Kasmir schreef:Sleutel van het huis gaat om mijn schoenveter en verder niets bij me.
Dat dacht ik dus ook direct "die doe je toch om je veter" toen er een aantal over running belt en dingen in BH's begon
Ik heb ook mijn sleutels altijd om mijn veters, zelfs als ik er een zakje voor heb in mijn broek. Links de voordeur, rechts mijn kamerdeur
En telefoon mee in zo'n band om je arm (van kalenji). Ik ga mijn paspoort niet meeslepen tijdens het hardlopen voor geval er wat is gebeurd dat politie om identificatie mag vragen. Heb een ipod nano die clip ik meestal vast aan mijn BH of broekrand. Of gewoon de muziek die op telefoon staat. Maar heel vaak loop ik ook gewoon zonder muziek, gewoon genieten van de omgeving. En sporthorloge met stopwatch voor de juiste tijden te lopen aangezien ik een papieren schema gebruik.
Water neem ik ook nooit mee, ga tenslotte nog niet zo heel lang en hier in park zit ook een kraantje om te drinken eventueel. Mijn ma heeft een band met kleine flesjes, die ga ik wel keer uitproberen als ik weer langer moet en het is warm. Zo'n grote bidon lijkt mij helemaal niks, zeker niet als de helft er al uitgedronken is.
Ondertussen ben ik al 4 weken denk niet wezen hardlopen. Planning was al tijd om vanmorgen weer te gaan, maar ben gister van mijn paard gevallen op de achterkant van mijn hoofd