Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Geryon schreef:Jullie eten echt gezond! Kan jullie helaas geen tips geven wat betreft gezonde tussendoortjes oid. Zelf drink ik bouillon of 'soep' (bouillon met vermicelli) als tussendoortjes. Eerst gewoon brood met nutella.
Ik heb een vraagje aan degene met de myfitnesspall app! Ik vind het gedeelte van vet bij het voedinggedeelte nogal raar.
Er staat 'Total Fat' dikgedrukt, en dan daaronder de verschillende soorten vetten. Maar bij total fat staat een hoger doel dan het totaal van de verschillende soorten vetten?
Geryon schreef:1.68m en 76 kg. Ik vond het tot nu toe wel oke, maar ik begon een dikkere kop te krijgen en dat vind ik zonde![]()
Gister bijvoorbeeld, wat het doel 62 total fat. Onder het fat staan: saturated, polyunsaturated, monounsaturated, en trans. Bij saturated was mijn doel 21. Bij de rest 0.
DeniseES schreef:Kevinsky, ik denk dat het echt geen verkeerd idee is als je bij houdt hoeveel je binnen krijgtblijkbaar is het inderdaad niet genoeg
Boself, ik kan nog mandarijnen/sinaasappels eten, maar geen appel, kiwi, nectarine, perzik, kersen, druiven, aardbeien, en zo nog een waslijst![]()
Avocado, tomaten, paprika's gaan er gelukkig wel goed (en vind ik ook lekker)ik eet vaak een paprika tussendoor, maar die vullen niet. Avocado eet ik wel eens op brood, zijn ze 'los' ook lekker?
Brinta! Dat is een goed idee!!! Lekker nostalgisch ook