. Wie weet brengt er dan wat voor jullie op gang 
Let aub niet op dat afgrijselijke zknh schort
, mijn beval shirt was klets nat van het zweet en ik mocht niet ''naakt'' erbij liggen
.
Trotse papa..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Thirty schreef:Kan je moeder niet mee? Of een vriendin?
Mijn man is alleen meegeweest naar de 20 weken echo, voor de rest, alle testen etc heeft hij overgeslagen aangezien het gewoon niet ging ivm werk ook. Altijd iemand anders meegegaan

XFiemoX schreef:LB, Ik las het in je vorige post van je diabetes idd. Wel balen zeg maar dat drankje die bij de suikertest hoort ik hoop die nooit meer te hoeven krijgen hoor. Vond hem echt mega goor.
Ik zie dat je in de buurt woont als je niemand hebt die met je mee gaat pik ik je wel op en zet je wel even af hoor, geen problemo
Lief is hier alleen bij de 12 weken echo en 20 weken echo mee geweest voor de rest niet, ook niet naar de algehele controles zonder echo. Lief hier had de hele maand mei vrij genomen en de eerste 2 weken van juni om lekker samen met zijn drietjes te zijn en te genieten.
Waar woon je dan?
Welkom hier! Spannend is dat hoor! Iris82 schreef:Mijn kapper heeft gezegd dat ze nog nooit meegemaakt heeft dat de kleur heel anders uitpakte en dat dat echt een bakerpraatje is.

Jij moet de boel bij elkaar houden dus

Na ja, in de puppen zou het af en toe wel handig zijn...gelukkig zitten ze overdag buiten
Dat maakt een stuk sneller en makkelijker schoon.