[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marshaha

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 09:20

:o nou dankjulliewel

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 09:20

Hmm misschien zoals die pootafdruk met die snuit. Dus bloemetjes, maar dan uitgedrukt in kattenpootjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 09:21

Miseria schreef:
Hmm misschien zoals die pootafdruk met die snuit. Dus bloemetjes, maar dan uitgedrukt in kattenpootjes?

Ja zoiets dacht ik ook al aan :j

Idd goed werk Marshaha :j

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 09:21

0Whisper0 schreef:
En hier de foto, even voor de duidelijkheid..dat middenste tekentje (sterrenbeeld leeuw) die had ik al, maar was ik niet blij mee. Marsha heeft de bloemen gezet en het smalle sierlijntje!
http://94.100.120.204/1304250001-130430 ... _arP1.jpeg En hij lijkt een beetje wazig maar er zit vaseline op en dat vind de flits niet zo leuk!

Wow Meid hij is echt super geworden!!! Echt gaaf!!

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 09:25

diesel_ schreef:
Wauuww er komen weer mooie dingen voorbij zeg! Dunne lijntjes en details zijn ook erg mooi bij iedereen!

Heeft iemand nog een ideetje hoe je bloemtjes kunt combineren met kattenpootjes?

Mooie bloemenslinger met kattenpootjes er tussen misschien?

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 09:27

bloemetjes uitgedrukt als pootje of idd zo'n bloemenslinger vind ik leuke ideen.
Ik kan zelf alleen echt totaal NIET tekenen, alles wat ik teken mislukt en dan lijkt het idee ook niets meer :P
ik ga maar even over op knippen en plakken in paint (wat ook op de computer ben ik niet zo'n ster :P ) kijken of dat beter gaat hahah

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 09:29

Gewoon laten uitwerken door de shop waar je hem wil laten zetten :)

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 09:51

ja maar als ik naar JoyD wil, wordt het wel een erg lang reisje :P en ik wil toch wel eerst even aan het ontwerp kunnen twijfelen of ik nog veranderingen wil aanbrengen.. telefonisch wordt vast een beetje lastig, of niet?
Vind het overigens geen probleem om te reizen voor het laten zetten hoor!

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 09:52

Misschien dat je iets kunt regelen via de mail of zo?
Dat jij jouw ideen naar haar mailt en zij een ontwerpje maakt en naar jou mailt?

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 10:59

Joy heeft mijn tatoeage ook met een voorbeeld plaatje verder uitgewerkt. Ze had een voorbeeld, heb verteld wat eraan veranderd moest worden en zo heeft ze een erg mooi ontwerp gemaakt. :j
Anders kan ze hem misschien ter plekke nog wel aanpassen?

Mooie tatoeages weer gezien, top werk Marsha!

Edit: Ik weet niet of ze hem wel mailt, kun je vragen natuurlijk, maar dan steekt ze tijd in het ontwerpen en zou je er zo met haar ontwerp "vandoor" kunnen gaan zeg maar. Maar dat weet ik dus niet :D
Laatst bijgewerkt door Toess op 12-05-11 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 10:59

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-05-11 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto uit quote gehaald

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:02

Ik denk dat ik ook maar een keer maar Marsha ga.. wel een eind rijden :=

Ik heb een hondenpootje voorop mn schouder (gewoon zwart.. nouja.. blauw hahaha)
maar wil er iets moois (en fleurigs) bij.. en kan ze mooi die op mn rug bijwerken.. vind
sommige schaduwen iets minder mooi.. zou er graag een beetje wit ofzo doorheen willen.

Marsha je zou nog een keertje kijken voor mij of je aan ultraviolet-inkt kon komen toch? Of ben
ik nu in de war? Dat wil ik echt nog een keer... vind ik echt gaaf.. al moet ik het in Amerika laten
doen.. ik moet en zal zo'n tattoo

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:07

Misschien valt er wat te combineren svdijk, Kakkieland ligt tegen Utrecht aan ;)
Zit ook te denken om eventueel toch naar Marsha te gaan voor de volgende en eventueel
nog wat bijwerk-werk :+

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:24

Kakkieland?

:=

Wou je met me meerijden? Kan hoor :P Een dagje marsha :D (moet ik wel eerst ff kunnen sparen..
en handigst is na de zomer.. aangezien het niet zo goed is de zon in te gaan met een "verse" tattoo)

Niet dat ik er geen factor 50+ op smeer. %)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:25

Ik zeg.. tattoomeeting bij Marsha!

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:29

svdijk86 schreef:
Kakkieland?

:=

Wou je met me meerijden? Kan hoor :P Een dagje marsha :D (moet ik wel eerst ff kunnen sparen..
en handigst is na de zomer.. aangezien het niet zo goed is de zon in te gaan met een "verse" tattoo)

Niet dat ik er geen factor 50+ op smeer. %)

Bilthoven ;)

Ja of jij met mij kan ook ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:35

Moderatoropmerking:
Dames! Er wordt een hoop offtopic gepraat in het topic. Ik wil benadrukken dat offtopic alleen is toegestaan in de huiskamer. Dit is een informatief topic. De offtopic berichten worden dan ook verwijderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:36

HAhahahahaha ik kom niet meer bij _O- Dat ultraviolet vind ik wel bijzonder hoor.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:44

Nou Jans.. das ook niet vriendelijk.. Ik wou net vragen of mijn kakkie ook een tattoo wou.. en dan
verwijder je mijn posts.. -O- en nu kakkie weg.. nu istie verlegen geworden...

Jaa dat ultraviolet vind ik ook gaaf, ik had aan iemand via pb een x gevraagd of die inkt uberhaupt
in NL wel mag (strenge eisen) In Belgie mocht het geloof ik wel.. maar in NL wist ze toen niet.. ze zou
kijken of ze er aan kon komen.. maar heb nooit meer iets gehoord.

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:48

Hier nog een geinteresseerde! :D
Ik heb al een tattoo van een draak op mijn heupbot (helemaal zwart) maar zit sterk te denken over een cherryblossom over mijn hele zij.
Wie kan mij iets vertellen over een tattoo op je zij, extra pijnlijk of valt mee? Ik wil hem het liefst over de hele zij heen met een uitloop vanaf mijn bil of buik.

voorbeeld
Afbeelding

hoeveel sessies zou je voor zoiets nodig hebben?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:53

Lusitano: geen ervaring met die plek, maar heb me wel laten vertellen dat dat een van de pijnlijkste plekken is (maargoed, tepelpiercing moet ook de pijnlijkste zijn (zit ie er al in!? oh, ik dacht je moet nog prikken :') ) Iedereen zn pijngrens is anders, en bij de een is iets heel anders gevoellig als bij de ander.. en ach wat is een dag pijn..... Denk dat je sowieso 2 misschien wel 3 sessies nodig heb :j

Wel heeeeel mooi!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:54

SJANNE_DARK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:55

Hallo bokkers,
Ik zit al heel erg lang met iets in me gedachten. Ik zou heel graag een tattoo willen met betekenis van me vader. Hij is mijn alles, en we hebben pas gehoord dat hij ongenezelijk ziek is. En nog een aantal jaar heeft. Ik wou het altijd al graag maar nu wil ik niets liever. Alleen weet ik niet precies wat en waar. Dus ik dacht misschien hebben jullie ideeën. Het word iets kleinste denk zelf aan tekst maar wat niet wat en waar. Op nette plek

Dus als iemand tips of ideeën heeft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:57

Lusitano schreef:
Hier nog een geinteresseerde! :D
Ik heb al een tattoo van een draak op mijn heupbot (helemaal zwart) maar zit sterk te denken over een cherryblossom over mijn hele zij.
Wie kan mij iets vertellen over een tattoo op je zij, extra pijnlijk of valt mee? Ik wil hem het liefst over de hele zij heen met een uitloop vanaf mijn bil of buik.

voorbeeld
http://www.gaztu.com/wp-content/uploads ... Design.jpg

hoeveel sessies zou je voor zoiets nodig hebben?

Hey jij hier ;)

Ik vind zo'n tatoeage ook echt geweldig mooi! Lijkt me alleen best lastig zetten idd want op de ribben is erg pijnlijk(schijnt).

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:57

SJANNE_DARK schreef:
Hallo bokkers,
Ik zit al heel erg lang met iets in me gedachten. Ik zou heel graag een tattoo willen met betekenis van me vader. Hij is mijn alles, en we hebben pas gehoord dat hij ongenezelijk ziek is. En nog een aantal jaar heeft. Ik wou het altijd al graag maar nu wil ik niets liever. Alleen weet ik niet precies wat en waar. Dus ik dacht misschien hebben jullie ideeën. Het word iets kleinste denk zelf aan tekst maar wat niet wat en waar. Op nette plek

Dus als iemand tips of ideeën heeft...

Dit soort dingen vind ik het mooiste, zulke gebaren :j mijn tatt word ook voor mijn mama..
Ideeen, een uitspraak wat hij altijd doet (wijze woorden)
Iets liefs wat hij tegen jou als kind altijd zei
zijn favo afbeelding (denk aan bijv een bloem, of hobby)
Zijn naam in het latijn (ik ben fan van Latijn maar je moet ervan houden)

Inspiratie genoeg!