Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Gaat prima hier!
Maar je bent op de helft dus het word (waarschijnlijk) nog beter
hopen dat kerst niet zo'n grote impact heeft haha
Dus ben benieuwd haha.
Volgens mij moet ik er morgen 40
Caelum schreef:And I failed.![]()
Met de shred challenge, dit weekend had ik echt geen tijd om een half uur te sporten,, Denk dat ik het houdt op als ik tijd heb ( eigenlijk ongeveer altijd behalve dit weekend + kert wss ) ik de oefeningen doe

Hup hup! you can do it 
Wilke93 schreef:Caelum schreef:And I failed.![]()
Met de shred challenge, dit weekend had ik echt geen tijd om een half uur te sporten,, Denk dat ik het houdt op als ik tijd heb ( eigenlijk ongeveer altijd behalve dit weekend + kert wss ) ik de oefeningen doe
Gewoon elke dag proberen!
Als het alleen dit weekend was en 2 dagen kerst is het toch juist goedHup hup! you can do it
EDIT:
Hebben jullie ook meer honger sinds jullie de challenge doen?
Dat lukt met mijn maag niet liesJ schreef:wow mooi buikje sita, als ik weer zoiets krijg ben ik dik tevreden: kunnen jullie mij tips geven wbt voeding is dit een beetje gezond?
7 uur boterham met kaas of smeerworst met glas melk
9.30 3 luchtige crackers met smeerkaas of smeerworst of jam en water of limonade
11.30 2a3 volkoren boterhammen met plak kaas of boterhammenworst en 1 met hagelslag of stroop en glas melk
15.30 2 stuks fruit + water of sap
17.30 drinkboulion kip
18.30 aardappels groente vlees/ nasi of pasta. 1x per week friet en sap
avond na het paardrijden 1 koekje en in het weekend 1 bakje chips
xNiemand schreef:Raponsje, ik waardeer je kennis heel erg, maar ik ben vast niet de enige die denkt dat je het wel ietsjes vriendelijker kan brengen.