[HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 19:32

Thanks PureSG! :D

Damn dit topic gaat hard :')

Nou plaatste iemand (naam vergeten en zit op mobiel dus terug kijken is lastig, zwart witte avatar geloof ik) zijn dagelijks eten met tussen de middag 1 broodje kaas/pindakaas/ham of nog iets. Jeetje wat weinig vond ik jouw dag schema! Hoe hou je dat vol? :')

Ik heb net een 'boterham' van de zuivelhoeve op. Door hun gemaakte tonijnsalade, zag er uit als voornamelijk puur tonijn (dus geen of weinig mayo, misschien wel iets olie-achtigs) en kappetjes en uitjes, met stukjes komkommer en zongedroogde tomaatjes en daarbij een klein beetje zwarte en witte dressing. Geen idee wat t was :+ mja dat als avond eten. Vind ik best gezond. Hoe kijken jullie hier tegen aan?

Francinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:25

Thesserd: klinkt best gezond inderdaad! Sowieso heb je ook gewoon vetten nodig (wel gezonde natuurlijk) dus een beetje mayo/olie achtig iets kan geen kwaad lijkt me. Gefeliciteerd trouwens! :D

Helaas is mijn missie om gezond avond eten te halen niet geslaagd :') Nouja we hebben chinees gehaald dus de schade is beperkt gebleven, m'n zus wilde eigenlijk macdonalds maar die wordt verbouwd dus dat kon niet gelukkig haha. Maar goed die plak cake na het eten had opzich niet gehoeven. plus nog wat chocola. :') Achja het is weekend he :D

Thesserd

Re: [HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:34

Thanks Francine :D
Haha zo herkenbaar :') ik ga vanavond ook grootschalig zondigen. Heb verjaardag... niet eens van mijzelf :')

elselianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:37

Gefeliciteerd Thesserd!!

Francinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:48

Hahah ja precies.. ga zo misschien ook nog even uit dus dan gaat het helemaal mis...bier :')

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:48

Ik heb ook verjaardag, van mezelf en ik heb zelf taarten gebakken dus proeven wil ik ze sowieso := Om de schade te beperken stap ik zo nog even op de crosstrainer :+

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 21:20

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 21:23

Toch een stuk chocolade op, slecht, ik weet het, maar wel m'n workout zonder problemen gedaan! Behalve die plank maar dat blijft k*t.

xDebora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 21:27

Jeetje, dit topic gaat echt hard! Ik zit op pagina 16, dus moet nog flink bijlezen!

Super Danique dat je workout goed ging! En dan mag je wel een klein stukje chocolade als 'beloning' :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 21:28

:j Normaal had ik de hele reep opgegeten en nu 1/4e van de reep dus in principe ben ik nog goed bezig! Topic gaat knetter hard, heel veel gemotiveerde mensen! :D

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 21:50

Net een paprika gevuld met kip, rijst, peterselie en een laagje kaas gegeten. jumjum
Best een gezond dagje zo vandaag! :)

suzanne_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:12

Goede avond! Goede dag hierzo!

al 3 dagen netjes de app ingevuld. ik kom vandaag op 1405 calorieën en ik heb echt best veel gegeten!
De richtlijn die ik van de diëtiste heb gehad is 1450 calorieën en dan zou ik gezond afvallen. Ik verbruik steeds meer door de revalidatie.

Vandaag voor het eerst sinds het ongeluk weer kleding gekocht. 1 shirtje en een vestje. In de kleedkamer was goed te zien dat ik er nog wel wat kilo'tjes kwijt mag. Ik denk dat het dan ook wel wat mooier zal zitten.

Het motiveert voor mij om foto's te maken van gezonde dingen en deze te posten op Instagram.
Zo doe ik meer moeite om gezonde maaltijden te maken. Ik ben te volgen op SuzanneHoogland

Het is gewoonte om op vrijdagavond slechte dingen te gaan eten zoals chips en chocola. vanavond houd ik mij sterk!

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:34

Hier een slechte avond met maccie..
Moet ik wel bekennen dat ik voor de rest alleen 1 droge cracker heb gegeten.

Door een tip van iemand hier naar de Nike shop geweest in Osdorp! Thuis gekomen met een hardloopbroek en hardloopshirt en was maar 50 euro kwijt!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:41

Thesserd schreef:

Nou plaatste iemand (naam vergeten en zit op mobiel dus terug kijken is lastig, zwart witte avatar geloof ik) zijn dagelijks eten met tussen de middag 1 broodje kaas/pindakaas/ham of nog iets. Jeetje wat weinig vond ik jouw dag schema! Hoe hou je dat vol? :')

Ik heb net een 'boterham' van de zuivelhoeve op. Door hun gemaakte tonijnsalade, zag er uit als voornamelijk puur tonijn (dus geen of weinig mayo, misschien wel iets olie-achtigs) en kappetjes en uitjes, met stukjes komkommer en zongedroogde tomaatjes en daarbij een klein beetje zwarte en witte dressing. Geen idee wat t was :+ mja dat als avond eten. Vind ik best gezond. Hoe kijken jullie hier tegen aan?

Haar dagelijkse eten :o
Als er 1 staat, moeten het er 2 zijn :j
Verder is t volgens mij niet zo weinig toch?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:59

Ik had varkenshaas met knoflooksaus, wat salade en een beetje friet met mayo (slecht, I know :o ). Maar jezus wat had ik last van mn buik daarna... Dat doen we dus ook nooit meer, en dat terwijl ik al bijna nooit friet eet.. :')

Tenminste, ik vermoed dat het daardoor kwam omdat het natuurlijk vrij vet is.. :')

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:32

Ik heb me net echt misdragen -O-
Chips, popcorn en koekjes. fiets!
Emotie wegeter ben ik ook..

Maarja mn eigen schuld en morgen weer verder

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:34

sharon488 schreef:

Jezelf vooral niet schuldig gaan voelen, schiet je niks mee op. Morgen weer een dag! :)

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:35

Debbels schreef:
sharon488 schreef:

Jezelf vooral niet schuldig gaan voelen, schiet je niks mee op. Morgen weer een dag! :)

precies!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 00:15

Ik heb niet echt 1 cheatday, meer kleine cheatmomentjes de hele week door. En dan cheaten met mate, zegmaar (3 blokjes chocola ipv hele reep)

Pff, ik ben kapot. Net terug van werk (werven voor het goede doel langs de deuren) dus 4 uur gelopen, en ben gewoon heeel moe. Eigenlijk geen puf om mn challenges nog te doen, maar ik wil niet nu al opgeven door een dag te skippen!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 00:46

Een dag skippen is niet opgeven. :)

Ik heb vandaag ook een iets mindere dag gehad, ik heb wat chips gehad en net een tosti op.
Yoga is ook niet doorgegaan vandaag. Wel heb ik mijn challenges gedaan, dus ik heb niet helemaal stilgezeten. :)
Het slechte eten van vandaag fiets ik er morgen wel weer af, nog niks verloren. :)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 00:50

Nee dat is zo PureSG, maar zo voelt het dan wel ofzo. Plus dat de drempel om het dan de volgende zware dag óók te skippen veel lager is (ik ken mezelf) :')

Heb ze toch alle 3 gedaan, nu lig ik pas écht lekker in mn bedje. :D welke challenges doe jij?

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 01:19

Top van je! +:)+
Ik doe de squad challenge en de wall sit challenge, beiden op medium. :)
Welke doe jij?

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 01:27

_sharonnn schreef:
Thesserd schreef:

Haar dagelijkse eten :o
Als er 1 staat, moeten het er 2 zijn :j
Verder is t volgens mij niet zo weinig toch?

Oh lol ik typte 'zijn' hahah waarom :') sorry.

Ja vind t best weinig :P maar dat zal ook per persoon verschillen. Ik heb een kantoorbaan maar 2 broodjes per dag is voor mij echt te weinig :oo tegenwoordig eet ik er 4 per dag :+ maar geen tussendoortjes, is misschien wel anders. Ik verdeel mijn broodjes over de dag ipv dat ik tussendoortjes eet.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 08:06

Et voila, dan hebben we daar t verschil :)

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 10:30

okeeeeeeeee dan ga ik zo die pannekoekjes maar is proberen.. ik heb alleen geen prak ding(hoe heet dat), dus dat wordt met de hand prakken!

Gisteravond gezond salade gegeten!
planning van vandaag: van 11 tot 12 op mn knappe paardje rijden, dan om 3 uur hardlopen en vanavond bowlen.

Dit weekend wel super lekker weer dussssssss wat gaan jullie allemaal doen?