[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gimli_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:51

Hier is-ie de dag van het zetten geloof ik, na 't wassen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CB76FGQC.jpg

Je ziet al dat mijn hand iets naar links knikt waardoor de linker 3 scheef lijkt, je kunt je voorstellen wat er gebeurt als ik mijn hand helemaal naar beneden beweeg. :')

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:52

Poeh, hebben nieuwe afspraak gemaakt.. 15 juni lekker voor de zomer zeg weer 6 weken wachten.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:59

De mijne zit inderdaad niet direct onder mijn hand: http://i3.photobucket.com/albums/y83/Lo ... 31be7f.jpg
Dat heeft de tattoo artist ook expres gedaan (wilde 'm ook niet hoger zetten). Juist ook vanwege vervormen van je tattoo etc.
Al zag ik gisteren een jongen die had 'm hoger en bij hem was ie ook nog mooi.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 15:01

Ah die vind ik gaaf, ik zie wat je bedoeld met de linker 3, maar ik vind het hartstikke meevallen zo. Dat hij er uhm, iets minder uitziet als je je hand helemaal naar beneden beweegt kan ik me wel indenken ja haha! Maar als hij er bij mij zo uit zou zien op die plek zou ik er hartstikke blij mee zijn. Ik had iets heel vervormds verwacht met kale plekjes erin :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 15:03

Colorado, supertof idee heb jij!

Van mijn lettertypes is de tweede het meeste wat ik zoek :j Alleen vind ik de F zo oerlelijk :=

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 15:06

Kan je niet de f uit een ander lettertype knippen en hem in een fotobewerkingsprogramma op de goede plek plakken in het 2e lettertype? Mocht het nog niet helemaal zijn wat je wilt kan de tatoeëerder er wel wat mee gok ik. En bedankt trouwens :D Nu nog een uitwerking vinden die ik helemaal gaaf vind :))

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 15:08

Colorado schreef:
Ah die vind ik gaaf, ik zie wat je bedoeld met de linker 3, maar ik vind het hartstikke meevallen zo. Dat hij er uhm, iets minder uitziet als je je hand helemaal naar beneden beweegt kan ik me wel indenken ja haha! Maar als hij er bij mij zo uit zou zien op die plek zou ik er hartstikke blij mee zijn. Ik had iets heel vervormds verwacht met kale plekjes erin :')

Oh maar daar was-ie net gezet, hij heeft heel wat kale plekjes helaas.

Polivy, ik wilde 'm per sé hoog, is een risico natuurlijk.
Daarbij is het ook nog eens afhankelijk van je huid, hoe het geneest etc.
Mijn huid is heel dun bij m'n pols en door het bewegen en dergelijke (ik werkte toen veel achter de pc dus raakte constant m'n pols per ongeluk aan) geneest het gewoon niet mooi.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 15:22

Ok, dat is wel zonde, maar goed, dat is dan het risico inderdaad. Mams is net thuis en we gaan straks denk ik even langs de tattoo meneer van Tattoo Frenkey, even kijken hoe en wat :)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 16:39

Yasmine schreef:
Colorado, supertof idee heb jij!

Van mijn lettertypes is de tweede het meeste wat ik zoek :j Alleen vind ik de F zo oerlelijk :=

En je eigen handschrift? :P

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 17:37

Ik mag morgen middag weer voor de 2e sessie van mijn sleeve....heb er zin in. :D

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 17:38

Ik heb m ik heb m ik heb m en ik ben er zo blij meee :D
Beetje wazige foto maar achh

Afbeelding

<3 <3 <3

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 17:41

Heel gaaf! Ook zo in spiegelbeeld.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 17:54

Heel mooi! Mooi lettertype ook :j

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 18:06

Dank! :D

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 18:08

Wauw, gaaf. :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 20:30

Heel stoer!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 20:33

Gaaaf! :D

Dat filmpje op die vorige pagina, wat een vreselijk kind :x

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 21:18

Enorm gaaf Mendy! Boodschap, lettertype, plek en het in spiegelbeeld vind ik ook enorm gaaf. Ik snap dat je er enorm blij mee bent :D

Vanmiddag bij de tatoeëerder geweest en de tattoo van mijn moeder staat al, geen raaf/roek, dat wil ze nog steeds, maar een geboortedatum met initialen :) En ik heb voor mezelf nog even zitten krabbelen, de motivatie is hierbij uiteraard hetzelfde en iets meer doorgewerkt in de tekening. Het skelet (een combinatie van verschillende dieren, het zou zo natuurlijk ook alleen een vogelskelet kunnen zijn, maar voor mij zijn het mensenribben, een vogelsnavel, een dierenschedel en roofdiersnijtandjes) loopt over in een boom met onderop de wortels. Links zitten nog 2 botjes, maar daar ben ik niet tevreden over. Misschien laat ik ze helemaal weg of verwerk ik ze op een andere manier tussen de wortels. Oh en op de linkerfoto bovenin heb ik nog een botje getekend, maar ik kan er maar niet helemaal tevreden mee zijn. Op dit moment ben ik helemaal lyrisch over deze nieuwe krabbel en ik hoop dat dat eindelijk eens blijft. Hij blijft in ieder geval zitten tot hij er vanzelf af gaat, zodat ik kan kijken of ik hem leuk blijf vinden :) Oh, en het streepje boven de snavel is een uitschieter :P

Afbeelding Afbeelding

Sorry voor het spammen overigens, ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden :=

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 21:21

Haha, het lijkt net alsof 'ie ergens aan de rand van het water zit te pootjebaden. :')

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 21:29

Ja, het doet mij dus ook een beetje aan beentjes denken, daarom staan die 2 botjes me zo tegen :')

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:05

Wat een gave tattoo's komen er voorbij!
Ik wil ook graag een tattoo laten zetten, op mijn rechtervoet aan de buitenkant. Ik wil mijn naam, maar dan in een taal met tekens, maar welk daar moet ik nog even goed over nadenken. Misschien hebben jullie leuke suggesties voor een taal? Ik heb al eens op vertaalsite's gekeken, maar ik betwijfel of die site's wel zo betrouwbaar zijn in het vertalen van een naam.

Ik heb even een voorbeeldje op internet gezocht, dit is ongeveer wat ik graag zou willen: http://images.pp2g.com/mYnxwYnMKAQd-ZXh ... 1Ahwc.aspx

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:14

Arabisch, Russisch, Tibetaans ??

Als je het in een vreemde taal wilt zou ik niet zomaar af gaan op de vertaling van onbetaalde vertaalsites. Vaak kun je er beter een beetje geld aan besteden zodat je een correcte vertaling hebt, het zou namelijk zonde zijn als het niet zou kloppen!

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:36

Ja daar heb je idd gelijk in! Ik dacht dan kan ik een beetje een idee op doen. Als ik er zo goed als uit ben wat ik wil, wil ik ook even naar een shop gaan om te kijken wat ze daar voor me kunnen doen en wat voor ideeën zij hebben voor een ontwerp. Ik wil idd liever geld uitgeven aan een goede tattoo, dan wanneer ik misschien met iets heel raars op mijn lichaam loop :+ Het is toch iets voor de rest van je leven.

Bedankt voor je suggesties, ik ga eens op internet kijken wat voor tekens die talen hebben :)

Weten jullie misschien goede shop's in omgeving Schagen/ Den Helder/ Alkmaar of eventueel Amsterdam?

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:42

Klopt je kunt inderdaad gewoon wat ideeën op doen op internet, dan heb je een beetje een idee hoe het schrift eruit ziet. En dan kun je het als nog laten vertalen.
Graag gedaan en Succes met het vinden van een geschikt ontwerp!! :)

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 23:23

Dank je wel! Als het zo ver is plaats ik wel een fotootje :)