Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaartPaard

Re: Sauna liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:13

De saunabonnen zijn al verkocht ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 00:56

Heb maar gereserveerd bij de Veluwse bron :+ 1 overnachting bij Bij Dekkers, verder gehele dag entree en 45 minuten hot stone massage en 45 minuten hamam :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:10

Shaar schreef:
Tuurlijk :) Moet ik ook eigenlijk doen, maar het komt er maar steeds niet van ;)
En ik vind die badjassen van Elysium heerlijk badjassen, dus dan huur ik ze maar gewoon weer ;)

Badjas van het Elysium kopen Shaar? :D (Geen idee of dat daar kan).

Ik heb nog 2 gratis entrees voor de zwaluwhoeve.. die ook maar eens gebruiken, zijn vanaf april weer geldig.
En eigenlijk wil ik nog naar Devarana en Elysium. Devarana omdat ik die echt heel mooi vind, Elysium omdat mijn vent die zo fijn vindt.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 00:24

Jaa sauna! Heerlijk. Aantal weken terug bij de veluwse bron geweest samen met mijn vriend. In April gaan wel weer. Ondertussen ga ik bij de sportschool lekker in de sauna :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 07:49

annepaardoes schreef:
Jaa sauna! Heerlijk. Aantal weken terug bij de veluwse bron geweest samen met mijn vriend. In April gaan wel weer. Ondertussen ga ik bij de sportschool lekker in de sauna :D

Heb jij niet dat je de sportschoolsauna dan zo'n afknapper vindt, omdat je meer/mooier/luxer/heter gewend bent? Dat heb ik wel :o

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:36

Corelli schreef:
annepaardoes schreef:

Heb jij niet dat je de sportschoolsauna dan zo'n afknapper vindt, omdat je meer/mooier/luxer/heter gewend bent? Dat heb ik wel :o

Tja als ik het vergelijk met de veluwse bron dan is de sauna van de sportschool nogal pietleuterig en simpel. Maar op zich hebben wij een nette sauna. Het gebouw zelf is ook nog maar een aantal jaar oud, dus zo ook de sauna.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:12

Corelli schreef:
annepaardoes schreef:

Of uberhaupt andere mensen in de sauna, omdat ik er thuis vaak alleen in ga :')

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 16:03

Optiwolk schreef:
Of uberhaupt andere mensen in de sauna, omdat ik er thuis vaak alleen in ga :')

Dat is ook luxe. Maar is stoor mij niet zo aan andere mensen.
Maar bij de Veluwse bron bijv. heb je allemaal verschillende sauna's. Dat overtreft toch wel een thuis sauna :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 16:38

Oh MaartPaard, reageerde je op mij? Want dat bedoelde ik nl niet :P

Maar goed, eind vd maand word mijn 1e keer :+ Iemand tips en trics? Ik ga naar de Veluwse Bron, hoe zijn de kluisjes? Krijg je 1 kluisje als je met z'n 2en komt of ieder 1 en hoe groot zijn ze? Hoe is het eten? Etc etc O:)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:14

Anthea schreef:
Oh MaartPaard, reageerde je op mij? Want dat bedoelde ik nl niet :P

Maar goed, eind vd maand word mijn 1e keer :+ Iemand tips en trics? Ik ga naar de Veluwse Bron, hoe zijn de kluisjes? Krijg je 1 kluisje als je met z'n 2en komt of ieder 1 en hoe groot zijn ze? Hoe is het eten? Etc etc O:)

Toen mijn vriend en ik gingen kregen we met zijn twee 1 kluisje. De kluisjes zijn erg ruim, dus je kan er al je spullen in kwijt. Neem een handdoek mee die je wilt gebruiken om in de sauna op te zitten (dit is verplicht) en een handdoek om je aan het einde mee af te drogen. Ook kun je je eigen badjas en slippers meenemen of huren voor een bepaalt bedrag (weet niet hoe veel) bij de receptie. Wij hadden gewoon onze eigen spullen mee genomen.
Iedereen krijg een polsbandje waarmee je je kluisje kunt openen en waar je ook de rekening op laat zetten als je iets besteld in het restaurant bijvoorbeeld. Aan het einde betaal je alles in een.
Eigenlijk mag je geen eten en drinken mee nemen, (Ook niet je eigen tas. Wel de doorzichtige plastic tasjes die in de kleedkamers hangen) maar wij hebben gewoon een flesje water mee genomen. Is wel aan te raden, want van de sauna's krijg je dorst :P Je kan ook rustig iets te eten in je kluisje laten en als je trek hebt, even naar je kluisje terug lopen.
Hoe het eten is kan ik je niet vertellen, want wij hebben er niet gegeten, maar wat mij is bijgebleven is dat het niet goedkoop is.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:16

Hebben ze daar geen waterfontein waaruit je kan drinken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:19

Thanks :) Badjas heb ik zo niet (ja, een badjas van hello kitty :') ) dus denk dat ik die maar huur, al lijkt me dat ook niet zo heel handig omdat iedereen dezelfde heeft? := Eten en flesje water in kluisje klinkt wel handig. :)

Nog behandelingen die je echt zou moeten doen ofzo? Of doen jullie dat nooit? Vind het namelijk zo prijzig := Ben nu meer dan een extra 100 euro kwijt voor een hamam en hotstone massage..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:19

Ik doe nooit extra behandelingen :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:24

Enige dat ik een enkele keer doe zijn mijn wenkbrauwen epileren :)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:51

Anthea: kijk even bij de arangementen en acties op de websites. Kan een hoop geld schelen als er behandeling bij staan die je wat lijken.

Ik heb ook nog nooit een extra behandeling gehad, maar dit wil ik in april wel gaan doen. Ik denk dat ik dan gewoon voor de klasieke ontspaningsmassage ga.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:52

ik ga ook soms de sauna in met mijn vriend,gaan we een avondje thermaalbad doen en dan lekker ff de sauna in.
zelf ga ik niet op de speciale dagen,schaam me nergens voor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:55

Ik heb al geboekt.. Had ook al bij arrangementen gekeken maar dat was het elke keer net niet zegmaar :)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:59

inowa schreef:
ik ga ook soms de sauna in met mijn vriend,gaan we een avondje thermaalbad doen en dan lekker ff de sauna in.
zelf ga ik niet op de speciale dagen,schaam me nergens voor..

Dapper! Ik voel mij daar toch te ongemakkelijk bij. Alleen vrouwen vind ik geen probleem, maar ik hoeft niet de pielemans van vreemde (oudere) mannen te zien en ik vind het ook geen fijn idee dat ze mijn naakte lichaam zien.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 19:11

T is alleen wel confronterend wat ouderdom cq zwaartekracht met je gaat doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 20:42

Lekker piemels en hangtieten kijken! Niemand geeft het toe maar een hoop doen het denk ik :D Vooral leuk met vriendinnetje, als ik met vriendlief ga is dat toch anders ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 20:43

Ik geef het toe hoor dat ik echt wel eens kijk :D als ik een grote piercing door de piemel zie dan tja.. Kijk je toch :=

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 20:45

vuurneon schreef:
Ik geef het toe hoor dat ik echt wel eens kijk :D als ik een grote piercing door de piemel zie dan tja.. Kijk je toch :=

Dan kijk ik denk ik meer zo: Afbeelding

ladyx5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 20:59

annepaardoes schreef:
vuurneon schreef:

Dan kijk ik denk ik meer zo: Afbeelding

:j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:00

Gek is het dat ik ook geen gezicht meer kan herinneren die daarbij hoorde :')
(ik dacht als eerste; wordt dat niet gloeiend heet in de sauna en zet het uit, en krimpt weer in de kou? :') )

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:01

vuurneon schreef:
Gek is het dat ik ook geen gezicht meer kan herinneren die daarbij hoorde :')

Hahaha je hebt het nog werkelijk meegemaakt ook? Kostelijk!