Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Maar waarom HK? Ik vind het juist leuk om hier alleen over sport te lezen en niet over koetjes en kalfjes..
SSDesign schreef:*Kom ook weer even binnenvallen, las op het begin wel mee, wat gereageerd maar toen ging het toch wat snel*
_Kiki_ schreef:Ik ga zo omkleden, wat in het huis opruimen en dan sporten. Gisteravond ook nog het luie zweet eruit gewerkt
Kiki, waar sport jij? Toevallig bij de Bongerd? Gezien je Voeding en Gezondheid studeert (ik studeer levensmiddelen).
Ik ben weekje niet helemaal lekker geweest. Ging vorige week donderdag sporten, maar na 2 minuten zweette ik me kapot. Voelde me daarvoor al niet lekker, maar dit was wel even het bewijs dat ik echt niet helemaal in orde was helaas. Paar dagen koorts gehad, maar nu gaat het weer beter, dus wil vanavond weer gewoon gaan
SSDesign schreef:Trainen jullie eigenlijk veel met apparaten, of niet? Want ik heb wel eens ooit echt geen tijd om naar de sportschool te gaan, en zou wel graag iets willen doen dan aan spiertraining. Buikspieren bijvoorbeeld. Maar wat kun je nog meer goed trainen op de grond, zonder apparaat? (en het mag niet te veel ruimte kosten, want ik heb maar een kamertje van 12 vierkante meter
)
En hoe trainen jullie je rugspieren?
SSDesign schreef:Trainen jullie eigenlijk veel met apparaten, of niet? Want ik heb wel eens ooit echt geen tijd om naar de sportschool te gaan, en zou wel graag iets willen doen dan aan spiertraining. Buikspieren bijvoorbeeld. Maar wat kun je nog meer goed trainen op de grond, zonder apparaat? (en het mag niet te veel ruimte kosten, want ik heb maar een kamertje van 12 vierkante meter
)
Hanneke84 schreef:SSDesign schreef:Trainen jullie eigenlijk veel met apparaten, of niet? Want ik heb wel eens ooit echt geen tijd om naar de sportschool te gaan, en zou wel graag iets willen doen dan aan spiertraining. Buikspieren bijvoorbeeld. Maar wat kun je nog meer goed trainen op de grond, zonder apparaat? (en het mag niet te veel ruimte kosten, want ik heb maar een kamertje van 12 vierkante meter
)
Ik train alleen met losse gewichten.
Hier kun je zien welke oefening voor welke spiergroep is http://www.fitness-island.com/
Ojajoh schreef:Jildau schreef:Okee ik begrijp het wel maar wel erg jammer!
nee joh gewoon gezellig meedoen
_Kiki_ schreef:Ik ben juist veel op de apparaten met technogym (zijn er meer mensen die daar mee werken?), buikspieren doe ik wel op de grond. Heb nu gewoon zo'n beginners schema op mijn sleutel staan.
Kort donker haar met krullen, net afgeknipt maar dat zie je nietHeb nu vaak een bruine haarband in om te voorkomen dat mijn haar zo irritant in mijn gezicht wappert.
Doe jij ook meer dan alleen fitness of niet?
SSDesign schreef:_Kiki_ schreef:Ik ben juist veel op de apparaten met technogym (zijn er meer mensen die daar mee werken?), buikspieren doe ik wel op de grond. Heb nu gewoon zo'n beginners schema op mijn sleutel staan.
Kort donker haar met krullen, net afgeknipt maar dat zie je nietHeb nu vaak een bruine haarband in om te voorkomen dat mijn haar zo irritant in mijn gezicht wappert.
Doe jij ook meer dan alleen fitness of niet?
Nou als ik je denk te herkennen, dan zal ik wel even gedag komen zeggenIk heb ook nog zo'n beginnersschema op mijn sleutel staan
. Wil dat binnenkort wel een keer gaan veranderen, maar ik vind dat ik nog een paar weken moet wachten.
Ik doe diverse dingen. Heb een tijd lang heel veel zumba gedaan, ben een tijd lang iedere week naar BOSU gegaan. Doe beide nog steeds wel af en toe, net als spinning, zwemmen, bommen en bodysculpt. Maar gezien de flexibele tijden van fitness vind ik dit toch het makkelijkst