Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

was ook niet mijn vriend, botte hork (je bent een nummer
) met stomme co-assistent die teveel wiebelde met die cameraslang. Ja mevrouw.... Om die slang zit nog een mens mét gevoel die dat gepeur in de luchtpijp niet zo waardeert
damn.... ik en namen onthouden haha... jolien? nee dat was weer iemand anders.... * kraak kraak kraak *
)
ach, ik vergeef het hem... duitsers en engels is niet echt een goede combi... 

ja, Duitsers en Engels... Spreken ze wel Engels is hun accent zo heftig dat je alsnog denkt dat ze Duits spreken

en doet niet even wat voor de mond als ze hoesten.
de ererol!
of laatst nog een: ' no 16 and pregnant? we will turn it into 16 and operation!' vuurneon schreef:Haha leuk
Mijn allergoloog is ook een heerlijke man; 'heb iemand nodig die een voorbeeldig patiënt is (oftewel geen roker etc) met de keurige symptomen die erbij horen en ook nog intelligent is en haar verhaal goed kan doen. Dacht dus gelijk aan jou! Wil je mee naar een college?'
Middenin de collegezaal zegt hij; ja, zij mag inderdaad 'je' en mij bij mijn voornaam noemen want zij loopt al jaren bij ons, kind aan huis!
Ehhh joepie?
Ahhhh die Duitse dokter toch, herr doktorja, Duitsers en Engels... Spreken ze wel Engels is hun accent zo heftig dat je alsnog denkt dat ze Duits spreken
kan bepaalde bh's niet meer aan door de druk, dus euhm... stagiaires met medisch apparatuur al helemaal niet 
iemand die het leuk vindt om te lezen? kan het pb'en, is een leuk a4'tje namelijk
Ik mag idd mijn medicatie niet meer gebruiken, maar gelukkig heb ik tot nu toe al een jaar geen aanval meer gehad. Ik hoop dat dat zo blijft en dat mijn kindje geen astma gaat krijgen. Toch is dat wel waarschijnlijk want manlief is een wandelende allergie-verzameling + mijn astma...tja, sorry kind 
! (en hoe herkenbaar zeg)
) bronchoscopie gedicht.

.