[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:33

eefj33 schreef:
Ze zei dat ik over 2 weken terug moest komen voor een check en er dan kortere staafjes in konden. Of tenminste, dat begreep ik. Ze sprak engels, voor mij niet zo'n probleem maar ken niet alle benamingen mbt piercings :P
Maar nog 9 maanden met deze lange dingen rondlopen lijkt me toch ook weer niet de bedoeling? := Lijkt mij juist averechts werken aangezien m'n haar er dan steeds in blijft hangen enzo...

Was dat die vrouw met veel tattoos, opgeschoren zwart haar? Ik had haar ook! Ze nam idd echt de tijd voor je en legt alles zo goed mogelijk uit. Was hier zo blij mee!
Ik moest na 2 weken ook terug komen voor mijn helix om er een korter staafje in te zetten. :j

Staat heel mooi bij je!

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:34

Wist iemand nog een goede shop in Leeuwarden? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:56

_Dominique schreef:
eefj33 schreef:
Ze zei dat ik over 2 weken terug moest komen voor een check en er dan kortere staafjes in konden. Of tenminste, dat begreep ik. Ze sprak engels, voor mij niet zo'n probleem maar ken niet alle benamingen mbt piercings :P
Maar nog 9 maanden met deze lange dingen rondlopen lijkt me toch ook weer niet de bedoeling? := Lijkt mij juist averechts werken aangezien m'n haar er dan steeds in blijft hangen enzo...

Was dat die vrouw met veel tattoos, opgeschoren zwart haar? Ik had haar ook! Ze nam idd echt de tijd voor je en legt alles zo goed mogelijk uit. Was hier zo blij mee!
Ik moest na 2 weken ook terug komen voor mijn helix om er een korter staafje in te zetten. :j

Staat heel mooi bij je!

Ja! Alleen was het ondertussen roze en heeft ze best grote roze tunnels :D Ze heeft zelfs nog een keer alle stipjes opnieuw gezet omdat ik ze net te laag vond, topservice!

Edit: ben wel blij dat jullie hem mooi vinden, was echt een miepert met het uitzoeken van een shop... Helemaal omdat het er 3 op een rij zijn wilde ik ze echt mooi gezet hebben. Heb zoveel foto's van mislukte TFH gezien, ongelijke afstanden, asymmetrisch en dat soort dingen... Blij dat ze bij mij wel mooi zitten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:59

Waarom zitten er zulke lange staafjes in? Bij mijn beide forward helixjes werd er gewoon een 8mm in gezet. Dat sluit mooi aan en het is genoeg lengte voor eventuele zwellingen. Maar ik heb bij meerdere gezien dat ze zulke lange staafjes hebben, maar ik ben dus wel benieuwd naar de reden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 22:34

Geen idee eigenlijk :P Ze zei dat ze niet zoveel verschillende piercings hebben om mee te piercen, dus misschien is dit dan gewoon de gunstigste die ze hebben liggen? En beter te lang dan te kort als het nog kan zwellen natuurlijk...

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 19:39

Ik heb dezelfde staafjes gehad bij mijn TFH, door de langere, kromme staafjes geneest het beter en sneller. Als je er meer over wilt horen moet je Vumana even PBen.

Ik heb ze uiteindelijk wel gewisseld naar kortere rechte omdat chirurgisch staal bij mij beter werkt dan titanium. Deze waren er alleen niet in krom. :)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 23:08

Ik ben niet blij :( er zit iets bij het bolletje van m'n tragus, ik denk een vochtbultje ofzo... Hij duwt heel het knopje naar een kant. Hier kan je niets aan doen toch?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 00:44

Er wordt bijna elke pagina wel iets over vochtbultjes gevraagd, of je er wat tegen kan doen of niet. Ik begin 't eigenlijk wel een beetje zat te worden. :')
De een zweert bij zee zouten met vochtbultjes, de ander, zoals ik, bij schoonmaken onder de douche en goed droog houden.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 00:49

Vergeet de sterilon niet :P

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 00:52

Ja precies, kijk eerst gewoon even in het topic of er wat over gezegd word of gebruik de zoekfunctie.
Elke keer de zelfde vraag, mensen worden lui :')

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 07:28

Blacky94 schreef:

Oja! En af en toe druppen met sterilon. :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 07:42

Blacky94 schreef:

En de tt olie. :+

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 08:08

_Ekenna schreef:
Er wordt bijna elke pagina wel iets over vochtbultjes gevraagd, of je er wat tegen kan doen of niet. Ik begin 't eigenlijk wel een beetje zat te worden. :')
De een zweert bij zee zouten met vochtbultjes, de ander, zoals ik, bij schoonmaken onder de douche en goed droog houden.

Rustig maar hoor, ik heb het ook al vaak gelezen hier, maar wilde alleen maar een bevestiging. Een ja of nee is toch niet zo lastig om te typen? Bokt kan soms zo moeilijk doen, dat sommige mensen gewoon niks meer durven te vragen. Kijk ik maak me er zorgen over want het ziet er niet goed uit.

Dus sterilon kan dus wel?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 08:51

Ja, sterilon kan je gebruiken. De een gebruikt het niet omdat de piercer het niet aanraad, omdat het ook de goede bacteriën dood, de ander zweert er bij.

Ik heb mijn reacties even gequote voor je, zal er vast een vergeten zijn. En er zijn er nog veel meer die reacties hebben gegeven over hoe je vochtbultjes moet behandelen. Heb mijn reacties over sterilon niet gequote. De anderen noemen tt olie en zeezouten.

_Ekenna schreef:
maylotje schreef:
Hoi! Ik heb sinds een maand of 2 een helix piercing en nu zit er een klein vochtbultje voor. Gaat die vanzelf weer weg of moet ik er iets mee doen?

Ja, goed schoon en droog houden. Gaat vanzelf weg. :j

_Ekenna schreef:
Vochtbultjes niet doorprikken! Daar wordt het niet beter van. Lekker laten zitten, hoe lelijk ze ook zijn. Goed schoon en droog houden, zo min mogelijk aan zitten pielen en dan gaat ie vanzelf weg.

_Ekenna schreef:
Gewoon lekker afblijven, goed schoonmaken onder de douche. Goed droog houden is ook erg belangrijk.. En dan moet 't goed komen. :j

_Ekenna schreef:
Ah das een neuspiercing die je in je tragus hebt.
Vochtbultjes niet druk om maken, gaan vanzelf weg. :)

Bevestiging genoeg toch? :D

Volgende keer wel even de zoekfunctie gebruiken. Geldt niet alleen voor jou, geldt voor iedereen. Scheelt een hoop exact dezelfde vragen waar je exact dezelfde antwoorden op zal krijgen. ;-)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 09:30

Omg ik ben zo blij :D. Ik mag officieel mijn spetum hebben :D. Maar eerst geld hebben :Y)

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 19:34

Ik heb de smaak ook te pakken met piercen.... Ik wil er nog een! Nog steeds zo blij met mijn tragus en FH!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 20:01

En ik ben ook blij! :D Morgen mijn navelpiercing laten zetten. En mijn ouders vinden het zelfs oke, dat had ik nooit verwacht haha.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 21:42

Leuk Sterreke en Ashley! :D

Suzan, ja.. als je eenmaal begonnen bent wil je blijven doorgaan. Vooral ook door dit topic. Ik ken het probleem. :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:00

Ik heb mijn septum zelf verwisseld, viel echt zo mee! Ik zal morgen even een mooie foto maken. Ik heb nog wel een recente foto met de 2 sieraden zoals ze gezet zijn indertijd.

Afbeelding

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:04

Morgen laat ik m'n tongpiercing zetten mensen :+ vind het totaaaaaal niet eng, maar ben eerder bang voor de reacties voor m'n ouders. :')

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:10

Leuk die septum en smiley :j

Septum zou ik ook gaaf vinden, maar heb daar geen mooie neus voor.
Hier ook totáál geen kriebels om weer een piercing te laten zetten :=
Lippiercing (offcentre) vind ik ook nog steeds leuk.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:11

Dat kan ik me wel voorstellen EmmyJoycee.. Ik had het niet moeten doen toen ik 16 was (volgens je profiel) denk dat de hel losgebroken was.
Ik heb het op m'n 22e (dacht ik) gedaan.. Zelfs toen konden ze het niet echt waarderen maar hebben ze er ook niet echt meer iets van gezegd.

(offtopic. Lee, ik wacht op een nieuwe Blog van je :o Ik vind 'm heeeeeeel erg leuk :o )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:16

offtopic terug, ik ben al een maand verschrikkelijk verliefd maar hij moet het eerst aan zijn ex vertellen voordat ik het wereldkundig maak en ik zou nergens over kunnen schrijven behalve over hoe intens lief en leuk hij is

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:44

Gave foto!

http://www.bodyjewelleryshop.com/ ff hier een site dumpen hoor, anders ben ik m morgen weer kwijt/vergeten := Staan zuuuulke gave piercings op en voor een nette prijs!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 01:04

lieveli schreef:
offtopic terug, ik ben al een maand verschrikkelijk verliefd maar hij moet het eerst aan zijn ex vertellen voordat ik het wereldkundig maak en ik zou nergens over kunnen schrijven behalve over hoe intens lief en leuk hij is

even offtopic verder.. w t f. Waarom? En hoe moeilijk is dat? :')