Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lisanne1989 schreef:Ik ben nu net klaar met week 1, en heb vandaag mijn rustdag![]()
De eerste week was redelijk goed vol te houden, maar had wel behoorlijk wat spierpijnen dan met name in mijn kuiten, maar ik had gelezen dat dit normaal was? Hoop dat dit snel over is! Ik had gister met de plyometric cardio circuit behoorlijk last van mijn linkerkuit, dus heb bepaalde oefeningen (o.a. heisman/jumping jacks/power jacks ed) half of gewoonweg niet kunnen doen (wilde ook niets forceren, deed echt pijn).. hopen dat deze rustdag helpt, zodat ik er morgen weer vol tegenaan kan gaan!
Heb de afgelopen week wel gemerkt dat je conditioneel vrij snel vooruit gaat. Ik dacht voordat ik hieraan begon dat ik een redelijke conditie had, maar na de eerst fit test dacht ik hier toch heel wat anders over
@sac89; Shaun T zegt ook altijd 'form over speed', dus beter 2 goede pushups dan er 4 maar half/half doen.
marijkje1990 schreef:Ik ben helaas helemaal over! Ik volg Shaun T nog wel, maar merk dat ik met de sportschool gewoon veel verder kom! We doen ook wel insanity soort gelijke oefeningen dus dat vind ik nog wel leuk om dan mee te maken! Maar verder dat ik hulp er bij heb is wel handig met me holle rug en al me klachten. En zo kom ik ook nog eens over mijn verlegenheid af, ben nu zoveel verder in 3 weken dan de eerste 3 weken insanity