Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariettjj schreef:Bij mij ging wel een piep af, maar of dat door mijn piercing kwam dat denk ik niet. Ik zei tegen die mensen daar: kan het door mijn piercing komen? Maar dat kon niet zeiden ze toen tegen mij..
Ik denk dat het ligt aan het materiaal waarvan je piercing gemaakt is.
zondersokken schreef:Mijn micro dermal is helaas aan het uitgroeien en wil het dus laten verwijderen iemand ervaring hiermee? Wie heeft het verwijderd en hoe?
Yv_ schreef:Klopt ja, van chirurgisch staal gaat-ie iig niet af. Mijn hele linkerknie is van dat materiaal, kan altijd zo doorlopen. Begin dit jaar was ik in mijn vakantie een bolletje verloren, daar een nieuwe gehaald en op het vliegveld was het raak. Thuis maar meteen omgewisseld voor mijn eigen bolletje
zondersokken schreef:Idinn zelf durven nou wie weet...maar hoe dan moet het wel makkelijk kunnen aangezien het in mijn gezicht is wil ik niet teveel rommelen
Iris82 schreef:@Dreamy, de merknaam is "Daro fysiologische zoutoplossing 0.9%" De bedoeling is dat het voor kleine kindjes als neusspray gebruikt, wordt, maar je kunt zoutoplossing voor 101 dingen gebruiken. Dus ook voor het schoonmaken van piercings. Ik hoorde laatste van de dierenarts dat zijn assistente het ook wel eens gebruikte om haar lenzen mee schoon te maken als deze irriteerden.
Het zijn plastic flesjes met een dopje erop dat je er weer terug op kan doen. De vloeistof is 24u houdbaar.
Heel erg veel plezier op Lowlands. Ik ben ZO JALOERS! (maar zwanger, dus ik kan helaas niet)