Mijn plan is om zo als LISS op de fiets naar mn paardje te gaan, kan alleen nauwelijks lopen door de spierpijn van W7D3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jodie_ schreef:Is hier trouwens iemand die de BBG 2.0 heeft en wie ik een PM mag sturen voor het bestand?![]()
Ik heb zelf nog de oude versie maar ben eigenlijk wel benieuwd naar de update!
Annetje schreef:Ik ben nog maar bij week 5, maar als iemand 2.0 heeft kunnen vinden dan zou ik die ook graag willen ontvangen. *kijkt heel erg lief*
Ik heb vandaag week 5 dag 1 gedaan. De oefeningen zijn toch wel echt alweer een stuk zwaarder dan bij de eerste weken. Ik vind het ook echt ontzettend knap dat jullie steeds twee rondes van de circuit kunnen doen in 7 minuten. Ik haal meestal 1x en dan nog de eerste oefening.
laughterline schreef:Ik had zin om er weer tegenaan te gaan, was weer goed aan t sporten maar nog niet begonnen met de bbg. Val ik afgelopen zaterdag flauw, val daarbij op m'n achterhoofd en heb ik een goede hersenschudding![]()
Nog geen bbg voor mij dus de komende tijd.. Soms een beetje thigh oefeningen als ik op bed ligvolg jullie wel in dit topic om nog wat motivatie te houden!