Oke als je een allergie hebt misschien, maar dat zijn uitzonderingen. Ik heb nog nooit gehoord dat je haar slechtere kwaliteit krijgt, dat het dood gaat, afbreekt of wat dan ook. Waar zijn de bewijzen? En ja er zal ongetwijfeld wel verschil zitten per merk.
Maar net als bij honden; dat is ook al zo'n fabel dat shampoo slecht is. Of dat je honden niet mag wassen in de winter omdat de vetlaag eraf gaat. Goed je hebt het over talg wat je er inderdaad deels af wast maar dat is met enkele dagen weer helemaal hersteld.