Vind het echt knap hoe je hier mee omgaat
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spatter schreef:PFFF, even nog een gedachte
Ik weet dat je er niks op mag smeren maar zou oogzalf helpen.
Daar zit wat antibiotica in maar niet veel , irriteert niet maar doet wel mooi genezen.
Zonnebloem schreef:pfff elke keer hoop ik goed nieuws te lezen maar steeds weer niet![]()
![]()
Vind het echt knap hoe je hier mee omgaat
Splash_ schreef:misschien een optie ; holistisch praktijk Den hoek. Misschien kunnen zij je lichaam helpen met het bestrijden en opruimen van de infectie. Baat 't niet schaadt 't niet....Ze hebben behoorlijk wat resultaten in een onverwachte hoek bereikt.
genja schreef:Quir wat een pech blijf je hebben zeg. Beetje positief nieuws had je ondertussen meer als verdiend. Snap heel goed dat je niet weer voor een operatie kiest vooral omdat je geen garantie krijgt dat het dan beter gaat.
Pas je wel goed op jezelf straks met de studie en weer gaan paard rijden? voorlopig niet alleen te paard hoor.
Zou je de wonden op je hoofd niet mogen deppen met Betadine scrub of hibiscrub? (als je het kan krijgen nog steeds leveringsproblemen) dat mag tenslotte ook op open wonden.
bowena_84 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Woorden schieten te kort. Ik gun je zoveel beters dan dit! Je bent zo'n machtig mooi sterk mens!
Even inhaken op het geen keus hebben en doorzetten. M.I. heb je dat wel, of veel mensen maken soms een andere keus. Je kunt er namelijk in ' zwelgen' of je er doorheen vechten. Jij doet het tweede en ik ga met Zonnebloem mee, dat is ongelofelijk knap!! Je mag een dikke vette pluim krijgen meid!
Ik hoop ( misschien tegen beter weten in) dat lady luck gauw jou kant op komt en je binnenkort met je neus in de studie boeken zit en weer op de rug van je paarden!
_KiMbErLeY_ schreef:Tja, wat voor woorden helpen als iemand zoveel pech heeft?!
Ik vind je iig een topper en vind het knap hoe je doorgaat! Wel wil ik je op het hart drukken dat je voorzichtig doet als je weer te pony gaat!
Virtuele knuffel!
moonfish13 schreef:Het zal je nog wel eens in de war brengen hoor dat soort geluk.
Klinkt maf maar zo ervaar ik het wel, elke stap vooruit met echt geluk vergt een momentje verwerking bij mij.
Zelf van ca 17 tot 23 niet kunnen rijden of amper door lyme en alle ellende daarbij.
Ook gewoon echt teveel pijn en rijden gaat niet meer.
Nu heb ik het rijden opgegeven en heb ik een paar maanden geleden een menpony gekocht en ik heb eindelijk mijn paardenleven terug!
Hij is net mee geweest op vakantie, maar oh wat heb ik genoten om voor het eerst in jaren gewoon zorgeloos op pad te kunnen!
Allereerst dat mijn gezondheid dat toe laat is al een mirakel, maar dat ik nu dit weer kan maakt dat ik er echt gigantisch van geniet.
Ik moet er wel meer pijnstillers voor slikken hoor voor een lange buitenrit, maar dan kan ik ook wel dubbel en dwars genieten.![]()
Geniet van de kleine dingen, en ik hoop dat je straks weer fijn kunt rijden.
BusyMissy schreef:Ze is echt een beauty! Daar ga je heel veel van genieten! Vind haar bles ook heel bijzonder. Heerlijk dat je zo samen een band op kunt gaan bouwen. Staat ze een beetje bij je in de buurt zodat je er regelmatig langs kunt?