"Wegens omstandigheden..."

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Re: "Wegens omstandigheden..."

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:23

Dat is goed nieuws!

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:27

Dat is heel mooi nieuws :)
Sterkte met het verwerken, en hopelijk vind je gauw een leuk nieuw paardje :)

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:28

Wat fijn dat het gegaan is zoals jij het wenste! Dubbel gevoel wel, maar nu kan je met opgeheven hoofd en zonder zorg jouw eigen weg bewandelen.

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:29

Wat een fijn nieuws, gefeliciteerd!

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:31

Wat fijn dat je een goede plek voor je paard hebt gevonden! Wie weet dat er over een tijd, wanneer alles weer wat beter gaat er ook weer ruimte is voor een paard.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:34

Dat is inderdaad goed nieuws en fijn om te horen dat het voor jou ook goed voelt.

Nu hard verder lopen op die goede weg!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:43

Laura_ schreef:
maar het is wel begonnen toen ze nog minderjarig was. MIsschien dat dat iets kan betekenen?

uit ervaring kan ik zeggen dat je aangifte kunt doen over het stuk toen je wel minderjarig was...

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:55

Nou dat is goed nieuws, duimen heeft geholpen.
Hopelijk kun je nu een nieuwe start maken en ook daadwerkelijk alles achter je laten ipv alleen vermijden. Kan me voorstellen dat je last blijft houden in bv relaties. Ga er dan desnoods met een psychiater praten, blijf er niet mee rondlopen he ;)

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:11

Ik heb gisteren voor het eerst dit topic gezien en alle pagina's in 1 keer doorgelezen (schouderklopje voor mezelf :D ). Wat ik zo herkende was het "op slot gaan". Dat kan ik me zo goed voorstellen, het is een mechanisme dat helemaal buiten je wil omgaat en waarvan je achteraf pas bedenkt: waarom heb ik dat niet anders gedaan? Het is een oerinstinct uit zelfbescherming en iets waarover je je helemaal niet schuldig over hoeft te voelen en ook niet te lang over na moet denken.
Het is goed dat je paard nu verkocht is en dat jij blij bent met zijn nieuwe plek. Nu heb je de ruimte om eens diep adem te halen en te bedenken hoe je verder leven wilt. Tijd om voor je zelf op te komen en niet andermans leven te leiden.
Alle respect voor jou, dat je deze moeilijke stappen genomen hebt. Je hebt ons laten zien dat je de kracht hebt om je omstandigheden te veranderen en ik weet zeker dat het helemaal goed komt.
Succes!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:14

Gefeliciteerd, naja al is dat niet de juiste benaming. Hoe is het contact verder verlopen met die man?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:29

Ik lees vandaag dit topic pas en kan dus meteen een goede afloop lezen. De weg naar herstel is nu niet ver weg meer...

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:33

Wat fijn dat je paardje een goede nieuwe thuis heeft gevonden. En nou zorgen dat je nooit of te nimmer nog bij de man in de buurt komt ! Gewoon heel egoïstisch aan jezelf denken !

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:48

Wat fijn dat je paard een goed nieuw thuis heeft gevonden *\o/* Nu kun je het hoofdstuk misschien een beetje af gaan sluiten :) :(:)

Heel Veel Succes en Sterkte nog met alles!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:49

Fijn dat je een goed plekje hebt gevonden voor Knollie, waar je zelf ook een goed gevoel bij hebt. Sterkte met het gemis :(:)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:59

Wauw Koffiekan, dat is heel goed nieuws :) het zal wel heel erg dubbel voelen, maar toch fijn dat je zo'n goede plek voor je paard hebt kunnen vinden.
Heel veel sterkte met het verwerken (het is natuurlijk niet niks om je paard te moeten verkopen) maar nu hoef je in elk geval niet meer terug naar die man :)

martine2610

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 13:27

hey meis, wat ben ik blij voor je, dat je een goed plekje voor je paard hebt gevonden..dat geeft jou dubbel meer rust en kan je het makkelijker loslaten omdat je weet dat je paardje het goed heeft.... Succes met de hele situatie hoor, je bent heel sterk dat je dit allemaal doet. Liefs.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 13:33

Ik heb nu geen tijd om het hele topic door te lezen ;) Maar kan je niet nog af en toe op bezoek gaan bij het paardje? Misschien dat de koper het wel prima vindt als je uitlegt dat de verkoop is doorgegaan omdat je die man een ouwe chagerijn vond :P
Hoop dat je snel weer een nieuw verzorgpaard kan vinden :)

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 13:43

Hey TS,

Ik vond net je topic en heb het in een keer doorgelezen.

Wat heb jij een ellende meegemaakt zeg. Ik ben blij om te lezen dat het nu de goede kant op gaat.
Wat fijn dat je een fijn nieuw baasje voor je lieve maatje hebt gevonden! Dat heeft jou de kans om weer wat meer tot rust te komen.
En super dat je aan jezelf gedacht hebt door uit huis te gaan. Ik weet hoe lastig het voelt als je gewend bent om het thuis draaiende te houden en je eigenlijk ook tijd nodig hebt voor jezelf. Je mag trots op jezelf zijn!

Nog veel sterkte met de dingen die je in de toekomst nog moet gaan verwerken!
Ik houd je topic in de gaten!

Kop op meid! Je bent super sterk geweest en de rest kun je ook!

Liefs!

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:58

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je een goede nieuwe eigenaar voor jullie paard hebben gevonden. Kun je eindelijk uit die moeilijke spagaat van "wel naar paard, maar ook naar vieze man" stappen! Ik hoop dat je paard een fijne nieuwe plek heeft, zodat jij je verder los kunt maken van die "smeerkees".

Je hebt inderdaad al echt stappen vooruit gemaakt: op jezelf, je ouders hebben minder invloed op je dagelijkse leven, je paard heeft een nieuwe plek, jij hoeft niet meer naar smeerkees toe! Helemaal top!

Ben je al zover om te denken over aangifte, of nog niet? Enne, heeft smerige oude man nog invloed om je naar zijn adres te laten komen, of niet meer? Zo niet, dan kan het misbruik eindelijk STOPPEN!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 17:32

Wat fijn!!! Ik hoop dat je snel je verleden achter je kan laten en door kan gaan zonder die viezerik. Veel succes!!!

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 18:45

Pff, het begint langzaam door te dringen...
Ik hoef er niet meer heen, en mijn paardje staat op een superplek waar ik altijd mag komen kijken.. Dat is echt super :)

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 18:49

Koffiekan schreef:
Ik hoef er niet meer heen, en mijn paardje staat op een superplek waar ik altijd mag komen kijken.. Dat is echt super :)

en vanaf vandaag maak jij een totaal nieuwe start, waar je al een klein stukje aan begonnen was. Maar nu, nu telt alleen jij en jij alleen. Zo enorm sterkte meid, die van heel ver is gekomen en nu hoog bovenaan staat. Respect meid, veel respect. En nu op naar een nieuw leven :j

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 18:52

Koffiekan schreef:

Helemaal geweldig meid! :D

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 19:26

meid wat zal er een last van jouw schouders zijn gevallen vandaag, je hoeft die viezerik niet meer te zien en je paardje heeft het goed.

Jij kan aan een nieuw leven beginnen *\o/*

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 19:41

Verafjord schreef:
meid wat zal er een last van jouw schouders zijn gevallen vandaag, je hoeft die viezerik niet meer te zien en je paardje heeft het goed.

Jij kan aan een nieuw leven beginnen *\o/*

Eens, maar ik wil je ook veel sterkte wensen met het verlies. Hoe goed de keus ook is, het verwerken gaat nu beginnen.