Iedereen geeft aan hoeveel pijn het doet en toch is er echt een stormloop op dat apparaat.
xmarijn
Geplaatst: 20-06-14 13:35
Sem_ schreef:
Iedereen geeft aan hoeveel pijn het doet en toch is er echt een stormloop op dat apparaat.
Selina
Geplaatst: 20-06-14 13:41
Sem_ schreef:
Pijn is fijn
moonday
Geplaatst: 20-06-14 13:43
haha wat een heerlijke topic!! En ja ik heb gister er ook maar een besteld. Het lig nu heel dreigend naast mij wachtend om uitgeprobeerd te worden, maar ik heb nog een paar uur nodig om genoeg moed te verzamelen haha.
Hahaha ja daarom heb ik hem gister ook in huis gehaald.
Joey
Geplaatst: 20-06-14 14:34
Zoo... ik heb hem ook gekocht! Niet besteld bij bol.com, maar even langs de Blokker en kostte maar 2,- meer
Nu even douchen, hopen op dat het niet té pijn doet Enige wat ik me afvraag is, kan je niet eerst je ene been epileren, dan even snel je andere been onder de douche en daarna gewoon verder gaan met dat been? Dan blijven de poriën toch open?
Ja hoor, waarom zou dat niet kunnen? Lekker doen waar jij je het beste bij voelt! Sowieso is een deel van de pijnervaring echt psychisch. Dus als jij denkt dat je minder pijn hebt als jij tussendoor je benen onder de warme douche zet, gewoon doen!
Ik was een tijdje terug voor de eerste keer begonnen met epileren (een oud ding van mama, zo eentje: https://www.google.nl/search?q=silk+epi ... B210%3B320 ). Benen deden toch wel gruwelijk pijn daarna, maar de tweede keer valt het al echt mee! Heb alleen nog maar mijn onderbenen geëpileerd, maar het plan is om straks alles te gaan epileren. Oksels & bikinilijn ofwel de beruchte 'foef' ga ik eerst met een pincet en daarna met het epileerapparaat epileren. Na elk hoofdstuk leren moet ik er minstens 10 haartjes uitplukken, of elke pauze die ik inlas
Heb eerst gewaxt met de easy wax van veet, maar bij mij bleven er nog heel veel haartjes en wax zitten. Heb de wax lang genoeg laten opwarmen, maar het werkte bij mij echt niet. Ding dus voor niks gekocht.. Scheren gaat bij mij heel gemakkelijk, krijg er echt zachte benen van, bikinilijn gaat iets minder, maar ben er niet geheel ontevreden over. Alleen komen die stomme haartjes weer zo snel terug
Dat deed best pijn Het prikt een beetje, maar achteraf valt het mee. Op dat moment is het erger
Geryon
Geplaatst: 20-06-14 16:41
xmarijn schreef:
volgens de recensie viel ie tegen
Ja. Maar wie weet verwachtte diegene ook teveel
Maar ik zie nu dat ie niet onder de douche kan dus ga ik maar voor de set.
smurffie
Geplaatst: 20-06-14 16:43
Ik heb na aanleiding van dit topic hem ook besteld... Nu vond ik mijn bikini lijn vrij pijnlijk, net dan toch aan mijn oksels begonnen en die vallen me alles mee Bikinilijn ga ik in stappen doen en dan hopen dat het niet terug is voor ik weer moet..
Ik heb de moed verzameld om hem vanavond ook te kopen.
Wendeltje
Geplaatst: 20-06-14 17:05
*kruipt even uit meeleesmodus*
Ik epileer mn benen al jaren, maar door alle wilde verhalen hier, zojuist aan mn bikinlijn begonnen. Heb alleen de zijkant en het stukje aan de binnenkant van mn bovenbenen gedaan (ja, ik ben net een aap als ik er niks aan doe) en tjemig zeg, wat een bloedbad!!! Ik denk dat ik het ook maar in etappes ga doen. En ik neig toch wel heel erg naar da leuke setje bij Bol. Ik heb nog 1 van de eerste silkepil (schrijf je dat zo?), dus een nieuwe mag wel weer eens. Aan mn oksels ga ik me nog maar niet wagen.
Oh en nog een vraagje. Epileren jullie je lippen ook echt?? Doet dat niet gruwelijk veel pijn?
_Yasmine_
Geplaatst: 20-06-14 17:07
Nou ik vind bikinilijn hell. echt verschrikkelijk, dit wordt in fases na het scheren! jeez, en dat is alleen t lijntje buiten je bikini... de rest durf ik niet aan
Benen voelt gewoon ongemakkelijk.. meer niet
Geryon
Geplaatst: 20-06-14 17:08
Ik denk dat het bloeden (en de pijn) vooral van de eerste (paar) keer is.
Ik vraag mij trouwens ineens af of het wel kan als je kp hebt? Iemand die epileert en ook van die rode bultjes heeft omdat niet alle haren uitkomen? Zoals dit: