Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

GPS met Runkeeper op mn Ipod doet het slecht. Toen heb ik Sports Tracker voor op mn Nokia binnengehaald, maar die GPS doet het helemaal niet 
Moet wel zeggen dat het me dit keer iets zwaarder viel maar dat kan ook komen doordat ik nu s'ochtends heb gerend. Donderdag rende ik rond een uur of 6 s'avonds... maar me lichaam zal er maar aan moeten wennen want s'ochtends is het enige tijdstip waarop ik weet dat ik geen echte smoesjes kan verzinnen. S'middags of s'avonds krijg je dan het 'gedoe' dat vriendinnen in het park willen zitten of iets willen gaan doen.
En oja nog een vraagje, me lichaam smeekt me nu haast iets te eten en ik had nog een mueslireep in huis. Ik dacht namelijk dat mueslirepen goed waren voor je energiepijl ofzo, klopt dat ook? Iemand ervaring daarmee? ^^
). Maar ik probeer me in te houden en neem meestal 2 boterhammen.
.hetbommeke schreef:Mootje en Cer, proberen jullie de GPS binnenshuis of buitenshuis uit? Hij doet het alleen als je in de openlucht staat. En dan nog doen niet alle apps met gps het goed. Dat was dacht ik bij mij ook de reden dat ik geen Runkeeper gebruikte.
Cer schreef:@Mootje, ik heb hetzelfde..GPS met Runkeeper op mn Ipod doet het slecht. Toen heb ik Sports Tracker voor op mn Nokia binnengehaald, maar die GPS doet het helemaal niet
Daarom denk ik dat MiCoach t ook niet gaat worden..
Kiwipitje schreef:Ik weet niet wie het vroeg, maar sommige (de meeste eigenlijk) mueslirepen zijn echte suikerbommen. Dan kun je nog beter een appel of een banaan nemen.
) Toch maar weer een pakje meegenomen, dit keer met yoghurt.

. Als het vanavond droog is ga ik gewoon hoor, maar er is onweer voorspeld. Als het dus onweert of regent dan ga ik van de week 's avonds een keertje hardlopen. Volgens planning is sowieso woensdag-vrijdag-zaterdag. Vrijdag en zaterdag gaan sowieso wel lukken, woensdag misschien beetje schuiven (dus eventueel vandaag, anders gewoon morgen of woensdag
). Maris89 schreef:Hebben meerdere van jullie problemen met Runtastic? De liep vast en valt telkens uit, geen GPS enz :/ .
Vanavond ook nog paardrijden, dus ik zal die spieren wel gaan voelen... Hopelijk gaat het me deze week wel lukken om 3x te lopen, vind het wel steeds leuker om te doen.
Bij mij is het helemaal over gegaan en ik besefte me gisteren dat ik helemaal geen pijn had.
), meer een heel moe gevoel in al mijn spieren. Maar niet echt spierpijn-pijn.