Nee dat wilde ik ook net nog aan mijn post gaan toevoegen. maar het scheelt wel de verzendkosten uit Frankrijk of de USA MAC heeft meerdere mooie collecties nu en op komst.. Ook al zo slecht voor de bankrekening
linoleum
Geplaatst: 07-10-14 11:59
Oehh Sephora terug! Dan mag er trouwens van mij ook wel een webshop komen, anders moet ik nog steeds naar Groningen. Als hij daar al weer terug komt dan.
Bijenkorf kom ik echt nooit. Ook niet in Groningen, terwijl ik daar nog wel eens in de stad kom. Trekt me op een of andere manier niet echt aan.
Djilna
Geplaatst: 07-10-14 12:01
Liever in V&D, hier geen Bijenkorf meer maar de Primark nu in dat gebouw. V&D hebben we wel. Weet alleen niet of het filiaal groot genoeg is voor een Sephorahoek. ICI zit er ook al in (en tegenover de V&D )
Ik ook niet maar het geeft wel een leuke reden om weer een dagje uit te gaan (Apeldoorn is voor mij het dichtste bij denk ik)
Anoniem
Geplaatst: 07-10-14 12:24
Bijenkorf heeft veel van mijn favoriete merken, V&D helemaal niks. Helaas gaat deze sluiten in 2016, zooo jammer. Voor de rest is het namelijk Coolcat/H&M/V&D/New Yorker en dat soort winkels en daar heb ik zelf echt niks aan. Ik hoop dat er geen Primark oid komt maar een soortgelijke zaak.
Ik zag laatst Jessica Lange in een Marc Jacobs beauty ad, gaaf.
Sephora terug in de V&D Yay! Is dat bericht nou van 1 april Bijenkorf gaat uiteindelijk naar 1 groot warenhuis in Nl... Die in Den Bosch wordt in 2015 of 2016 vervangen door een Primark... Uiteindelijk gaan ze allemaal weg en komt er 1 grote in Rotterdam/Amsterdam, maar dat weet ik niet helemaal zeker..