http://www.mijnalbum.nl/Foto-CB76FGQC.jpg
Je ziet al dat mijn hand iets naar links knikt waardoor de linker 3 scheef lijkt, je kunt je voorstellen wat er gebeurt als ik mijn hand helemaal naar beneden beweeg.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alleen vind ik de F zo oerlelijk
Colorado schreef:Ah die vind ik gaaf, ik zie wat je bedoeld met de linker 3, maar ik vind het hartstikke meevallen zo. Dat hij er uhm, iets minder uitziet als je je hand helemaal naar beneden beweegt kan ik me wel indenken ja haha! Maar als hij er bij mij zo uit zou zien op die plek zou ik er hartstikke blij mee zijn. Ik had iets heel vervormds verwacht met kale plekjes erin

En ik heb voor mezelf nog even zitten krabbelen, de motivatie is hierbij uiteraard hetzelfde en iets meer doorgewerkt in de tekening. Het skelet (een combinatie van verschillende dieren, het zou zo natuurlijk ook alleen een vogelskelet kunnen zijn, maar voor mij zijn het mensenribben, een vogelsnavel, een dierenschedel en roofdiersnijtandjes) loopt over in een boom met onderop de wortels. Links zitten nog 2 botjes, maar daar ben ik niet tevreden over. Misschien laat ik ze helemaal weg of verwerk ik ze op een andere manier tussen de wortels. Oh en op de linkerfoto bovenin heb ik nog een botje getekend, maar ik kan er maar niet helemaal tevreden mee zijn. Op dit moment ben ik helemaal lyrisch over deze nieuwe krabbel en ik hoop dat dat eindelijk eens blijft. Hij blijft in ieder geval zitten tot hij er vanzelf af gaat, zodat ik kan kijken of ik hem leuk blijf vinden
Oh, en het streepje boven de snavel is een uitschieter 

Het is toch iets voor de rest van je leven.