Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
1 overnachting bij Bij Dekkers, verder gehele dag entree en 45 minuten hot stone massage en 45 minuten hamam
Shaar schreef:TuurlijkMoet ik ook eigenlijk doen, maar het komt er maar steeds niet van
![]()
En ik vind die badjassen van Elysium heerlijk badjassen, dus dan huur ik ze maar gewoon weer
(Geen idee of dat daar kan).

annepaardoes schreef:Jaa sauna! Heerlijk. Aantal weken terug bij de veluwse bron geweest samen met mijn vriend. In April gaan wel weer. Ondertussen ga ik bij de sportschool lekker in de sauna
Corelli schreef:annepaardoes schreef:Jaa sauna! Heerlijk. Aantal weken terug bij de veluwse bron geweest samen met mijn vriend. In April gaan wel weer. Ondertussen ga ik bij de sportschool lekker in de sauna
Heb jij niet dat je de sportschoolsauna dan zo'n afknapper vindt, omdat je meer/mooier/luxer/heter gewend bent? Dat heb ik wel
Corelli schreef:annepaardoes schreef:Jaa sauna! Heerlijk. Aantal weken terug bij de veluwse bron geweest samen met mijn vriend. In April gaan wel weer. Ondertussen ga ik bij de sportschool lekker in de sauna
Heb jij niet dat je de sportschoolsauna dan zo'n afknapper vindt, omdat je meer/mooier/luxer/heter gewend bent? Dat heb ik wel
Anthea schreef:Oh MaartPaard, reageerde je op mij? Want dat bedoelde ik nl niet
Maar goed, eind vd maand word mijn 1e keerIemand tips en trics? Ik ga naar de Veluwse Bron, hoe zijn de kluisjes? Krijg je 1 kluisje als je met z'n 2en komt of ieder 1 en hoe groot zijn ze? Hoe is het eten? Etc etc
Je kan ook rustig iets te eten in je kluisje laten en als je trek hebt, even naar je kluisje terug lopen.
Badjas heb ik zo niet (ja, een badjas van hello kitty
) dus denk dat ik die maar huur, al lijkt me dat ook niet zo heel handig omdat iedereen dezelfde heeft?
Eten en flesje water in kluisje klinkt wel handig. 
Ben nu meer dan een extra 100 euro kwijt voor een hamam en hotstone massage..
inowa schreef:ik ga ook soms de sauna in met mijn vriend,gaan we een avondje thermaalbad doen en dan lekker ff de sauna in.
zelf ga ik niet op de speciale dagen,schaam me nergens voor..
Vooral leuk met vriendinnetje, als ik met vriendlief ga is dat toch anders
als ik een grote piercing door de piemel zie dan tja.. Kijk je toch