Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Undefined schreef:Hm oke, ik zou in ieder geval dan niet van ebay gaan bestellen, dat is vaak wat dunner aan de onderkant en heb je dan vrij weinig aan.
Ik heb zelf luxy's gehad, deze zijn erg fijn en kosten 100 euro voor 160 gram haar, is ook dik van begin tot eind. Deze zijn 20', kwamen bij mij bijna tot mijn navel (ben 1.70).
Er is ook een nederlandse site, luxury for princesses, waar je 22' kan bestellen. Ook headkandy.com verkoopt langer haar.
Ik ga zelf de volgende keer toch over naar indian gold, ben dat fohnen een beetje zat. Verbaas me er wel echt over hoe mooi zacht en vooral niet droog het haar blijft!
Quellian schreef:Met de extensions die je verliest ja. Maar het merendeel van die haren was dan al los (die blijven hangen in het waxje en zonder extensions zou je die haren gewoon verliezen). Op een gegeven moment wordt de extension te zwaar voor het plukje haar dat nog wel vast zit en dan raak je ze kwijt.
In de eerste maand 'mag' je 10% van de extensions verliezen.
PrinceAmos schreef:Ik heb net gister m'n weave eruit gehaald .. Me hele eigen haar was daarboven gaan klitten en heb wel 5 uur lang gezeten zodat m'n moeder het eruit kon halen . Ik zelf heb al heel dun haar , dus nu heb ik haast niks meer .. Maar bij mij komt het omdat ik op school uiterlijke verzorging doe , en mijn haar moet daar gekamt worden . Die mensen gaan met een borstel erdoor heen wauw , lijkt wel een hondenborstel . En dan rats rats rats zo hard ook over m'n weave heen dat de haren die in de vlecht zitten gaan filteren .. Ik heb zoveel haar gisteren verloren pff ..
Quellian schreef:Tijdens de opleiding heb ik het zo geleerd. Extensions dragen is schadelijk voor je haar, ook al zullen veel mensen beweren van niet.
Ik heb overigens maar héél zelden een uitgezakte extension, dan heeft er lucht gezeten in het waxje.