echt uitgroei ziet er ook heel anders uit. die voergang is vaak veel abrupter
die 2e foto is echt gaaf trouwens.. niet zo standaard
(en dat jurkje staat je erg mooi!)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Was met zo'n hotel-fotograaf
Anders plak ik echt slecht op foto's. Misschien moet ik de kleur dan inderdaad nog maar even zo laten en zien hoe het deze zomer wordt, nog altijd tijd om er dan iets aan te doen hé... Het blijft gemakkelijker als je niet op de zoveel weken naar de kapper hoeft. 

Mijn haar groeit zoooo snel!
Pops schreef:Bedankt Zwitsal!Was met zo'n hotel-fotograaf
Anders plak ik echt slecht op foto's. Misschien moet ik de kleur dan inderdaad nog maar even zo laten en zien hoe het deze zomer wordt, nog altijd tijd om er dan iets aan te doen hé... Het blijft gemakkelijker als je niet op de zoveel weken naar de kapper hoeft.
Ik zal mijn moeder dan toch moeten geloven, zei zij "bespreek het met de kapster maar voor jezelf ziet het er erger uit dan voor de mensen rondom"
)en de kwaliteit is soms ook niet eens echt goed.

Morgen toch maar eens met de kapster bespreken!
Iedereen was zo van "waaaaw, waar heb je dit laten doen"
Nouja, blijven oefenen dan maar. Heb nog wel iets moois gezien wat ik morgen kan proberen, zal binnenkort hier eens foto's plaatsen van mijn haar
Ben er op dit moment wel blij mee, mag alleen wat langer. Geen pony en geen laagjes dus zou er in principe alles mee moeten kunnen, ik ben alleen niet zo handig bij mezelf. Kan mezelf ook niet vlechten en bij een vlecht aan de zijkant springt er haar uit aan de andere zijkant omdat dat te kort is..
Heb het vorige week op vakantie bij een vriendin gedaan ook. Dus de hoop niet opgeven
haha!
en dan vind ik het wel goed zo...
!
!
verf komt er niet in, wees niet bang. Maar wil het wel knippen. Het liefst wil ik het wel lang houden, maar vind het zo saai zo lang en dan laagjes erin...
een gewone vlecht maken lukt me nog wel, vissengraat weet ik ook wel hoe dat moet. Verder draag ik het meestal gewoon los, of in een losse knot.