ik heb wel een hele gevoelige huid. En gevoelige ogen bijv, die gaan heel snel pijn doen (niet omdat ik slecht zie, maar meer van rook, of make up remover)Ik word HEEL humeurig als ik honger heb
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb wel een hele gevoelige huid. En gevoelige ogen bijv, die gaan heel snel pijn doen (niet omdat ik slecht zie, maar meer van rook, of make up remover)
Al had ik het liever wel, dan had ik het in ieder geval gemerkt toen ik laatst mijn trommelvlies perforeerde omdat ik te snel daalde bij het duiken, dat schijnt namelijk énorm veel pijn te doen, waardoor het dan ook zelden gebeurd, uuhm
Al kan ik dus inderdaad wel snel geïrriteerd zijn en 'au' zeggen als iemand me in mijn arm port of mijn arm achter mijn rug draait enz. Nukkig zijn als ik honger heb klinkt me wel bekend in de oren
ja heeeel herkenbaar hier!! Kan er ook niets aan doen, het b*tchen gaat vanzelf 

maar ik heb wel wortelkanaalbehandelingen gehad en van allerlei zooi bij de tandarts (heb geen glazuur op mijn kiezen) dus ik ben denk ik niet echt kleinzerig te noemen
maar dat is wat anders dan ongevoelig natuurlijk, ik merk ook dat vooral mijn huid erg gevoelig is.
Heb namelijk een afstudeerfeestje van een vriendin waar ik een half uurtje heen ga... Zal wel druk zijn. Goeie oefening!!
maar herkent iemand ook het tegenovergestelde? Ik zit al een poosje niet lekker in m'n vel en kan dat goed verbergen voor andere mensen, maar volgens mij hebben bijvoorbeeld de paarden dondersgoed in de gaten hoe de vork in de steel zit en ze spiegelen dat ook nog eens enorm
En dat voel ik weer heel erg, waardoor ik momenteel echt in een viscieuze cirkel zit.
(die vaak ook niet weet hoe of wat, want het dier mankeert klinisch niets. Wat dat betreft ben ik zó blij dat holistische dierenartsen steeds meer in zwang komen
)
Ik voel me er af en toe best rot over, namelijk. Aan de ene kant wel fijn dat ze het zo teruggeven, want ze geven me haarfijn aan dat ik m'n probleempjes aan moet gaan pakken, maar ik weet ook niet hoe, dus ik kan er op het moment niet zo veel mee, zeg maar.
) Maar verder kan ik best veel hebben, qua huid.
Muds schreef:Ik wil nog even terugkomen op het tot rust komen bij dieren. Ik herken het wel, want paardenstaarten uitpluizen en zo werkt echt ontzettend therapeutischmaar herkent iemand ook het tegenovergestelde? Ik zit al een poosje niet lekker in m'n vel en kan dat goed verbergen voor andere mensen, maar volgens mij hebben bijvoorbeeld de paarden dondersgoed in de gaten hoe de vork in de steel zit en ze spiegelen dat ook nog eens enorm
En dat voel ik weer heel erg, waardoor ik momenteel echt in een viscieuze cirkel zit. -O
lig ook vaak smorgens compleet in een deuk door mijn dromen 
), paard die staat te wiebelen met opzadelen, mijn vriend die altijd met veel lawaai moet gapen/geeuwen.