Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MightyJoe schreef:Nou de rest van de week gewoon niet meer dan ongeveer 1500/1600 kcal eten en veel groentes en bewegen! Ik megaslipper met je mee![]()
Vanavond eten we kip siam.. lus ik heel graag dus word ook veel eten![]()
Maarja morgen weer een dag
SofieHavan schreef:Hoi allemaal![]()
Wauw zoveel mensen die willen afvallen?!
Ik kom me even melden omdat ik morgen start met een dieet. Hiervoor ben ik onder begeleiding bij een eetdeskundige/voedingsconsulente. Ik heb momenteel een BMI van 27,3 dus moet nodig afvallen.
Om een gezond BMI te halen, moet ik zo'n 15kg af... (een héél pak) Maar k heb het er voor over!
Ik hoop hier steun te vinden om vol te houden!
BabiiVeeraa schreef:Zo, het was hier een hele tijd stil en dan ineens zoveel aanmeldingen!
Ik was vanmorgen heel erg trots op mezelf, ruim 2kilo minder dan de vorige x dat ik had gewogen (tijdje geleden, weegschaal thuis is kapot!)
Moet zeggen dat ik nu wel en ultieme motivatie heb om af te vallen.. Een of ander graatmager sekreet zit achter mijn vriend aan. Meisje zit zwaar aan de drugs, vandaar dat ze graatmager is, maar toch.
Mijn vriend moet niks van haar hebben (het is ook echt een *%&$#-mens) maar heeft zich in een dronkenbui laten ontglippen dat hij wel vindt dat ze een mooi figuur heeft..
Juist, dat wordt afvallen dus..