Bonnyyyyyy schreef:De nuvaring hoe haal je die erdan uit? zit je dan niet onder het bloed?
en met vrijen hoe doe je dat dan ? het lijkt me nou niet echt lekker eerlijk gezegt! en als je op je kop hang(doe ik elke week meerdere keren) gaat het bloed er dan niet uitlopen?
Kijk eens op www.nuvaring.nl daar vind je alle informatie!
Je zit niet onder het bloed omdat je pas in de stopweek ongesteld word (nadat je de ring uit hebt gedaan). soms ben je nog ongesteld als hij weer in moet, maar dat lijkt me nou niet het grootste drama, veel mensen doen dan ook tampons in en dit is niet veel anders.
Met vrijen kan je hem gewoon in laten, je denkt misschien dat het niet lekker is maar heel veel mensen (zeg maar gerust bijna iedereen) voelt er gewoon helemaal niets van. Dat is iets wat je natuurlijk makkelijk kan testen, als het niet bevalt kan je altijd nog stoppen. Verder mag hij voor vrijen ook 3 uur per 24 uur uit, dus dat lijkt me geen probleem.
Ik gebruik zelf alweer ruim 2,5 jaar nuvaring en ben er zeer tevreden over. Ik doe hem in en haal hem 3 weken later er weer uit, ik voel hem nooit zitten (mijn vriend met vrijen ook niet). hooguit de dag dat hij eruit moet merk ik hem wel eens maar verder eigenlijk nooit.
dat humeurige enzo is ook een beetje de leeftijd!
Trouwens, van wat naar watvoor pil ben je overstapt? van merk naar wit? Dan kan je natuurlijk ook overwegen om weer terug te gaan naar merk!