Wat vervelend dat het niet zo lekker gaat, Kirsten
Weet je waardoor de strubbelingen ineens veroorzaakt worden?Ben je gespannen voor vrijdag, of valt het mee?
Hier gaat het niet zo best
Ik heb de laatste tijd veel eetbuien en kan steeds maar matig compenseren, waardoor ik de afgelopen 2 à 3 weken ineens behoorlijk ben aangekomen en me daarover rot voel. Wat weer eetbuien aanwakkert
En heel slecht, maar ergens baal ik dat ik nu in de vakantie best vaak bij mijn ouders ben en daardoor geen maaltijden over kan slaan, aangezien ze me enorm in de gaten houden sinds ik het ze verteld heb.Ik heb 28 augustus mijn eerste daadwerkelijke behandel-sessie bij mijn therapeut. Daar heb ik nu even mijn hoop op gevestigd, aangezien ik op het moment echt geen idee heb wat ik met mezelf aan moet en hoe ik in hemelsnaam uit deze vicieuze cirkel kan komen...
Goed, tot zover mijn gezeur. Vanochtend wel de uitslag gehad van het bloedprikken en mijn labwaarden zijn allemaal netjes binnen de marge. Kalium was laag-normaal en mijn Hb was echt verbazingwekkend hoog (hij was 10.4, waarbij 10.0 normaal de bovengrens is)

dus ik vroeg laatst of ze misschien een eetlijst kon samenstellen om te stabiliseren, dus een 'gewoon' gezond eetpatroon (want na jaren rommelen met eten heb ik totaal geen gevoel meer wat goed of slecht is) en toen gaf ze me een lijst en zei ze "als je op woensdag of vrijdag weer even doorschiet is het helemaal niet zo erg als je verder deze lijst aanhoudt" maar misschien heb ik het wel verkeerd begrepen en dramatiseer ik het in mijn hoofd
Zit er even een beetje doorheen 

Ik heb wel genoten en zelfs op een terrasje een aardbeienschelp gegeten!
want heb vanmiddag les dus heb t wel nodig haha.