Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. 
XFiemoX schreef:Lieve dames,
Ik wil jullie even er attent op maken dat ik ''eventjes'' niet zo actief meer hier zal zijn/komen. Voor verdere details leg ik het e.e.a graag uit via pb.
Zal verder natuurlijk wel in meelees modus blijven.
Alvast bedankt

MissToseland schreef:StormTitan schreef:MissToseland wat een mooi kamertje en die spaarpot, helemaal gewldig!!!
Ja gaaf hèkan hij alvast sparen voor zijn 1e vw hihi
fiemo
NaSan schreef:Lijkt mij ook lastig. Ik laat het m'n schoonmoeder maar voordoen. Die is kraamverzorgster.

Joanne1987 schreef:leuk joh shoppen! heb michel al voorbereid dat hij ook mee moet hahaha
heb alle ovu testen nu gedaan, en elke dag maar een licht streepje... ben dus ff mismoedig haha nu maar ff aankijken wanneer de ongi gaat komen...
Ik zou het toch wel tot minstens 9 weken voor me proberen te houden. Als dat lukt haha. Met Fay hadden wij het ook met 9 weken openbaar gemaakt.
. 
even voorstellen ben lindy 29 jaar en heb een dochtertje van 3 jaar. ( november 4 jaar ) ik heb 2 paarden en 1 pony van mijn dochtertje ..

Nell_ schreef:Lindy, kaartjes vandaag de deur uit? Waarvan? Of heb ik dat gemist?
Dausyree: eigenlijk wel 'logisch' om dan gelijk te vertellen dat je zwanger bent. Mocht ik ooit een miskraam krijgen zou ik dat ook vertellen omdat ik er ondertseboven van zou zijn.