Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 17:00

Weet ook niet of dat het is hoor! Maar ik heb helaas een aantal maanden terug 1 van mijn shets weg moeten doen (is beter dan goed terecht gekomen, maar toch...) en die ander heeft er nog steeds duidelijk last van!! (terwijl die dus met ruim 20 andere shets loopt....)

crazygirl1

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:50

Maandag tot vandaag ging het goed. Deze avond op facebook gemerkt dat mijn ex al zijn vrienden mij verwijderd hebben. Sommige had ik het verwacht, maar er is er eentje waarvan ik het totaal niet had verwacht :( Ben teleurgesteld.. :(
Blijkbaar is er ook al een meisje achter mijn ex aan het lopen.. Great hé facebook.. :( Pff auw

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:53

Dat dat een ontzettend rot gevoel geeft, kan ik me heel goed voorstellen!! Maar het zegt wel iets over hoe die persoon in het echt in elkaar zit!!
:(:)

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:04

Ik ken het!

Toen het net uit was met me ex voegde hij mega veel meide toe op facebook..
pff nou dat boorde mij nog verder de grond in als al gebeurd was..

En je gaat toch kijken hoe of wat op zijn pagina wat dus egt niet slim is!

En nu ik verder gegaan ben en dus een leuke jonge heb merk ik dat hij zijn beurt mijn pagina in de gaten houdt

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:08

Dat moet toch een goed gevoel geven?? }>

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:12

Ik kan op dit moment ook wel even een opkikker gebruiken...

Mijn broertje ligt al weer 3 dagen in het ziekenhuis en de artsen weten nog steeds niet wat er mis is.
Op zich is dat ergens ook wel weer goed, als ze het meteen hadden geweten was het dus erg geweest.
Maar ik begin me ondertussen steeds meer ongerust te maken...
Ik kan ook niet bij hem op bezoek nu, dus concentreren op school gaat helaas ook niet goed.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:14

Een hele dikke knuffel voor iedereen hier!

Kaus, wat jammer dat het niet zo lekker loopt met Pax. We duimen even voor een goed bericht!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:15

Jeetje Kaus, wat zijn zijn klachten als ik vragen mag??
Heel veel sterkte in het ieder geval!!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:17

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:25

*SLIK*........... ;(
Heb alleen jou begin stuk nog maar gelezen.....
Mijn god, wat moet je hier nu op zeggen....
Als je dat wat vind, wil je dan het adres mailen, dan kan ik in het ieder geval een kaartje sturen!?

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:03

Zoals ik al voorspelde vanmorgen, dit is gewoon écht mijn dag niet. Het ging eigenlijk de afgelopen dagen steeds beter met mijn zelfvertrouwen maar vandaag storte ook dat weer helemaal in. Heel de dag door jankbuien gehad op mijn stage, mijn rug weer overbelast gewoon omdat ik bezig wilde blijven, en ben net thuis en zie ik een brief van mijn oma liggen die ik voor het laatst in een grote ruzie gesproken heb.. Maar ik lees die morgen pas want ben iets te prikkelbaar om die nu te lezen. Ook huil ik steeds maar weer om niks, zonder reden, gewoon inneens, en dat vind ik nog het vervelends. Dan beginnen mensen te vragen wat er is maar ik weet het zelf niet eens.. maarja, als je tegen die mensen zegt er is niks is dat natuurlijk ook nogal stom...

Klaus, wat ontzettend rot!!!
Veel sterkte voor jou, je familie en je broertje!! Hoop dat ze snel iets vinden!!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 23:18

Huilen is op zich heel goed, maar kan me voorstellen dat je daar op je stage niet op zit te wachten!!
Als mensen vragen waarom je huilt, kun je toch gewoon eerlijk zeggen dat je even helemaal niet lekker in je vel zit!?
Misschien vragen ze dan verder en kun je even lekker je hart luchten!?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:34

Nou, ik ben met mijn docent bij de zorgcoördinator geweest. Wat een lieve vrouw, en wat kon ik daar ook goed mee praten!
Mijn situatie was dermate ernstig dat ik door word gestuurd naar een andere zorgcoördinator die me gaat helpen. Nu ben ik alleen wel bang om de huidige docent (waar ik heel goed mee kon praten, die me als eerste opving) te verliezen omdat ik over word geplaatst... Toch maar even overleggen...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:36

Wat fijn dat het goed gegaan is!!
Maar als je naar een andere zorgcoordinator gaat, ben je dan ook je docent kwijt??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:37

Pff naar de bekkenbeul geweest , hooguit gaatje vullen maar wat een pijn deze keer :=

Iedereen een dikke knuffel!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:39

Als je nu een volgende keer moet, zou ik eens de Arnica D6 druppels van arnica proberen!!
En voor nu alvast paracetamol voordat de verdoving uitgewerkt is! (of heb je die helemaal niet genomen? :o )

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:40

Kentaro schreef:
Wat fijn dat het goed gegaan is!!
Maar als je naar een andere zorgcoordinator gaat, ben je dan ook je docent kwijt??

Dat weet ik dus niet.. Daar ga ik ook zeker achteraan, omdat ik toch wel een band heb met hem (gespreksband of zoiets? hij is in ieder geval echt een hele vriendelijke vent) en ik graag met hem blijf praten.
Wanneer ik met mijn mentor praat krijg ik te horen wat ik fout doe en wat een ander kan doen. Maar bij hem zegt hij dat ik best een potje mag janken en hoe we het op kunnen lossen.
Ook moet ik mailen wanneer ik gekke dingen wil gaan doen (denk aan snijden). Ik vertelde hem dat ik bang was om hem te vaak te mailen. 'Maakt niet uit, anders had ik het niet aangeboden.' Zegt voor mij dus al genoeg...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:43

Een kanjer!! Heerlijk dat je zo iemand hebt!! En stel dat je hem niet meer hebt, zou je hem kunnen vragen of je hem in het ieder geval mag blijven mailen?!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:44

Ben ook echt blij dat ik daarheen ben gebracht, en niet naar eigen mentor... :) Dat zal ik inderdaad even aan hem vragen, bedankt voor de tip!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:45

Kentaro schreef:
Als je nu een volgende keer moet, zou ik eens de Arnica D6 druppels van arnica proberen!!
En voor nu alvast paracetamol voordat de verdoving uitgewerkt is! (of heb je die helemaal niet genomen? :o )

Zaten 3 verdovingen in omdat het een losse vulling was , zat er al wat langer en ik vondt het best stinken :P. Verdoving is uitgewerkt en gut wat ben ik blij dat ik met verdoving wat gegeten ben , heb net een paracetamol en neem nog wat van mijn broer mee die een heel slecht gebit heeft en een goede pijnstiller van de drogist :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:14

Afbeelding

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 19:11

Weer een down dag, mijn ex heeft na 10dagen verhuisd te zijn al een nieuw lief.. Auw.. :(

Ondertussen wacht ik tot de dag dat ik weer gelukkig kan zijn. Ween nu al 3 weken dagelijks, voel me zo slecht :( Wil me terug voelen zoals toen ik hem nog niet kende, happy single. Oh wat was ik toen zelfzeker! Nu ben ik een hoopje elende, nee hij verdient het niet maar gvd het doet pijn. 2,5jaar samen en nu is het alsof ik nooit bestaan heb.. Tot 1 maand geleden zag ik hier mijn toekomst mee.. hij was de gene waarmee ik alles ging doen, persoon die ik blindelings vertrouwde.. mijn toekomst is op 1maand tijd 100% omgedraaid :( Auw.. :(

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 20:44

@CG, wat balen zeg... Zeker om hem nu met die meid te zien, erg rot voor je. Dikke knuffel. :(:)
Vergeet niet dat er voor jou (natuurlijk op z'n tijd) natuurlijk ook altijd nog wel iemand zal komen.
Rot dat je hem zo kon vertrouwen, en dat nu het tegenovergestelde blijkt te zijn.
Sterkte.

_Loveshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 21:04

ik ben afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis geweest en ben veel wijzer geworden.
2 blauwe armen van het bloedprikken :')
pas 3 weken voor de operatie kom ik te weten waneer ik geopereerd word ;(

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 21:05

@LH, jeetje, dat is balen van het vele prikken.
Mag ik vragen... wat is er aan de hand?
Sterkte!