Onassa schreef:Rapido ik snap je volkomen...je wilt eigenlijk niet aan de lyme denken maar wat je zegt...het achtervolgt je toch, je kunt er helaas niet voor weg lopen.
Welke behandelingen onderga jij nu dan?
Dat moe zijn en concenratie verlies is een heel bekend verschijnsel van lyme.
Ik ben het reguliere maar weer eens gestart want mijn centjes zijn op.
Wel blijf ik de supplementen gebruiken die ik van Ewalts voorgeschreven heb gekregen, heb aan Issy even wat hulp gevraagt en daar probeer ik me zoveel mogelijk aan te houden.
Had van mijn pa weer een extra'tje gekregen dus kon weer supps bij bestellen die bijna op waren.
Ik zit momenteel ook in een zware depressie...al een tijd maar het leek even beter te gaan maar kukelde na 3 weken weer om en ben daar dus ook al vanaf januari zoet mee.
Je hebt het over de lyme frequentie...doe je bioresonantie??
Deed ik ook en met de spiertest bleek ook dat de lyme zich niet meer meldde maar waarom ga ik dan de laatste tijd zo slecht met me vraag ik me dan af?
Het is en blijft een lastig iets en komt nog bij dat mijn HA de uitslag van Pro Health niet serieus neemt.
Hij ziet dat meet als een commercieel lab waarbij een ieder die daar de testen laat doen wel wat uit komt.
Dus als je zelf de finacieele middelen niet echt hebt loop je snel vast, helaas maar waar.
Het is af en toe heel lastig om positief te blijven ja. Bij wat voor arts ben je nu in het reguliere? Neuroloog? Ja ik doe bioresonantie, fotonen, nog een aantal apparaten die energie geven etc. Ik vraag me af of de frequentie uberhaupt op 0 kan staan. Nu heb ik echt het gevoel, eens lyme, altijd lyme. Ik weet het allemaal niet meer.