Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiVetime schreef:Dankjullie voor alle knuffels![]()
Tis inderdaad wel een heftig besluit, al weet ik nu dat ik mijn leven hier meer zekerheid mee geef. Ik weet wel zeker dat uiteindelijk alsnog wel de klap zal komen dat ik deze keus heb moeten maken, maar het is nu even niet anders.
Heeft paardenmelk een positief effect? hmm.. overwegen waard om eens na te vragen vanmiddag in het ziekenhuis.
LiVetime schreef:Vandaag 3 afspraken op het programma.
- een ECG (hartfilmpje)
- afspraak met de arts die over de chemo gaat. Die gaat me alles uitleggen over welk type chemo ik krijg,
frequentie.. enz..
- afspraak met mijn begeleidster in dit proces die alle afspraken voor me maakt en me overal doorheen
loodst.
Heb besloten dat ik geen eicellen in laat vriezen. Om de reden dat er anders weer 3 weken overheen gaan minimaal voordat eindelijk met de chemo begonnen kan worden.
En omdat de tumor agressief is en leeft van hormonen.. ik wil het rekensommetje niet eens maken.
Merk nu al dat de tumor in 2 weken tijd enorm is gegroeid. Brrr..
simodi schreef:Wat betreft voeding en drinken: tijdens de chemo is het belangrijk dat je zo min mogelijk afvalt, dus het ziekenhuis zal je adviseren om dat te eten/drinken wat je lekker vindt, binnen houdt en veel voedingsstoffen bevat.
Je hoeft overigens ook niet perse misselijk te worden tijdens de chemo!