Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vienna2007 schreef:Nee, als ik eenmaal de stap zet en er eentje opsteek, wat heeft het dan nog voor zin om weer te gaan stoppen? Stoppen is stoppen, boem is ook ho
Het is een verslaving, en bij een verslaving moet je altijd de verleiding weer staan.
Maar goed, ik doe het ook echt met een goede reden...
Ik wil gewoon gezond haar, een gezonde huid, en straks een gezond lichaam om een gezond kindje mee te kunnen baren, en dat is me veel belangrijker dan roken.
nikia schreef:ik meld me ook, ik wil zo graag stoppen met roken. Ik heb het nu twee keer geprobeerd, echter het niet roken gaat wel, alleen mijn humeur gaat echt niet. Ik ben zo geirriteerd en wordt veel te eerlijk. Ik ben vreselijk lastig, bek iedereen snel af en dat eerlijk zijn is ook niet altijd goed. Heeft hier iemand tips voor?
marijkedam schreef:Nou, als je van 20 per dag af komt vind ik 1 foetelsigaret ook tellen als stoppen. Ik moet het me ook niet moeilijker maken dan het is. 1 foutje wil niet direct zeggen dat de stoppoging mislukt (is). Zo zie ik het in ieder geval.
Vienna2007 schreef:Bizar vind ik dat. Als je echt iets wilt, dan zit dat toch in je koppie, niet in een laser...