bokkers met hartproblemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Re: bokkers met hartproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 22:33

Heb je nog veel last Dovish?

Ik met morgen weer werken, zie er als een berg tegenop. Heb gister en vandaag toch nog een paar uurtjes op de bank gelegen. Had mijn lichaam toch nog wel behoefte aan schijnbaar.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 22:42

Speciaal voor jullie

Afbeelding

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 23:03

Ah wat lief Marlies!

Dat doet zeker goed.

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 23:18

:-D mij ook!
Mag niet klagen mistral, valt mee 200% mee tov de vorige twee keren. Praktisch gebruik van linkerarm nog niet echt mogelijk door zwelling en stijfheid, maar de pijn valt heel erg mee.

Hoop dat het voor jou met werken wat wil morgen. En als het niet gaat jezelf niet forceren en naar huis gaan he? Ben wel blij dat ik niet zo'n 'deadline' heb, want dat lijkt me lastig..

Moet me wel weer melden bij t uwv, ze zouden me na plaatsing van de icd oproepen bij arts en arbeidsdeskundige. Ben benieuwd wat ze van me verwachten en hoeveel wijzer ik ze kan maken. Het uwv is niet echt een geoliede machine geloof ik..

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 23:21

Oja, eslaaplekker natuurlijk allemaal!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 23:26

Een regelrecht zooitje het UWV.

Het is zeker een deadline, het lastige vind ik in deze tijd mag je al lang blij zijn dat je werk hebt. Voor mijn gevoel moet ik dat ook laten zien, anders was ik vorige week ook niet aan het werk gegaan, dan had ik echt een paar dagen rust gepakt. Maar goed mijn baan verliezen kan ik mij ook niet veroorloven :? Vorige week zou ik voor de ingreep aan nog 2 uurtjes werken. Maar het was erg rustig, toen zei mijn werkgever blijf maar lekker thuis je doet altijd zoveel moeite om toch op het werk te komen ondanks medische behandelingen. Dus dan weten ze ook dat ik mij niet zomaar ziek zal melden, of om een scheet die dwars zit thuis blijf :+ Toch blijft die druk van direct maar weer aan het werk gaan op de voorgrond aanwezig.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 23:27

Ik ga zo alvast naar boven, kijken hoe lang het duurt voor ik in slaap zal vallen. Lig jij al in bed Dovish?

Marlies er al tussenuit geknepen richting bed? :P

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 23:30

Nee...was ff de hond aan het uitwringen voor de nacht :+

Maar het gaat niet lang meer duren voor ik richting m'n mandje ga
Weltruste meiden!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 23:31

Haha arme hond uitwringen voor de nacht!

Trusten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 03:08

Mag ik hier meepraten? :)
Ik ben ook een bokker met hartproblemen.
Al op mijn 15de zijn er ritmestoornissen vast gesteld, zo'n 2000 per dag. Omdat ik toen geen klachten had, stuurde de cardioloog mij naar huis.

Nu ben ik 26, en na vorige zomer had ik toch meer en meer momenten waar ik steken voelde in de borststreek. Na een holter en fietsproef blijkt dat ik bijna 6000 overslagen heb op een dag en 140 hartslag in rust. Ik neem nu een betablokker maar bij fietsen ofzo heb ik nog steeds de steken, zelfs nu wanneer ik in bed lig (oké ik kan niet in slaap vallen maar heb een week vakantie, geen stress :) ). Volgende week moet ik weer een holter enzo, dan gaan ze met twee cardiologen mijn medicatie bespreken.

Van een mri van het hart, had ik nog niet gehoord, denk niet dat het een veel voorkomend onderzoek is in België.

Welke medicijnen nemen de mensen met ritmestoornissen hier?

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 05:49

Hoi Farjen, welkom, al kan je beter niet hier zijn ;) Jee wat balen zeg , ik hoop dat de holter wat opleverd en dat je op de goede weg geholpen word. Ik heb sotalol,amlodipine en acetylsalicylzuur.

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 07:42

Goeiemorgen

Ik snap precies wat je bedoelt Mistral.

Hoe is t Dovish?

Welkom van een andere nieuweling Farjen.

Pipo was er weer bijtijds bij.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-13 07:49

Goedemorgen

Welkom Farjen!

Hoe is het Kaatje?

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 07:57

Hihi ik heb uitgeslapen vanmorgen.. t was 5.15 *\o/*
Gaat ie een beetje Mistral?? nerveus? of een we zien wel houding?

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:06

Hihi, die Pipo toch ; ligt daar maar te ronken tot 5.15 :P

Ik loop te piekeren over mijn medicijnen , zou graag minder slikken heb 2 vochtafdrijvers bv
en zocor zou ik ook graag vanaf willen , het is allemaal niet zo best voor de rest van je lichaam.

Afijn , ik ga werken. :wave:

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:11

Zijn er alternatieven voor je dan? Anders wordt t moeilijk denk ik.
Ik zou ook graag minder willen slikken.. zit verd** aan de 16 /17 tabletten. inclusief 4 paracetamol en een tramadol. Die gaan er wel vanaf strakjes, maar dan nog.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-13 08:18

Pipo ik werk gelukkig op de maandag een halve dag dus ik begin pas om 13.00 uur wel heb ik spreekuur maandag en dat is altijd wel druk. Gelukkig heb ik over het algemeen lieve collega's op 1 na. Vorige week woensdag de dag na de ingreep vroeg ik haar of we konden ruilen omdat ik voor aan de balie zat en zij achter waar dus geen patienten komen waar het dus een stuk rustiger is. Zegt ze nou ik moet even kijken want ik voel mij niet helemaal lekker van de hooikoorts. Ik dacht even dit hoor ik niet goed. Oncollegiale tr*t dit is al het zoveelste incident met haar. Nu kun je de rollen ook omdraaien natuurlijk en zeggen dan moet je maar thuisblijven. Een andere collega wilde die dag graag vrij dus ik denk als ik achter zit zitten we met volle bezetting en moet het wel lukken. Zo de irritatie borrelt weer lekker op. Ik doe dan ook nooit weer iets voor zo'n collega.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-13 08:18

Heb je veel bijwerkingen Kaatje?

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:20

Hond uitwringen voor de nacht, haha.. Arm beest!

Ik was al in slaap gevallen mistral.. Ons jongetje had een hele erge verdrietige huilbui en daarna viel ik als een blok in slaap. Ben je al aan het werk? Heb je een volledige dag vandaag?

Toen ik me ziek meldde voelde ik me kok °c huldig. Maar ik zat veel in de auto, en had hem vanwege duizeligheid al op de raarste plekken aan de kant moeten zetten. Uiteindelijk heb ik bij een klant de conclusie getrokken dat het niet meer verantwoord was e/ heb ik me ziekgemeld. Dacht dat ik zo wel weer aan het werk zou zijn, dat de duizeligheid bij de zwangerschap hoorde en voelde me best een aansteller dat ik niet gewoon door kon werken..

Maar dat levert ook weer spanning op zoals het nu is hoor. Eerst in ziektewet bij werkgever, contract verkopen dus over naar ziektewet uwv. En die leggen toch wel meer druk, ook al hebben ze zich het eerste jaar heel netjes gedragen hoor!
Maar als je er eenmaal uit bent.. In mijn oude vak kan ik niet terug en er is al zo weinig werk, dan lijkt het me niet dat ik met behoorlijke beperkingen aantrekkelijk ben om aan te nemen..

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:21

Her, niet zo snel typen allemaal als ik net wakker ben en ook probeer tussendoor te komen via de tablet, ben ik weer spuit 11, haha!

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:27

Nouja,, ik wilde maar zeggen dat ik het kon begrijpen dat je graag op het werk wilt zijn, maar je eigen lijf gaat wel voor hoor! Maar wat een collega zeg.. 'maar ik heb wat last van mijn hooikoorts' hoe on-collegiaal zeg!

Goedemorgen Pipo, heerlijk uitgeslapen dus :-P

En kaatje, vavan de pillen af? Heb je veel bijwerkingen?
Ik slik ook veel, maar wil juist liever niet veranderen. T is een wankel evenwicht maar dat wil.ik wel graag zo houden. Hoewel ik waarschijnlijk straks wel van de digoxine af kan :-)

WeErkom Farjen!l

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:31

hee dovish.. heb je gedronken :+ of weer aan het tabletten??

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-13 08:46

Haha

Nou je hebt ook gelijk hoor Dovish maar goed jij hebt ook daadwerkelijk een ernstige aandoening al wist je dat toen nog niet natuurlijk. Ik hoop dat het UWV inziet wat jij mankeert dat het geen kattepis is.

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:56

Tabletten Pipo, valt t op? Tramadol, hmmmm! :-P

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 09:00

nee ik bedoelde met een tablet of tel internetten haha maar goed van de dope kan natuurlijk ook haha