Ladyfee schreef:Zijn jullie allemaal ook onderzocht op verstopte eileiders
Ik heb inderdaad een HSG gehad. Dan spuiten ze contrastvloeistof in je baarmoeder die dan via de eileiders weer naar buiten moet komen. Terwijl de vloeistof wordt ingespoten maken ze dan rontgenfoto's. Er zijn een hoop horrorverhalen over te vinden op internet maar ik vond het meevallen. Mocht je het onderzoek krijgen kan ik je aanraden er niet teveel over te gaan lezen. Ik stond echt stijf van de zenuwen. En wat een vervelende bloeduitslag, ik hoop dat er nog voldoende mogelijkheden voor je zijn. Succes 3 aug!
Jammer Spullen dat je geen positieve test had, hopelijk gaat vanaf nu je menstruatie weer wat regelmatiger zodat een en ander beter te peilen is.
Om mij heen zijn ook veel zwangerschappen en geboortes op het moment. Mensen die direct of binnen een maand of drie zwanger waren maar ook mensen bij wie het ook veel moeite heeft gekost. Natuurlijk denk ik wel eens waarom lukt het ons nou niet en doet het wel eens pijn maar ik gun het die ander ook ontzettend. Ik weet trouwens ook zeker dat die anderen het ons ook ontzettend zouden gunnen. Je kan nou eenmaal niet alles sturen.
Hier geen nieuws. Ik moet eind van de maand weer bloed laten prikken om te kijken wat de Thyrax voor me doet en daar krijg ik 12 augustus de uitslagen van. Ze kijken dan ook meteen of ik een auto immune afwijking heb aan de schildklier. We hebben 17 augustus weer een afspraak op de IVF Poli en dan krijgen we de uitslagen van het tweede zaadonderzoek en krijgen we ook te horen of we nog IUI-pogingen krijgen of dat alleen ICSI nog een mogelijkheid is. Voor nu maar gewoon lekker aan het genieten, net een weekje vakantie achter de rug.