[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mlc

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:13

Haha, nee hoor als het goed is niet.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:14

Nee hoor!

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:14

Bij mij ging wel een piep af, maar of dat door mijn piercing kwam dat denk ik niet. Ik zei tegen die mensen daar: kan het door mijn piercing komen? Maar dat kon niet zeiden ze toen tegen mij..

Ik denk dat het ligt aan het materiaal waarvan je piercing gemaakt is.

zondersokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:17

Mijn micro dermal is helaas aan het uitgroeien en wil het dus laten verwijderen iemand ervaring hiermee? Wie heeft het verwijderd en hoe?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:17

Mariettjj schreef:
Bij mij ging wel een piep af, maar of dat door mijn piercing kwam dat denk ik niet. Ik zei tegen die mensen daar: kan het door mijn piercing komen? Maar dat kon niet zeiden ze toen tegen mij..

Ik denk dat het ligt aan het materiaal waarvan je piercing gemaakt is.

En lieten ze je gewoon doorlopen? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:43

Bij mij begon het poortje op Eindhoven ook te piepen ... werd me toch fanatiek gefouilleerd .. normaal is dat hop hop klaar, nu was het echt zeer grondig, ook randen broek helemaal voelen. Terwijl terug in Spanje er weer helemaal niks afging. Zal denk ook wel liggen aan hoe gevoelig ze zo'n poort afgesteld hebben denk ik? Want soms piept die wel en soms ook niet. Toen ik paar weken daarvoor in Frankrijk piepte keken ze niet eens op :P

@zondersokken, ga iig naar een piercer als je het zelf niet durft, niet naar je huisarts .. die snappen dat niet en gaan het eruit zitten lepelen dat je een deuk overhoudt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-08-11 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:43

ROCHELLEx schreef:
Ik ga vannacht op vakantie, maar ga ik eigenlijk piepen met al mijn piercings als ik door die poortjes moet :') ?

ligt volgens mij aan het materiaal, bij mij slaat altijd alles op hol en gaat alles piepen, tjah ga dat dan maar eens uitleggen :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:52

Klopt ja, van chirurgisch staal gaat-ie iig niet af. Mijn hele linkerknie is van dat materiaal, kan altijd zo doorlopen. Begin dit jaar was ik in mijn vakantie een bolletje verloren, daar een nieuwe gehaald en op het vliegveld was het raak. Thuis maar meteen omgewisseld voor mijn eigen bolletje :)

zondersokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:08

Idinn zelf durven nou wie weet...maar hoe dan moet het wel makkelijk kunnen aangezien het in mijn gezicht is wil ik niet teveel rommelen

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:55

zondersokken schreef:
Mijn micro dermal is helaas aan het uitgroeien en wil het dus laten verwijderen iemand ervaring hiermee? Wie heeft het verwijderd en hoe?

Terug naar je piercer gaan en die kan je vertellen of ie er al uit moet of dat het nog een kans heeft.
Er word als goed is gewoon een heel klein sneetje gemaakt waardoor de microdermal er zo uitgewipt kan worden en je hoeft hier niks van te voelen aangezien je microdermal niet tot weinig meer ingekapseld zit in je huid.

Overigens ging ik liggen en voor ik kon vragen of het pijn ging doen, lag mn microdermal al op het kastje naast haar spullen :Y)

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 03:33

Nou ik ben niet afgegaan hoor @ Schiphol haha :P

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 03:39

Yv_ schreef:
Klopt ja, van chirurgisch staal gaat-ie iig niet af. Mijn hele linkerknie is van dat materiaal, kan altijd zo doorlopen. Begin dit jaar was ik in mijn vakantie een bolletje verloren, daar een nieuwe gehaald en op het vliegveld was het raak. Thuis maar meteen omgewisseld voor mijn eigen bolletje :)

Ik denk niet dat je knie van chirurgisch staal is. Aangezien alle kunstmatige ledematen van titanium gemaakt worden,omdat CS nikkel bevat en veel mensen daar niet tegen kunnen. Het ligt trouwens qua piepen maar net hoe gevoelig die poortjes afgesteld staan. Mijn oorbellen bevatten allemaal nikkel en draag alleen maar titanium piercings,maar er is nog nooit iets bij mij afgegaan.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 10:00

Ik heb titanium piercings en zelfs toen ik naar de VS ging, 'piepte' ik niet op Schiphol. Er werd daar een soort foto gemaakt en daarop kon je zien waar er metaal zat. Mijn stiekje was te zien, piercings en oorbellen niet.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 10:41

Ik heb na mijn navelpiercing steeds geroepen dat ik echt niet meer wilde en nu laten jullie die forward helix zien. :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 10:50

Ik wil ook die 3 forward helixen, maar dan word mijn moeder helemaal gek ben ik bang .. :\
En mijn lieve conch blijft een beetje irriteren & ik ga zo naar Lowlands..
Thuis gebruik ik altijd gekookt water (afgekoeld) en zeezout om 'm even schoon te maken.. maar denk dat dat daar niet echt gaat lukken.
Wat kan ik anders nog meer gebruiken? En waar kan ik dat nog halen? Heb nog ong. 6 uur voordat ik vertrek dus iig tijd zat om nog ergens wat te halen ;)
Laatst bijgewerkt door Dreamy op 18-08-11 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 10:51

Ik wil er graag 2 dan alleen ik weet niet waar. Ik heb vind ik al volle oren (3 gaatjes onder, tragus en 2 helix) dus dan moet er misschien iets anders uit? Anders plaats ik wel even foto dan kunnen jullie oordelen of ze er nog bij passen, of welke eruit zou moeten om het mooi te laten staan.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 10:54

@Dreamy: je kunt bij het Kruidvat kleine flesjes halen met zoutoplossing. :) Die zitten per 6 steriel verpakt.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 10:55

Iris82 schreef:
@Dreamy: je kunt bij het Kruidvat kleine flesjes halen met zoutoplossing. :) Die zitten per 6 steriel verpakt.

Held! Helemaal geweldig, dankjewel :)

Yv_

Oh, echt waar Lous? Ik dacht dat het andersom was namelijk.. Nouja, geen idee :). Het zit er alweer 10 jaar in en heb nooit problemen bij het vliegveld, daar gaat het om toch :D?

Dreamy: Die ene die ik nu heb ik echt super subtiel, echt heel mooi. Zal vast wel wat drukker worden als je er 3 op een rij hebt, maar ik vind 'm minder opvallend dan mijn tragus. Die springt echt in het oog.

Mijn vader vermoord me echt als hij weet dat ik piercings heb :=. Hij weet alleen van mijn tragus, heb hem wijsgemaakt dat het een oorbel is. Nouja, ik vind het ook meer een oorbel :). FH heeft hij nog niet gezien, maar mocht-ie er ineens mee komen, is het gewoon weer een oorbel hahah!

Jildau: en ergens anders dan in je oor?

S_en_Z

zondersokken schreef:
Idinn zelf durven nou wie weet...maar hoe dan moet het wel makkelijk kunnen aangezien het in mijn gezicht is wil ik niet teveel rommelen

Ik had er 1 onder mn navel die was gescheurd (paardlief schuurde zn hoofd aan me buik)
en die kwam met douchen naar buiten en hing aan een draadje.. die heb k zelf afgesneden..
heb er wel een litteken van maar das vooral omdat hij was gaan zweren en ik er te lang mee
door heb gelopen (pleisters erop, hopen dattie vaster ging staan enz..)

Had er ook1 op mn voet.. die was te diep gezet (op vakantie in het buitenland) dus
vuil kon er niet uit.. heb toen naar piercingzaken gebeld maar die wouden hem niet verwijderen,
ik moest maar naar de huisarts of het ziekenhuis.. maar die hebbeng een verstand van hoe
die erin zit dus leek em geen goed idee...

heb hem bij piercing4u in Gouda laten verwijderen. Het was wel erg gevoelig maar was blij
dat die hem eruit wou halen. Je ziet er NIETS meer van! (miniscuul kuiltje war het staafje gezeten
heeft van het gaatje "knippen")

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 11:00

@Dreamy, de merknaam is "Daro fysiologische zoutoplossing 0.9%" De bedoeling is dat het voor kleine kindjes als neusspray gebruikt, wordt, maar je kunt zoutoplossing voor 101 dingen gebruiken. Dus ook voor het schoonmaken van piercings. Ik hoorde laatste van de dierenarts dat zijn assistente het ook wel eens gebruikte om haar lenzen mee schoon te maken als deze irriteerden. :D

Het zijn plastic flesjes met een dopje erop dat je er weer terug op kan doen. De vloeistof is 24u houdbaar.
Heel erg veel plezier op Lowlands. Ik ben ZO JALOERS! (maar zwanger, dus ik kan helaas niet)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 11:02

Iris82 schreef:
@Dreamy, de merknaam is "Daro fysiologische zoutoplossing 0.9%" De bedoeling is dat het voor kleine kindjes als neusspray gebruikt, wordt, maar je kunt zoutoplossing voor 101 dingen gebruiken. Dus ook voor het schoonmaken van piercings. Ik hoorde laatste van de dierenarts dat zijn assistente het ook wel eens gebruikte om haar lenzen mee schoon te maken als deze irriteerden. :D

Het zijn plastic flesjes met een dopje erop dat je er weer terug op kan doen. De vloeistof is 24u houdbaar.
Heel erg veel plezier op Lowlands. Ik ben ZO JALOERS! (maar zwanger, dus ik kan helaas niet)

Aah, oke :D Superbedankt! :D
Waar het al niet allemaal goed voor kan zijn haha :')
Nou, is iig al een zorg minder!

Dankjewel, zal er extra van genieten voor je :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 11:03

:D Doe dat!! Heerlijk eindelijk weer een Lowlands waarbij je niet tot je enkels in de modder staat.
En die mis ik. :')

Enne, waar Bokt ook allemaal wel niet goed voor is. :) Tis voor iedereen die op vakantie gaat of ergens blijft slapen trouwens heel erg handig om in huis te hebben.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 11:09

Afbeelding

Afbeelding

Mijn oren. :D

Dan zou ik graag 2 forward helix willen. Net als op die foto met 3 maar dan dus 2. Waar zal ik dat doen? De tragus wordt trouwens ook een gewoon heel klein knopje. Ben hem alleen kwijt geraakt dus vandaar nu dit grote ding erin met hanger maar dat wordt dus gewoon een klein knopje. Zou het mooi staan boven de tragus? Of moet ik die andere helixen eruit halen.. Of 1 helix eruit? Ik weet het niet!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 11:13

Afbeelding

ik 2 conch-es :) tragus en 6mm tunnels

ik moet eens weer een nieuw steentje bij mn illegale intiempiercing aan laten brengen. steentje is zwart geworden :(
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 18-08-11 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt