Ga straks dag 24 inhalen van gister, en dan toch maar afmaken! is toch zonde om die 23 dagen wel te doen en dan de laatste 7 te laten schieten ga 28 mei op vakantie en ga dan denk volgende week level 1 weer doen tot de 28ste, die vond ik toch het leukste om te doen.
StonedRomy
Geplaatst: 12-05-13 19:25
Bhriseis schreef:
Het probleem is dat Jillian in elk (?) programma plank-posities gebruikt. Ik veronderstel dat je die ook niet kan doen?
deze zijn inderdaad ook niet mogelijk ( of maar voor een korte periode ) maar kan denk ik altijd overgeslagen worden, het moet gewoon niet zo zijn dat van de 30 min. ik 5 min. mee kan doen
maar bedankt allemaal voor het meedenken, ik ga denk ik 6 weeks 6-pack doen.
Hmm wat een moeilijke... Volgens mij zitten er in 6w6p evenveel planks als in de shred. Daarentegen werkt de shred met gewichten, en 6w6p niet. Ik weet niet of gewichten een optie zijn?
In KB vallen de planks inderdaad mee, maar de workout is wel heel pittig. Ik weet natuurlijk niet in welke mate StonedRomy nu al aan sport doet Mocht je wél met gewichtjes kunnen trainen en enkel planks/push-ups een probleem zijn, zou ik gewoon de shred doen... en die oefeningen dan vervangen door iets wat je wel kan. Dus push-ups door een kracht-oefeningen, en planks door cardio bijvoorbeeld.
Best lastig, graag willen sporten en sommige dingen niet kunnen
KarinvdM
Geplaatst: 12-05-13 20:55
Nee gewichtjes zullen ook niet gaan, want ze mag niks tillen.
gewichten zijn eigelijk nog minder een optie, planks zouden moeten lukken mits ik het bijvoorbeeld 2x doe ipv 10 keer en dat opbouw... mijn conditie is slecht na afgelopen jaar... vandaar sporten kan nu ongeveer 1 trap oplopen en dan 30 min. buiten adem zijn ( trap is 15 treden ) dat zegt genoeg neem ik aan?
Is dat blijvend dat je niet mag tillen etc, of ben je nog aan het herstellen van een ongeluk oid?
Bhriseis
Geplaatst: 12-05-13 21:01
Zou conditietraining dan niet beter zijn? Vb de cardio-workouts van Jillian van Body revolution ofzo? Of de shred zonder gewichten; volgens mij kan je dan geen supermegaresultaat behalen, maar je conditie gaat er op vooruit, want je beweegt tenminste, én het is niet zo zwaar als een volledig cardioprogramma.
6w6p is nog ontzettend veel gehups en gespring, en volgens mij is dat sowieso voor je bovenlichaam redelijk zwaar, als je medische problemen hebt.
O, dat is erg vervelend StonedRomy. Inderdaad zwemmen of hardlopen? Of kijken of je het zonder gewichten kan doen en de planks vervangen, proberen kan altijd en als het niet lukt kan je altijd wat anders proberen.
chloor allergie... hardlopen ben ik inderdaad al aan het doen maar wil ook aan spieren werken op de een of andere manier. zal morgen eens beginnen en kijken of ik met wat creativiteit een paar oefeningen kan vervangen door iets anders.
De planks vervangen is zo moeilijk niet. In plaats van plank-jacks doe je gewone jumping jacks, in plaats van mountain climbers kan je Standing mountain climbers doen, goed voor de buikspieren En noem zo maar op. Als je conditie echt niet goed is, kan je zo volgens mij aardig stelselmatig aan je conditie werken. Dan heb je toch een programma om aan vast te houden, en kan je hier elke dag meeposten
Lijkt mij sowieso boeiend voor mensen die met de gezondheid sukkelen en willen uittesten of dit programma iets voor hen kan betekenen
Ohja: Killer Abs doet veel met gewichten, dus die zal het ook niet worden vrees ik.
oke, dan doe ik denk ik een combi tussen 30 days en 6 weeks 6pack, heb ik conditie en spieren die ik kan trainen en kan ik eenvoudiger een oefening vervangen ( al is dat zojuist dus al gedaan ) zal jullie op de hoogte houden, is altijd handig mochten er meer mensen met dit probleem zijn.
Sowieso is het veel beter dan niks doen, en trainen met Jillian is zeer verslavend In combinatie met een gezonde eetstijl ben je dan toch heel lief bezig voor jezelf
gezonde eetstijl heb ik al ( moet oppassen met dierlijk vet dus ben een veggie/vegan ) en ik ben zeer verslavingsgevoelig.... iets te ( gelukkig niet voor medicatie )
zal me maar even fatsoenlijk voorstellen dan
mijn naam is Romy, ben 15 jaar oud en heb hart en long problemen en dus een heel erg zwak/gevoelig borstbeen wat op sommige plaatsen verbrijzeld is. ben erg met mijn gezondheid bezig en vond sporten 2 jaar geleden heel erg belangrijk... dit gevoel wil ik weer terugkrijgen.
Wow dat klinkt heftig Romy! Respect dat je je zo inzet voor je eigen gezondheid en sportief wil bezig blijven
Met Jillian komt dat sportief gevoel gewoon weer helemaal terug in no time! Enne, raak niet ontmoedigd: krachtoefening 1 zijn push-ups. Maar als ik me goed herinner is level 1 nadien push-upvrij.
Seven
Geplaatst: 12-05-13 21:49
Ik kan ook geen planks doen door mn pols ik vervang inderdaad veel door aangepaste oefeningen wel kan ik op de knokkels tegen de muur push ups doen maar die vind ik niet effectief genoeg. Ik kan wel met gewichten werken ookal mag ik ook niet meet tillen ik heb het opgebouwd en ga nu met echte gewichten werken hoop op meer resultaat bij de armen. Was altijd goed bgespierd door het kickboksen en de trainingen maar door mn ongeluk niets kunnen doen nu maar flink eraan werken
welkom Romy alsnog
edit ripped lv 1 heeft 1 X push ups en is verder push up vrij