Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
goed dat je daar met je trainer over gaat hebben! En vet% zou ik ook echt.niet lager naar streven joh. We fijn dat je nu een goede balans hebt. en het trainen goed gaat!

dus dan vind ik 63 een mooi gewicht.
Vond het wel lastig sportschool kiezen, eerder lid geweest bij Achmea, maar te duur en had er toen eigenlijk niet echt zin in en was alleen.Marije__ schreef:Wollie leuk zo'n workout dvd
en even een balansdagje dan, kwa voeding?
Mijn streef : 23 juni, 63 kilo.
Waarom? Ik ga dan naar het afscheidsconcert van Westlife, in Dublin. Samen met mijn vriend, broer en meisje die ik 10 jaar geleden bij Westlife heb ontmoet.
Ik wil natuurlijk bij mn vriend op zijn nekdus dan vind ik 63 een mooi gewicht.
Colway schreef:Ik wil vanavond ook even alles meten, gewicht, vetpercentage, etc
stel dat je dat dan over _+1,5 maand weer doet,kan je ook zien of je daadwerkelijk vet bent afgevallen en/of spier bent aangekomen.
Ik ben 10 jaar lang fan van ze geweest. Nu niet zo heel erg meer. Maar ik herken gewoon zoveel nummers in mezelf, de situaties waar ik in ben beland.. ook een hoop emotie 
Dus een soort van afsluiting van vanalles en nog wat! voor mezelf. 

Ik was zo'n groot fan van hun
Vind hun muziek nog steeds leuk!
Ik wil dat alleen niet
Naja, ik wil het wel weten.
nou ja zeer, ik voel ze lichtjes, maar heb echt vette spierpijn gehad zeg, biceps zijn wel al aardig gevormd, die mogen ietsje pietjes nog wat gevormder, hoop op mooie slanke, gevormde armen
Citaat:Dat is heel interessant stel dat je dat dan over _+1,5 maand weer doet,kan je ook zien of je daadwerkelijk vet bent afgevallen en/of spier bent aangekomen.

En vooral veel plezier! Hier is het nog de hele dag droog geweest..