Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 09:19

Ik heb van die halters met losse schijven, kan dr allerlei gewichten mee maken alleen is soms wel irritant om tijdens een workout te moeten wisselen!

Mijn plan is om zo als LISS op de fiets naar mn paardje te gaan, kan alleen nauwelijks lopen door de spierpijn van W7D3 :P

F_Orumster

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 09:24

Let wel op dat je grondoefeningen kan doen met je dumbells, zoals push up + row, waarbij de startpositie is dat je steunt op de dumbells op de grond. Er moeten dus wel wat grotere blokken op de uiteindes zitten zodat je niet op de vingers duwt.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 11:48

Is hier trouwens iemand die de BBG 2.0 heeft en wie ik een PM mag sturen voor het bestand? O:)

Ik heb zelf nog de oude versie maar ben eigenlijk wel benieuwd naar de update!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 12:09

Zijn er meerdere versies dan? Dat wist ik niet...Hoe kan ik zien welke ik heb?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 12:12

Het is gewoon het vervolg toch? Begint ook met week 13 waar de bbg 1.0 stopt na 12.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 12:16

Jodie_ schreef:
Is hier trouwens iemand die de BBG 2.0 heeft en wie ik een PM mag sturen voor het bestand? O:)

Ik heb zelf nog de oude versie maar ben eigenlijk wel benieuwd naar de update!

Ik heb hem. :) Weet niet zeker of het de nieuwste is, maar hij ziet er wel up to date uit. :D

Fantabulouss, eentje heet bbg1 en de andere bbg2. :P

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 12:38

Nee ik bedoel niet BBG1 en BBG2 als in van week 1-12 en week 13-24, maar er is een basisversie en daarna is er een update uitgebracht geloof ik waar de rehabilitatie enzo uitgebreid in beschreven is, foamrolling, stretching enzo. In de oude versie staat bijv bij stretching alleen een paar plaatjes zonder uitleg erbij.

Misschien zei ik het niet goed, ik dacht dat het 2.0 heette maar ik bedoel in ieder geval de laatste versie! Zowel week 1-12 als 13-14 in principe.

Edit De nieuwe ziet er zo uit als het goed is: Klik

Edit 2 Heb 'm inmiddels gevonden!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:03

Ik ben nog maar bij week 5, maar als iemand 2.0 heeft kunnen vinden dan zou ik die ook graag willen ontvangen. *kijkt heel erg lief*
Ik heb vandaag week 5 dag 1 gedaan. De oefeningen zijn toch wel echt alweer een stuk zwaarder dan bij de eerste weken. Ik vind het ook echt ontzettend knap dat jullie steeds twee rondes van de circuit kunnen doen in 7 minuten. Ik haal meestal 1x en dan nog de eerste oefening.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:08

Annetje schreef:
Ik ben nog maar bij week 5, maar als iemand 2.0 heeft kunnen vinden dan zou ik die ook graag willen ontvangen. *kijkt heel erg lief*
Ik heb vandaag week 5 dag 1 gedaan. De oefeningen zijn toch wel echt alweer een stuk zwaarder dan bij de eerste weken. Ik vind het ook echt ontzettend knap dat jullie steeds twee rondes van de circuit kunnen doen in 7 minuten. Ik haal meestal 1x en dan nog de eerste oefening.

Toch prima, als je het goed doet is dat voor jou de max. Bij mij verschilt het ook elke keer hoor. Ik zal ook wel die 2.0 guide willen hahaa, dus als iemand die heeft? :j

Ik merk wel echt dat ik tijdje niet gesport heb, heb er nu ook wel weer zin in, dus dinsdag weer beginnen!

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:26

Sommige rondes haal ik 2x, andere net 1 keer. Hangt er maar net vanaf. Als een oefening me veel moeite kost, zoals vandaag de drop push ups, dan ga ik over op gewone push ups. Ik ga liever door op iets hoger tempo met dus meer herhalingen en iets minder zware oefening, dan dat ik zit te kreunen en te steunen en niks opschiet. Dat is ook niet goed voor hartslag, moet wel een beetje doorgaan!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 22:05

Voor wie de geupdate versie wil, PM me even met je emailadres. Hoef ik strak niet het topic door te lezen en mensen zelf een berichtje te sturen ;)

Als ik de timer echt aanzet en me daar strak aan houd red ik het ook niet altijd 2 keer, vaak zet ik m'n timer, kijk ik hoelang ik over de eerste keer heb gedaan, en als het rond de 3,5 minuut of erboven is dan zet ik m'n timer uit en doe ik hem gewoon 2 keer. Als het er ver onder is, of ik moest 3 minuten jump rope doen ofzo dan werk ik het gewoon af met de timer. Verschilt nogal maar meestal is 2 keer per 7 minuten wel haalbaar bij mij :j

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 16:23

Ik voel eindelijk echt mijn buikspieren na W6D1 (gisteren gedaan)! Lijkt wel of in mijn maag gestompt ben haha!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 19:16

Ik haal ze meestal 1,5 keer, 2 keer heel zelden. :)

Pff volgens mij heb ik een dipje. :\ Vandaag W9D1 legs, ik haalde amper 1 keer steeds. := En ik voelde me gewoon alsof ik veel minder energie had dan normaal tijdens de work-out, ik had dat vorige week tijdens dag 2 ook al. :x Dag 3 ging toen gelukkig wel goed, dus hopelijk is dit geen trend. :P Ik ben bang dat dit komt doordat ik een week niks heb gedaan 3 weken geleden (toen ik eigenlijk met week 7 moest beginnen), maar daar zou ik nu toch ook wel weer overheen moeten zijn? :=

Haha Sjappie, lekker gevoel, dan weet je tenminste dat het helpt. :D

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:21

@Loose --> volgens mij is een weekje rust helemaal niet verkeerd, kun je even iets bijkomen. Ik had trouwens laatst ook dat ik een circuit maar 1x kon, baalde als een stekker maar nu wel flinke spierpijn.

Misschien kun je sommige oefeningen toch iets lichter maken om meer herhalingen te halen, of gewoon vrede er mee hebben en focussen op een goede uitvoering. Zolang je zweet en/of je hartslag omhoog gaat doe je het gewoon goed.

Anderzijds kon je misschien net niet voldoende energie haken uit wat je had gegeten o.i.d. Soms heb je even een fit-dip, gewoon volhouden het komt wel weer terug!

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 10:06

Pff door alle scriptie stress en werkzaamheden vandaag maar W1D3 doen, 2 weken geleden ofzo begonnen en heb toen in die week wel dag 1 en 2 gedaan maar daarna blijven steken. Na ongeveer hoeveel weken zagen jullie verschil?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 17:39

Sjappie, had niet eens echt spierpijn gister. := Maar inderdaad, mijn hartslag was hoger en ik zweette dus heb sowieso wel wat gedaan. :)

Nathalie, succes weer. :) Ik zag na 6 weken verschil, een beetje. Zit nu in week 9, en zie niet echt meet verschil. De liss is erbij ingeschoten de laatste tijd en in het weekend eet ik niet erg gezond, dus ik weet hoe het komt. Ik ga wel gewoon door, dan duurt het maar wat langer maar ik ga niet stoppen. :D

Hoe is het met iedereen verder? Nog steeds bezig? En Jody al op vakantie?

Vandaag Arms, nog nooit eerder alleen armen gehad dus ik ben benieuwd!

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:03

Hoe ging je W1D3 Nathalie?
Succes Loose, welke week zit je nu? (sorry hou het allemaal niet meer bij :') )
Deze week nog steeds niet begonnen met sporten maar heb het zo ontzettend druk met school, volgende week ga ik echt weer beginnen. :j

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:21

Goed! Daarna nog wezen cardio'en op de sportschool, had er zin in haha. Geen spierpijn maar het was ook een fullbody training. Morgen W2D1 doen, zag ook dat springtouwen voorbij komt maar hoe doen jullie dat als jullie geen springtouw hebben?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:25

Ik spring gewoon zonder touw, probeer het wel wat hoger te doen omdat ik denk dat je het jezelf zonder touw al snel makkelijker maakt.

Sabine, ik zit in week 9 nu. *D

Volgensmij heeft iedereen het druk met school nu.. Ik heb m'n scriptie net af, moet vast nog wel dingen verbeteren maar hij is er in ieder geval. :) En nog een onderzoek doen en 4 dagen stage per week, vind de BBG wel lekker dan tussendoor.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:32

Dat is al aardig ver! Ja drukke periode, succes! Ik vind ook wel lekker om tussendoor te sporten maar ik kom er gewoon niet aan, is maar een half uurtje maar toch..

Nathalie, ik zou dan gewoon doen alsof dus ook je armen meebewegen.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:36

Ik had zin om er weer tegenaan te gaan, was weer goed aan t sporten maar nog niet begonnen met de bbg. Val ik afgelopen zaterdag flauw, val daarbij op m'n achterhoofd en heb ik een goede hersenschudding :\

Nog geen bbg voor mij dus de komende tijd.. Soms een beetje thigh oefeningen als ik op bed lig :') volg jullie wel in dit topic om nog wat motivatie te houden!

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:38

laughterline schreef:
Ik had zin om er weer tegenaan te gaan, was weer goed aan t sporten maar nog niet begonnen met de bbg. Val ik afgelopen zaterdag flauw, val daarbij op m'n achterhoofd en heb ik een goede hersenschudding :\

Nog geen bbg voor mij dus de komende tijd.. Soms een beetje thigh oefeningen als ik op bed lig :') volg jullie wel in dit topic om nog wat motivatie te houden!

Oeii heel vervelend.. Sterkte :(:)

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:12

Balen laugtherline! Beterschap!!

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:33

Beterschap laughterline!
Loose, ik herken het verval ook, qua gezond eetpatroon en wat dingen gewoon niet doen :')
Vandaag w8d2. Ik moet wel nog w8d1 deels inhalen. Heb nu beetje een rotweek met school. Ik ga denk ik vrijdag w8d3 doen en dan zondag w8d1 en dan maandag aan week 9 beginnen.

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 20:00

Oh vergeten te melden: ik woon in een appartementencomplex :+ dus liever spring ik helemaal niet. Bij de burpees en jump squats doe ik al minder fanatiek de sprong maar 2 min touwtjespringen moet echt vervangen worden maar hoe?!