nee heb vrij , moet douchen eigenlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleandra schreef:Ik zal eens kijken of er een mooie pruik te krijgen is, maar verven heeft toch mijn voorkeur. Ik las iets over Guhl Color Forming Mousse, heeft iemand hier ervaring mee? Ze beweren dat het er binnen 2 tot 3x wassen uit is...
En voor een andere keer, gaat Manic Panic/Stargazer er na een tijdje helemaal uit?
irryproppy schreef:Hallo,Ik wil mijn haar verven...rood!
Alleen heb ik dus bruin haar,dus wordt rood een beetje mahonieachtig en dat wil ik dus niet.
Nou is de vraag:moet ik mijn haar nu eerst laten oplichten?(soort van blonderen zeg maar).
PocoGaucha schreef:@irrypoppy
je wilt je haar echt fel rood? dan moet je echt goed nadenken of je het er voor over hebt om het heel vaak te verven, met koud water te wassen, maar 2 keer per week te wassen en dure producten gebruiken om je kleur mooi te houden.
als je het dan nog wilt, dan kun je het misschien verven met majicontrast. dat kun je bij http://www.saveonhaircare.nl/ bestellen. je hebt dan ook ontwikkelingscreme nodig, en je kan op die site ook een rode shampoo krijgen denk ik.
op youtube staan heel veel filmpjes over hoe je de majicontrast moet gebruiken.
Niekj_Jente schreef:Oohh Colerpulse, pff wat een ramp..
Heb blond haar en wilde het koper ofiets hebben, de eerste keer dat mijn moeder het zelf verfde, nou het was knal oranje geworden, scheelt dat het helloween was.. haha en ik maar elke dag mijn haar wassen in de hoop dat het er snel uit ging, maar helaas bleef het ook nog eens heel lang zitten..
yaylavb schreef:Nu foto voor dat het geverfd is of pas als het er al inzit ?
Kei vet blauw groen , welke kleur ben je verder?
Unoo schreef:yaylavb schreef:Nu foto voor dat het geverfd is of pas als het er al inzit ?
Kei vet blauw groen , welke kleur ben je verder?
Voordat het is geverfd, omdat jij vraagt of het misschien te druk wordt, dan kunnen wij door die foto onze mening geven
Mijn haarkleur is nu voor de rest donkerbruin/warm bruin.