Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:56

Ja je eigen haar zit eraan vast.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:58

Undefined schreef:
Hm oke, ik zou in ieder geval dan niet van ebay gaan bestellen, dat is vaak wat dunner aan de onderkant en heb je dan vrij weinig aan.
Ik heb zelf luxy's gehad, deze zijn erg fijn en kosten 100 euro voor 160 gram haar, is ook dik van begin tot eind. Deze zijn 20', kwamen bij mij bijna tot mijn navel (ben 1.70).
Er is ook een nederlandse site, luxury for princesses, waar je 22' kan bestellen. Ook headkandy.com verkoopt langer haar.

Ik ga zelf de volgende keer toch over naar indian gold, ben dat fohnen een beetje zat. Verbaas me er wel echt over hoe mooi zacht en vooral niet droog het haar blijft!

Bedank voor de tips dan ga ik even verder verdiepen in luxy en die andere die je noemt :j

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 22:13

Maar ik raak nu dus gewoon hele plukken eigen haar kwijt? :+

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 22:16

Met de extensions die je verliest ja. Maar het merendeel van die haren was dan al los (die blijven hangen in het waxje en zonder extensions zou je die haren gewoon verliezen). Op een gegeven moment wordt de extension te zwaar voor het plukje haar dat nog wel vast zit en dan raak je ze kwijt.
In de eerste maand 'mag' je 10% van de extensions verliezen.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 22:19

Oke daar kan ik mee leven!

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:02

Dat zijn je haren die al los zaten tussen het waxje... aangezien we gemiddeld 100 haren verliezen per dag blijf dit nu in het waxje hangen :)

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:03

Blond zie al dat er gereageerd is... dat was niet zichtbaar op mijn tel xD

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 22:53

Hoi, ik kom even binnen vallen. Ik heb het topic wel deels gelezen. Maar ik zit erover na te denken op flip in hair te nemen.ik heb blond dun haar. Waar je eigelijk weinig mee kan.t is erg stijl en pierig noem ik t.
Weten jullie een goede kapper hiervoor? Of andere ideeën en weet iemand ongeveer wat de kosten van zoiets is?
En blijft t goed zitten? Ook als je fietst,rent of even gek doet? :P
Verder ben ik ook gewoon op internet aan t rond kijken.
Mag evt via pb.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 09:07

let wel op als je dun haar hebt het lastig is om hem goed te verbergen hoor die klacht van een vriendin nl...ik zelf heb heel dik haar en bij mij zie je hem nooit.
Dus beetje afhankelijk hoe dik/dun je haar echt is (veel mensen denken dat ze dun haar hebben terwijl het niet zo is)
Een flip in hair kost tussen de 200-250 euro meen ik, mijnes kostte 209 is afhankelijke welke lengte en stijl/golf etc.
Hij blijft goed zitten als je hem goed in doet ! Dat laatste is heel belangrijk maar als je het gewend bent heb je hem erin in 1-2 minuutjes.
Op internet kun je hem vaker goedkoper bestellen maar het lastige blijft toch de kleur goed bepalen. En ik persoonlijk vind dat er model in geknipt moet worden anders krijg je zon gordijntjes-effect.

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 14:21

Ok bedankt voor de snelle reactie.nee ik heb helaas dun haar. Maar dan kijk ik nog wel even of ik t dan wel neem. In ieder geval naar een goede kapper ervoor.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:17

Ik heb laatst een flip in geprobeerd. Vriendin van mij is kapster en had er eentje meegenomen. Maar ik vondhet niet prettig zitten. 1x op z'n kop staat of even gek doen en hij vliegt er gemakkelijk uit. De verdeling van het haar vond ik ook niet mooi. Ik heb ook fijn blond haar.

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 18:07

O ok haha.. andere goede opties dan? Haha. Ik wil graag wat langer haar en wat voller.

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:43

Merry89, ik kan je helaas niet helpen! :\

Zit zelf ook weer te zoeken naar extensions, heb mijn eigen haar een lange tijd heeeeeul donker gehad doordat ik me aanpasde aan de extensions, maar uiteindelijk went dat en nu wil ik graag terug naar wat lichter... voor even :D Ik keek bij 'Foxy Lock hair extensions' en heb er een goed gevoel bij!

Zijn er hier nog meer gebruikers van dit soort? :D

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 20:37

Quellian schreef:
Met de extensions die je verliest ja. Maar het merendeel van die haren was dan al los (die blijven hangen in het waxje en zonder extensions zou je die haren gewoon verliezen). Op een gegeven moment wordt de extension te zwaar voor het plukje haar dat nog wel vast zit en dan raak je ze kwijt.
In de eerste maand 'mag' je 10% van de extensions verliezen.

(Stille meelezer) Je eigen haren gaan niet mee hoor, kan ook gewoon een extensions zijn die eruit gegleden is.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 23:51

Als het haar er nog aan zit (boven het waxje) dan is hij er niet uit gegleden, hoe graag je het ook zou willen geloven :D

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 00:32

PrinceAmos schreef:
Ik heb net gister m'n weave eruit gehaald .. Me hele eigen haar was daarboven gaan klitten en heb wel 5 uur lang gezeten zodat m'n moeder het eruit kon halen . Ik zelf heb al heel dun haar , dus nu heb ik haast niks meer .. Maar bij mij komt het omdat ik op school uiterlijke verzorging doe , en mijn haar moet daar gekamt worden . Die mensen gaan met een borstel erdoor heen wauw , lijkt wel een hondenborstel . En dan rats rats rats zo hard ook over m'n weave heen dat de haren die in de vlecht zitten gaan filteren .. Ik heb zoveel haar gisteren verloren pff ..

En dat sta je toe? dat jouw haar naar de filistijnen geholpen worden.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 00:45

Quellian schreef:
Als het haar er nog aan zit (boven het waxje) dan is hij er niet uit gegleden, hoe graag je het ook zou willen geloven :D

Dat kan ook gewoon haar zijn wat je door te tijd heen bent verloren.
Zou wat zijn als bij iedere extension die we verliezen de hele pluk haar er ook mee uit komt.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 12:13

Ben het ook met solsister eens want ik had een keer een losse extension die ik er zelf uit heb getrokken want hij zat nog half in mijn haar uitgezakt XD dus toen trok ik hem er verder uit en mijn plukje eigen haar zat er nog :) ... Ik denk dat de binding van het waxje niet goed vast zat.. Want als je het met de verkeerde shampoo wast kunnen ze bijvoorbeeld ook uit glijden.. Er zitten altijd haartjes boven de waxjes want dat is losgelaten haar door je eigen haar verlies...

Afbreken kan vast wel voorkomen maar dan is je haar denk ik niet geschikt dus niet sterk genoeg

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 11:39

Tijdens de opleiding heb ik het zo geleerd. Extensions dragen is schadelijk voor je haar, ook al zullen veel mensen beweren van niet.
Ik heb overigens maar héél zelden een uitgezakte extension, dan heeft er lucht gezeten in het waxje.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 11:43

Quellian schreef:
Tijdens de opleiding heb ik het zo geleerd. Extensions dragen is schadelijk voor je haar, ook al zullen veel mensen beweren van niet.
Ik heb overigens maar héél zelden een uitgezakte extension, dan heeft er lucht gezeten in het waxje.

Dat ligt er dan aan waar je je extensions laat zetten denk ik, ik heb voorheen vaak genoeg een uitgezakte extension gehad. Er zijn genoeg mensen die +- 5 extensions verliezen hoor. Het zou toch raar zijn als er dan elke keer een pluk haar mee komt. Dan word je uiteindelijk kaal.

Natuurlijk zijn extensions niet bevorderlijk voor je haar, je maakt tenslotte iets vast aan je haar voor een lange tijd. Maar als ze goed gezet en verzorgd worden en je hebt normaal (niet te dun haar) vind ik het niet slecht.

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:00

Hallo, ik kom hier ook maar even binnen vallen met een vraag.
Ik heb van mezelf niet zulk heel erg mooi vol haar, en ik wil graag voor gelegenheden clip extensions kopen.
Zodat mn haar dan net wat mooier is (hoop ik), want voor op school maakt me dat niet zo heel erg veel uit.
Nu kan ik voor een mooie prijs clip extensions krijgen van 60 centimeter lang, maar zo lang wil ik ze bij lange na niet hebben, dan komt dat haar ongeveer tot aan mn navel terwijl mijn eigen haar tot aan mn schouder komt als ik het gewoon slap laat hangen.
Is het aan te raden om de extensions te knippen, zodat ze niet zo enorm lang zijn. Een klein beetje extra lengte aan mn haar is natuurlijk meegenomen, maar zo extreem zie ik gewoon echt niet zitten.
Of heeft er iemand tips waar je clip extensions van +- 30 cm kan krijgen voor een student vriendelijke prijs?
Alvast héél erg bedankt :D

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:02

Je zou ze kunnen knippen (of snijden), maar het is erg zonde om zoveel geld te betalen voor haar waarvan je de helft niet draagt.
Hoe lang is je eigen haar? 30 cm extensions is niet zo lang namelijk.

Btw: luxy heeft nu ook een 220 gram set!

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:16

Ik gok dat mijn eigen haar een centimeter of 25 tot 30 is, als ik het niet fohn dan hangt het ongeveer tot op mijn schouders. Maar dan ook echt nèt. Beetje extra lengte mag zoals ik zei best, want ik wil het nu juist graag weer laten groeien. Mijn kapster is van de zomer iets te enthousiast bezig geweest waardoor mijn haar echt wel super kort was.
Verder wil ik eerst even een beetje proberen of ik het wat vind, en om er dan meteen honderden euro's (bij wijze van spreken) aan uit te geven vind ik heel erg spannend.
Hoe duur is die set van luxy waar je het over had Undifined?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:25

Luxy komt van luxyhair.com, in drie verschillende diktes. Ik had zelf 160 en vond dat al erg dik, gebruikte niet alles, maar nu hebben ze ook 220.

Je zou ze van ebay kunnen bestellen, maar dan heb je niet altijd de beste kwaliteit, ligt een beetje aan de seller.

Toen ik zelf begon aan extensions wilde ik ook zo goedkoop mogelijk, en de eerste maand vond ik het ook helemaal geweldig. Echter wordt goedkoop haar ook snel lelijk (vaak) en ben je dan iets minder blij. Mijn ervaring is dat je beter een goede set aan kan schaffen en in 1 keer goed zit dan elke keer goedkope, want ik ben uiteindelijk veel duurder uitgeweest.

Rooslovely

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:31

Afbeelding
Afbeelding

Vrijdag mijn clip in uit china binnen gekregen, gelijk aan de gang gegaan met de 2 sets op mekaar te naaien en ben best tevreden met het resultaat! Ik ga zaterdag naar de kapper, daar laat ik me eigen haar bijknippen wat erg nodig is, een lichtere tint blond verven, en mijn onderste deel van me haar wat nu zwart is weer terug naar blond, en ik laat de clip ins ietsjes bijknippen. Ik denk dat het nadat er heel natuurlijk uit gaan zien.