Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaar schreef:TuurlijkMoet ik ook eigenlijk doen, maar het komt er maar steeds niet van
![]()
En ik vind die badjassen van Elysium heerlijk badjassen, dus dan huur ik ze maar gewoon weer
annepaardoes schreef:Jaa sauna! Heerlijk. Aantal weken terug bij de veluwse bron geweest samen met mijn vriend. In April gaan wel weer. Ondertussen ga ik bij de sportschool lekker in de sauna
Corelli schreef:annepaardoes schreef:Jaa sauna! Heerlijk. Aantal weken terug bij de veluwse bron geweest samen met mijn vriend. In April gaan wel weer. Ondertussen ga ik bij de sportschool lekker in de sauna
Heb jij niet dat je de sportschoolsauna dan zo'n afknapper vindt, omdat je meer/mooier/luxer/heter gewend bent? Dat heb ik wel
Corelli schreef:annepaardoes schreef:Jaa sauna! Heerlijk. Aantal weken terug bij de veluwse bron geweest samen met mijn vriend. In April gaan wel weer. Ondertussen ga ik bij de sportschool lekker in de sauna
Heb jij niet dat je de sportschoolsauna dan zo'n afknapper vindt, omdat je meer/mooier/luxer/heter gewend bent? Dat heb ik wel
Anthea schreef:Oh MaartPaard, reageerde je op mij? Want dat bedoelde ik nl niet
Maar goed, eind vd maand word mijn 1e keerIemand tips en trics? Ik ga naar de Veluwse Bron, hoe zijn de kluisjes? Krijg je 1 kluisje als je met z'n 2en komt of ieder 1 en hoe groot zijn ze? Hoe is het eten? Etc etc
inowa schreef:ik ga ook soms de sauna in met mijn vriend,gaan we een avondje thermaalbad doen en dan lekker ff de sauna in.
zelf ga ik niet op de speciale dagen,schaam me nergens voor..