Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikkialex schreef:Whoehoee,
Mijn moeder had voor mij alvast kerstkadootjes bestelt,
En ze waren binnen,
en me moeder was er niet,
ik zag ze op tafel!!
Het is zooo leuk!!
ik natuurlijk even gouw alles bespieken hahaha,
Het zijn: Fimo fruit staafjes (50 staafjes),
....
xLiezel schreef:nikkialex schreef:Dit vind ik zooo mooi!!
ik vind het heel gaaf! hoe zou ze dit gemaakt hebben?Gewoon het onderste randje eerst zilver gelakt ofzo?
![]()
Optiwolk schreef:Dat is vooral héél hard gephotoshopt.
Ze heeft geen porien!
Glossi schreef:Is Nubar zulke slechte kwaliteit lak of ik heb ik zonder te weten een paar nepperts gekocht? Ze komen bij nailbudgetstore vandaan. Kan me bijna niet voorstellen dat ze nep zijn omdat ze normaal daar 6,95 kosten en nu afgeprijsd waren. Maar jeetje wat een poedersuiker! Gister heeft het wel 6 uren gedroogd voor ik op bed ging. Nagels nog gecheckt voor het slapen gaan en raad eens? Vanmorgen stond mijn bed in mijn nagels gedruktheb er nu 2 lagen scale effect lak over gedaan. Nu zie je het bijna niet meer. Al mijn geduld gister voor niets geweest. *baalt*
Glossi schreef:Hoe is color club? Vergelijkbaar met ChG? Het hangt dan misschien ook van het lakje af. Morgen ga ik een andere op doen als ik nog nagellak remover kan vinden. Denk dat ik maandag eerst de stad in moet
vonneke schreef:Haha nee. Dan moet ik voor de knullen nog wat verzinnen. Heb een lesassistente bij verzorging dus dat komt wel goed. Zal het eens aanvragen
prom schreef:zo ben al een aardig eind met lezen hahaik heb altijd top coat quick dry en high shine van catrice. Maar gebruik hem alleen als ik crack nagellak op doe om de crack te beschermen
Ik heb pas iets gekocht van essence en heb het nog niet gebruikt.. weet ook niet zogoed waarvoor ik het moet gebruiken (verder geen nagel dinge koop tik hoor! haha) is een spuitbusje express dry spray en daar onder staat dan weer "schnelltrockner spray für nagellack" en daaaaronder weer "trocknet nagellack in sekunden & verleiht extra glanz" wat ik er dus uithaal.. is dat de spray over natte nagellak heen kan en hij die dan snel droogt en zorgt voor een glans?? help? hahaha
ooohja en die nagellak van periperia hoe kan ik daar aan komen? ken het merk niet maar voor als ik zo foto's zie, moet het mega mooi zijn???