Zwangerschap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:17

Voor degene die binnenkort uitgerekend zijn wat mooie plaatjes van toen ons menneke net geboren was <3 :D . Wie weet brengt er dan wat voor jullie op gang :P

Let aub niet op dat afgrijselijke zknh schort :o , mijn beval shirt was klets nat van het zweet en ik mocht niet ''naakt'' erbij liggen :o .
Afbeelding

Trotse papa..
Afbeelding

Thirty

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:23

Wat een lieve foto's!! Kan niet wachten, hopelijk is het binnen 3 weken hier zover.

Ik ga het straks gewoon proberen (haar verfen)...Als het roze wordt ga ik wel naar de kapper :D
Wordt vervolgd!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 14:25

Ilsemarie, ik heb zo vaak een bad hairday en dat heeft niets te maken met m'n menstruatie eigenlijk.
Fiemo, wat een lieve foto's!
Thirty, succes met haar verven, haha.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:27

Ahhhh die foto! <3

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:33

Ik heb mijn haar ook al aantal keer geverfd sinds ik zwanger ben. Gebruik wel haarverf zonder ammonia etc.
Die nieuwe mousse haarverf is trouwens ideaal als je het zelf doet :o

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:39

Thirty schreef:
Kan je moeder niet mee? Of een vriendin?

Mijn man is alleen meegeweest naar de 20 weken echo, voor de rest, alle testen etc heeft hij overgeslagen aangezien het gewoon niet ging ivm werk ook. Altijd iemand anders meegegaan :)

Helaas, mijn moeder heeft geen rijbewijs..Vriendinnen hebben allemaal kindjes of werk :(

Ik heb ook heeel veel controles en vriendlief is ook zeker niet altijd mee hoor!
Wel met de nekplooitmeting en 20 weken echo..

XFiemoX schreef:
LB, Ik las het in je vorige post van je diabetes idd. Wel balen zeg maar dat drankje die bij de suikertest hoort ik hoop die nooit meer te hoeven krijgen hoor. Vond hem echt mega goor.
Ik zie dat je in de buurt woont als je niemand hebt die met je mee gaat pik ik je wel op en zet je wel even af hoor, geen problemo :D

Lief is hier alleen bij de 12 weken echo en 20 weken echo mee geweest voor de rest niet, ook niet naar de algehele controles zonder echo. Lief hier had de hele maand mei vrij genomen en de eerste 2 weken van juni om lekker samen met zijn drietjes te zijn en te genieten.

Heel lief van je, dank je, maar me vriend gaat nu toch mee ;) Waar woon je dan?

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:42

Sterkte in het ZH, hoop dat alles goed is! Maar zal toch wel. Zeker als ze er zo snel bovenop zitten.

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:45

graag wil ik me ook melden in dit topic. Ik ben nu 6 weken zwanger van mijn eerste. Het is nog allemaal heel erg raar en onwennig. Hopelijk komen we de eerste 3 maanden zonder problemen door ;)

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:51

xxxMarexxx: dat is toevallig :D Welkom hier! Spannend is dat hoor!

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:52

haha ja had het net gevraagt in je pb hahaha
heb lang getwijfeld of ik het nu al zou melden omdat het nog zo risico vol is

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:56

Iris82 schreef:
Mijn kapper heeft gezegd dat ze nog nooit meegemaakt heeft dat de kleur heel anders uitpakte en dat dat echt een bakerpraatje is.

Dat is (als het goed is) niet datgene wat ze op de kappersopleiding heeft geleerd :)
Daar wordt wel degelijk afgeraden om geen permanent te zetten of haren te verven.
Er verandert nogal wat door de hormoonhuishouding van zwangere.

Er zijn veel in oktober/november uitgerekend: rommelt het bij jullie ook al een beetje..?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 14:59

xxxmarexxx, zullen we je in het lijstje zetten als je meer zekerheid hebt?!
Meloen, ik moet wachten tot eind januari :)

Ik heb net een Duitse brief geschreven via google vertalen. Ik kan namelijk geen duits. Die duitsers zullen wel krom liggen van het lachen al ze m'n brief lezen.

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 15:01

sorry lijstje?

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 15:02

Het rommelt vooral in mijn hoofd op het moment ;)

Ik kan niet bevallen voordat m'n opvang pupjes 7 a 7.5 week zijn. Uitgerekend op 1 Nov en zij kunnen vanaf de 20ste naar hun nieuwe baasjes. Dus even spannend. Ben wel heeeel blij als ik niet meer achter ze aan hoef te vangen (en opruimen....) de hele dag.
Natuurlijk is er wel een achterban die het over zal nemen maar die kunnen het natuurlijk nooit zo goed als ikzelf :P

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 15:03

_O- Jij moet de boel bij elkaar houden dus :+

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 15:05

Meloen schreef:
_O- Jij moet de boel bij elkaar houden dus :+

Met gekruiste benen zitten de hele dag :')

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 15:08

Lijstje waarin we bij houden wanneer wie uitgerekend is ;)

Haha, kruk erin thirty :P

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 15:08

Zie je al rennen Thirty!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 15:09

pubelia schreef:

Haha, kruk erin thirty :P

Kurk mag ik hopen _O- :')

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 15:09

pubelia schreef:

oke ja das misschien wel handig. het is nu nog zo onzeker helemaal. Ik lees wel stillentjes mee ;)

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 15:11

Kruk houdt ook flink wat tegen :+

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 15:12

Beccy; gelukkig een goed gesprek kunnen voeren
Bootjee; vervelend hoor met je vriend, eens je goed boosmaken wil wel eens helpen.. Kostte hier ook wat ruzies voordat er wat meer gedaan wordt in het huishouden en er iets meer rekening gehouden wordt.
Fiemox; schattige fotos zeg!
xxmarexx; gefeliciteerd!!! Heel pril nog, ik vond die eerste weken ook zo spannend. Lijstje= het lijstje waarop iedereen zn uitgerekende datum staat.

Verder alle babies nog binnen?

Meegaan naar echos; vriend werkt op oproepbasis en is dinsdag altijd vrij vanwege repetities met zn band, daar om is ie bij alle echo's geweest. Wel fijn, maakt dat hij er ook echt betrokken bij is.

Verven; ik heb ook begrepen dat je pigment anders reageerd tijdens de zwangerschap, vandaar ook geen zonnebank als je zwanger bent. Daardoor zou je haarverf feller/ anders uit kunnen pakken toch?

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 15:14

Ik heb trouwens geen idee, wat zou er moeten gaan rommelen dan? Ik heb vrij veel van die voorweeen, maar nog niet de 'real deal' zeg maar. Ik gok erop dat doc me duidelijk genoeg heeft verteld wat ik moet doen, en anders bel ik wel....
Ik wil er zelf een beetje blanco ingaan eigenlijk, zonder al te veel enge verhalen of mezelf gek maken. Of verwachtingen hebben die niet waargemaakt worden (keizersnee etc), en dat dan de hele bevalling een teleurstelling word...Probeer me op alles en niets voor te bereiden!
Alles staat klaar, dus als we naar het ZH moeten dan kunnen we direct in de auto springen...Maar doc zei dat de eerste bevalling vaak lang duurt, dus ik wil mezelf niet bij ieder pijntje gek gaan maken :)

Kruk en/of kurk is denk ik niet nodig :+ Na ja, in de puppen zou het af en toe wel handig zijn...gelukkig zitten ze overdag buiten :o Dat maakt een stuk sneller en makkelijker schoon.
Ik gok dat ik zonder problemen aan de 40 weken kom en dan ga zeiken om ingeleid te worden }>

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 15:14

Hallo! Daar ben ik weer terug van een heel gezellig, maar zeer vermoeiend weekendje weg. Dochterlief is strontverkouden waardoor wij snachts erg in de weer zijn met haar. Jammer, want nu konden we maar 1 keer naar het zwembad toe. Ik heb zelf 2 dagen overdag een middagtukje kunnen doen, is toch weer fijn als je ouders er ook zijn!

Is er al wat bekend over latnahc2??? Ben zeer benieuwd!

@Askim: ik heb zelf ook aardig wat last van tandvleesontstekingen. Mij werd door mn tandarts aangeraden om elke dag voor het poetsen met tandenstokers tussen de tanden door te gaan. Voelt niet fijn, maar werkt ontzettend goed! +:)+

@XFiemoX: Wat een heerlijke foto's! En papa staat er trots op. Mijn man durfde de spruit geeneens vast te houden haha.

@Lovebonney: balen van je diabetes zeg! Maar wel goed dat je gelijk naar de internist gestuurd wordt. Succes!

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 15:15

dank je wel yet het is idd nog ff spannend. Had vanmorgen wat bloedverlies schrok me echt helemaal dood. Gelijk in tranen (wordt gek van die hormonen) gelukkig was er niks aan de hand haha