Ik kan niet te vaak hier bijlezen.
Al die links naar shops enzo zijn echt killing!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Hoe is je sollicitatie eigenlijk gegaan?
) maar vandaag waren ze allemaal echt te gezellig! Ze zijn niet allemaal zo erg hoor, kan het met de meeste altijd goed vinden en is het die paar minuutjes altijd lachen, gieren, brullen. Zal wel door het zonnetje komen
. En door dat lieftallige zonnetje viel ze ook mijn mooie kleurtje op
.
!
xDramaQueen schreef:ik had net eerst 1 nagel een groene op van opi, stond me niet aan![]()
toen een donkerturquiose van color club, stond me niet aan![]()
een donkergrijze holo van color club, stond me ook niet aan![]()
heb nu neon roze op, en dat bevalt
Dat heb ik ook vaak, maar dan heb ik meestal al een hele hand gedaan.. En het gebeurt ook vaak, dat ik vlak voordat ik de deur uit moet, nog even m'n nagellak ga 'verwisselen'.

Al hoe wel, heb wel eens een hele avond de killer-Louboutins aangehad van de vriendin van m'n neef, en die zaten echt súperlekker. Kon er zowaar de hele avond op lopen en staan, en ze waren echt hóóg (13 cm geloof ik). Ben niet eens gevallen, echt een wereldwonder!
Maar over het algemeen loop ik vooral op makkelijke schoenen zoals All Stars. LiiNd_Y schreef:ik krijg ook niet zo gauw complimenten over mijn nagels..mijn klasgenoten weten dat ik verslaafd ben en zijn het gewend...mijn vriend zegt nog wel eens dat ik een leuk kleurtje op heb...
hij zegt wel heel vaak dat ik mooi ben enzo maar als ik met een nieuwe broek aankom krijg ik te horen die staat mooier op je vloer
ook over mijn nagels zegt ie nooit wat
! Hahahaha!! Die opmerking had iets voor mijn vader kunnen zijn, die vindt dat "geplamuur" zowiezo helemaal niets.. Ouderwets? Nee joh
!
laten we het erop houden dat als ik t licht uit doe dat ik nog te vinden ben
Ellee schreef:_San87_ schreef:
Dat zal flink wat gekost hebben, die band. /flauw.Wist ik veel dat het ook een band is! Lakje van Catrice ofcourse. Het is net zoiets als de holographic van Gosh.
En heb vorige week al de Big city limited Berlin gehaald![]()
Heb btw ook een grijze zoiets als Captain sparrows boat gehaald bij de action voor 45 cent.
x_Elise schreef:Mag ik even binnen vallen met wat vragen
Iemand had besteld bij trans design maar toen werd er gezegt dat dat nep china glaze lakken zijn.
Is dat ook werkelijk zo?
En weet iemand hoe deze heet: http://www.mijnalbum.nl/Foto-R636ZMK7.jpg