Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Choiix schreef:Het kan ook juist motiverend werken toch?Doe het zelf eigenlijk ook iets te vaak maar bij mij heeft het voornamelijk een "corrigerend" effect
Al merk je sommige dingen die je eet pas veel later op de weegschaal
Toch raar.. Had altijd gedacht dat je alleen maar afviel als je trek had. Valt dat even mee
Misschien een rare vraag maar bij mij was het altijd zo dat ik in de winter juist weer wat aan kwam. Dat wil ik dit jaar eens voorkomen, maar mijn beweging bestaat nu voornamelijk uit wandelen en fietsen. Voor beiden is het straks te slecht weer, iemand nog tips wat ik aan beweging zou kunnen doen? Honderd miljoen miljard buikspieroefeningen ben je op een gegeven moment ook zo zat
Dais_ schreef:Ik ben net terug van de dokter voor de uitslag van de echo en foto's van mijn schouderblessure en het valt me echt tegen! De boodschap: 1 hele maand RUST! Ik mag niet gaan werken of sporten en fysio is ook not done in dit stadium en als klapper op de voorpijl heb ik nu een mitella... Ik baal
Ziet er goed Amaris ! Wel makkelijk dat je het op voorhand al kunt zien, dan kun je gelijk je WW punten er op aanpassen lijkt me? Of doe je dat niet in dit geval?