Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:18

dat het donkerder is aan de bovenkant is helemaal niet onnatuurlijk toch? komt gewoon door de seizoenen..
echt uitgroei ziet er ook heel anders uit. die voergang is vaak veel abrupter :j

die 2e foto is echt gaaf trouwens.. niet zo standaard :)
(en dat jurkje staat je erg mooi!)

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:24

Bedankt Zwitsal! :D Was met zo'n hotel-fotograaf ;-) Anders plak ik echt slecht op foto's. Misschien moet ik de kleur dan inderdaad nog maar even zo laten en zien hoe het deze zomer wordt, nog altijd tijd om er dan iets aan te doen hé... Het blijft gemakkelijker als je niet op de zoveel weken naar de kapper hoeft. :)
Ik zal mijn moeder dan toch moeten geloven, zei zij "bespreek het met de kapster maar voor jezelf ziet het er erger uit dan voor de mensen rondom" ;)
Laatst bijgewerkt door Pops op 14-02-12 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Pops

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:25

TurtleLove4: De onderste twee kleuren vind ik echt mooi! Je haar vind ik daar ook leuker (geknipt?) het ziet er fleuriger/losser uit :)

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:27

Jup, de eerste foto is ook al zeker 2 jaar oud hoor, is al lang geleden dat ik m'n eigen kleur had :')
Nu is het inderdaad veel losser en ook wel wat korter en volumineuzer.
Moest ik niet telkens om de 2 weken een uitgroei van een dikke 2 cm krijgen, zou ik m'n rost nooit meer kwijt willen ! :P Mijn haar groeit zoooo snel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:27

Ik vind het qua kleur ook erg meevallen hoor!! Het is duidelijk geen uitgroei door verven, dus voor schut loop je echt niet. Vind het wel mooi staan, gewoon lekker natuurlijk :j

Zucht ik moet ook eens zien wat ik in de tussentijd met mijn haar moet (naast nodig eens verven, morgenmiddag maar denk ik, 4 uurtjes intrekken is ook wel ok, zolang de uitgroei en lichte punten maar weg zijn). Het was vandaag echt gigantisch statisch toen ik op de uni aankwam, dus maar in een staart gedaan, maar het was ook al 1 grote knoop dus het zat voor geen meter :')

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:45

Pops schreef:
Bedankt Zwitsal! :D Was met zo'n hotel-fotograaf ;-) Anders plak ik echt slecht op foto's. Misschien moet ik de kleur dan inderdaad nog maar even zo laten en zien hoe het deze zomer wordt, nog altijd tijd om er dan iets aan te doen hé... Het blijft gemakkelijker als je niet op de zoveel weken naar de kapper hoeft. :)
Ik zal mijn moeder dan toch moeten geloven, zei zij "bespreek het met de kapster maar voor jezelf ziet het er erger uit dan voor de mensen rondom" ;)

higlights zijn nog wel voordelig voor een 'uitgroei' hoor.. omdat je het niet egaal in 1 kleur verft krijg je ook niet overal uitgroei.. bij highlights heb je veel minder een zichtbare uitgroei dan bij je hele haar verven.

die hotel fotografen ken ik ja.. meeste daarvan zijn echt vreselijk standaard (bij ondergaande zon op het strand en dan met je handen de zon wegduwen enzo.. blegh :P )en de kwaliteit is soms ook niet eens echt goed.
maar deze foto is echt weer eens wat anders :)

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:49

Twas wel een fijne fotograaf! We moesten geen zonsondergang toestanden doen ;)
Hmm, nu doe je me terug twijfelen :P Morgen toch maar eens met de kapster bespreken!
Bedankt voor het compliment ;)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:56

Gaaf je haar zo TL4, dat rossige!

Ik heb heel lang filmpjes op youtube zitten te bekijken met haar, komt veel leuks tussen, maar veel lukt me niet :')

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:58

Blijven oefenen! Ik heb mijn haar vorig jaar met oudejaarsavond in een knot gedraaid en een stuk haar over getrokken van de zijkant en iedereen dacht dat ik naar de kapper was geweest :P Iedereen was zo van "waaaaw, waar heb je dit laten doen"
Was echt iets simpels en door wat gepruts was het zo gekomen... Echt maar een 5tal speldjes nodig en het zat echt strak vast!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:01

Hahaha, ik heb al tientallen pogingen gedaan tot zo'n vissengraatvlecht, vind dat heel gaaf. Telkens bij de tweede draai of zo glijd al dat haar weer uit m'n handen :') Nouja, blijven oefenen dan maar. Heb nog wel iets moois gezien wat ik morgen kan proberen, zal binnenkort hier eens foto's plaatsen van mijn haar :) Ben er op dit moment wel blij mee, mag alleen wat langer. Geen pony en geen laagjes dus zou er in principe alles mee moeten kunnen, ik ben alleen niet zo handig bij mezelf. Kan mezelf ook niet vlechten en bij een vlecht aan de zijkant springt er haar uit aan de andere zijkant omdat dat te kort is..

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:02

Bij mij lukte die visgraat ook totaal niet en plots had ik het toch vast.. ik bleef oefenen terwijl ik tv keek, haha :P Heb het vorige week op vakantie bij een vriendin gedaan ook. Dus de hoop niet opgeven :D haha!
Mijne mag nu getopt worden en dan spaar ik ook nog een cm of 5 of 7 ;) en dan vind ik het wel goed zo...

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:36

Hoi! Ik dacht ik meld me maar even hier. Want eind van de maand wil ik weer naar de kapper. Alleen ik weet nooit wat ik er in wil laten knippen/doen. Ik heb eigenlijk altijd al laagjes gehad, en soms een schuine pony. Meer niet.. Dus als jullie ideeen hebben? Bring it on :j!

Oja, die 'pony' zit onderhand tot op m'n schouders :o !

Hier een foto:

Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 00:26

Ik wil ook eens wat anders met mijn haar, ik vind het zo saai.... maar ik heb geen idee wat :=

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:42

Mijn haar gaat binnenkort ook weer drastisch veranderd worden.
Wil erook eens een kleurtje in maar weet niet zo goed of ik donkerder of lichter wil gaan. Ik heb van mezelf vrij donkere en opvallende wenkbrauwen dus sowieso kan ik niet te licht gaan, dat vind ik altijd zo'n raar gezicht :+

http://i39.tinypic.com/5dtoi0.png
Dit vind ik echt een leuk kapsel, denk dat het wel zoiets gaat worden. :j

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:51

Fiffill schreef:
Ik wil ook eens wat anders met mijn haar, ik vind het zo saai.... maar ik heb geen idee wat :=

Niet helemaal verfen hoor Bente! Dat is zonde!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:56

Ik zei niks over verven O:) verf komt er niet in, wees niet bang. Maar wil het wel knippen. Het liefst wil ik het wel lang houden, maar vind het zo saai zo lang en dan laagjes erin...

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 10:01

Mooi zo. :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 10:03

Nee, dan denk ik dat een hoop mensen me zouden vermoorden. Of iig een poging doen tot. :')

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 10:06

Inderdaad! Dat is ook zeker 1 ding wat ik niet zo snel in me leven zou doen, me haar helemaal verfen. :+

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:39

Hihi Bente, dat is het nadeel van zo'n lang haar hè, echt veel kapsels bestaan er niet voor :D Kan je het niet wat variëren door sommige dagen eens op een mooie manier te vlechten of opsteken oid?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:46

Dat is wel een leuk idee inderdaad, alleen ben ik niet zo bekend met soorten vlechten ed. :+ een gewone vlecht maken lukt me nog wel, vissengraat weet ik ook wel hoe dat moet. Verder draag ik het meestal gewoon los, of in een losse knot.

Ik heb altijd lang haar gehad
Afbeelding

Hierboven was ik een jaar of 11/12, ik heb het toen op mijn 13e afgeknipt tot net op mijn schouders. Dat is tevens het kortste wat ik heb gehad, laatste keer dat ik het geknipt heb (oktober) was het zo
Afbeelding

inmiddels is het weer deze lengte (deze foto is voordat ik het liet knippen hierboven, en gekke slag door elastiekje)
Afbeelding

Mijn haar groeit heel snel, dus alle laagjes zijn er inmiddels alweer zo goed als uit... en het moet sowieso bijgepunt worden. Maar ik wil gewoon weer een keer wat anders, of iig niet zoals het nu is.
Heb het overigens ook een keer aan één zijkant kort gehad. Niet geschoren, maar wel erg kort geknipt. Was ook wel leuk, en m'n haar was voor de rest wel gewoon lang (en laagjes).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:49

Ohhhh zoals op die tweede foto, dat staat je zó goed!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:50

Thanks, ja dat is dus hoe ik het normaal laat knippen, gewoon bijpunten en laagjes erin... alleen die krengen groeien zo snel uit, helaas :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:52

Lastig is dat zeg. Mooi lang haar op één lengte kan bij sommige mensen ook heel goed staan, maar het maakt iemand ook wel snel sloom zeg maar.. Heb je ook foto's van je gezicht met lang haar? :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 13:00

Bente, kijk hier eens: http://www.youtube.com/user/LuxyHair?ob=0
Dat kanaal staat helemaal vol met tutorials voor erg leuke maar ook erg simpele kapsels. Alles wordt heel goed uitgelegd en het zijn zowel alledaagse als aparte dingen :)